Czy to jest wymuszenie?

Data: 2014-04-22 08:19:19
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53538c13$0$2358$65785112news.neostrada.pl...
Na balkonie wylęgły się pisklaki gołębia.
Gołębie zgodnie z obowiązującym rozpożądzeniem są pod częściową ohroną
(Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419 załącznik nr 2 w tym rozpożądzeniu pozycja 12 )
I zgodnie z tym rozpożądzeniem nie wolno niszczyć jaj postaci młodocianyh itp.
Od tego  nie ma wyjątku (okresowego itp), są wyjątki ale nie dotyczą jaj i pisklakuw (to jest jak rozumiem form młodocianyh).
Za naruszenie tego pszepisu grozi kara pozbawienia wolności do lat 3, a w praktyce pewnie gżywna. Wynika to z ustawy, kturej tekst jednolity opublikowano w październiku 2013.

Pod częściową ochroną, ale zdrowe gołębie. Gołębie chore, nosiciele zarazków bakterii wirusów i grzybów pod ochroną nie są. Dokarmianie ich jest wykroczeniem karanym mandatem do 200 zł.
Ostatnie badania populacji gołębi w Krakowie wykazały że co trzeci jest chory na gruźlicę, a wiekszość przenosi wiecej chorób niż szczury, dlatego raport miał tytuł "Latające szczury".
Popieram sąsiadkę.

pozdr -- -

Data: 2014-04-22 09:43:12
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?
Pod częściową ochroną, ale zdrowe gołębie.
Nie ma czegoś takiego jak podział gatunku na osobniki zdrowe i niezdrowe.
Gołębie są pod częściową ohroną wszystkie sztuki.
 (
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA, z dnia 12 października 2011 r.,w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt,Dz.U. 2011 Nr 237, poz 1419, obowiązujący, (...)
Załącznik nr 2, GATUNKI DZIKO WYSTĘPUJĄCYCH ZWIERZĄT OBJĘTYCH OCHRONĄ CZĘŚCIOWĄ
(...)
12 gołąb skalny forma miejska Columba livia f. urbana
(...)
)

W tekście ministra czytamy:
 § 7. W stosunku do zwierząt należących do gatunków dziko występujących, o których mowa w § 2-4 i 6, wprowadza się następujące zakazy:
1) umyślnego zabijania;
(...)
5) umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych;
(...)
6) niszczenia ich siedlisk i ostoi;
7) niszczenia ich gniazd;
(...)

O ile pewne  punkty, w wyjątkowej sytuacji, gdy wymagają tego względy bezpieczeństwa lub sanitarne można obejść sezonowo (to znaczy nie dotyczą),
o tyle dla np. punktu 5 (umyślnego niszczenia ich jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych;)
NIE MA WYJĄTKU. Obowiązuja stale i bezwzględnie. Na szczęście, bo by nas robale zjadły.

Dokarmianie ich jest  wykroczeniem karanym mandatem do 200 zł.
Tylko w lato, i prawnicy sami się spierają czy jakiś tam wyrok niższej instancji jest zgodny z prawem.

[...]
Proponuję założyć partię  niszczycieli gołębi z godłem "psia kupa", dostać się do parlamentu, i zmienić prawo.
Niedługo wybory (jesienią?), droga wolna.

A co do Krakowa i fauny, gołębi i kup po psie .
Wszyscy wiedzą, że w Krakowie jest źle, że pszetępczość zorganizowana jest większa niż gdzie indziej (ustawki, zbujstwa) , i że walka z fauną koreluje się z siłą mafi.
Psy i gołębie są atakowane na wstępie pszez mafię, bo utrudniają mafi życie.
Gołębie i psy pilnują, czego mafia nie znosi, bo mafia za punkt najwyższy honoru stawia sobie możliwość wejścia zawsze i wszędzie po trupie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-04-23 08:33:39
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53561e9d$0$2246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to jeszcze przytocz te fragmenty które mówią czy można zastrzelić lisa chorego na wściekliznę? czy dzika też? a może są inne zwierzęta które gdy są chore należy je eliminować? Zobacz też te części które dotyczą zwalczania szczurów i innych zwierząt nosicieli chorób zakaźnych! Zobacz też ustawę o prawie łowieckim.

-- -

Data: 2014-04-23 09:48:58
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

[...]

Najpierw poczytaj potem pisz bzdury. Jest napisane na wstępie :
"o których mowa w § 2-4 i 6...", a szczur nie jest pod ohroną ścisłą ani częściową, być może załapuje się na laboratoryjne, ale to osobny temat. Inne zwieżaki obowiązuje okres ohronny, po to by myśliwy nie musiał odrużniać postaci młodocianej od dorosłej, okres ohronny jest wyliczany na zasadzie prawdopodobieństwa, jak się myśliwy dostosuje to prawdopodobnie nie zrobi błędu.
Poza tym nie każdemu wolno zabić dzika lub lisa, należy mieć odpowiednie zezwolenia itp.
Gołębie podlegają pod zacytowane pszezemnie rozpożadzenie ministra i ustawę.

Data: 2014-04-24 08:17:29
Autor: Danusia
Czy to jest wymuszenie?

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
Nie rozumiesz podstawowych rzeczy wiec dyskusja jest bez sensu.
Gratulacje z okazji wyklucia młodych.
Zapewnie wiesz że gołąb zawsze wraca na balkon na którym się wykluł.
Oznacza to że przez najbliższe trzy lata będziesz ten balkon miała zawsze
zasrany dokładnie zarówno przez te co się tu wykluły jak i ich partnerów
(partnerki).
Szczególny dowód na Twój sposób myślenia będziesz miała po powrocie np z
wczasów (dowiesz sie ile kg mogą zrobić gołębie przez dwa tygodnie). Gdy
będziesz to sprzątać nie zapomnij o ubraniu ochronnym i masce na buzi, bo w
odchodach gołębi jest więcej zarazków niż w odchodach szczurów. Jest też
grzyb, którym jeżeli sie zarazisz to umrzesz w ciągu 6-9 miesięcy.

-- -

Data: 2014-04-24 11:12:34
Autor: Stokrotka
Czy to jest wymuszenie?

Nie rozumiesz podstawowych rzeczy...
Że nie jesteś pępkiem świata i twoje widzimisię, to nie prawo?

wiec dyskusja jest bez sensu.
Tak, nie ma sensu, bo prawo jest po mojej stronie.
Jest jasno napisane , jest oczywiste i nie ma o czym dyskutować.

Data: 2014-04-24 11:12:41
Autor: sunny
Czy to jest wymuszenie?

"Danusia" <dan5@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ljaa9s$leo$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
Nie rozumiesz podstawowych rzeczy wiec dyskusja jest bez sensu.

Danusiu kochana, ty też! Czemu dyskutujesz z tą kretynka i wyciągasz ją z KFa? Przecież nawet jak się przez przypadek nawet spojrzy na jej wypociny, to już tylko z powodu "ortografii"  robi się niedobrze. A jakby jeszcze wnikać w treść, to rzyganko gotowe. To osobnik chory psychicznie, ma jakieś omamy, manię prześladowczą, nadwagę (w okolicach słonia) i chyba partner ją bije. Bo inaczej tego stopnia zidiocenia wytłumaczyć sobie nie mogę.

Data: 2014-04-25 00:59:30
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-24 11:12, sunny pisze:

[...]

Dodam, że jest 40-letnią niedojdą życiową na garnuszku rodziców, nie potrafiącą przez całe życie znaleźć stałej pracy i do której "szczelali" w sądzie pracy z powodu jej pieniaczych zapędów i "znafstwa" prawa.

--
Sonn

Data: 2014-04-25 10:35:30
Autor: Kapibara
Czy to jest wymuszenie?
Dnia Fri, 25 Apr 2014 00:59:30 +0200, Sonn napisał(a):

[...]

Ja to sobie czasem myślę, że to po prostu jakiś facet, który stworzył
postać "stokrotki". Nie chce mi się wierzyć, że ktoś mógłby być tak głupi.
;)

Data: 2014-04-25 21:48:49
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-25 10:35, Kapibara pisze:
[...]

No cóż. Zycie bywa zaskakujące....
  ;)

--
Sonn

Data: 2014-04-28 14:06:00
Autor: Marek Wisniewski
Czy to jest wymuszenie?
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 21:48:49 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:
> [...]

> Ja to sobie czasem myślę, że to po prostu jakiś facet, który stworzył

> postać "stokrotki". Nie chce mi się wierzyć, że ktoś mógłby być tak głupi.

Uwazas, ze stokrotka nie moze istniec, bo cos tak glupiego jest niemozliwe....no chyba, ze jakis facet to stworzyl...

Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...
No i tez jestes tak glupia...
Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety  ?

Data: 2014-04-29 21:22:04
Autor: Sonn
Czy to jest wymuszenie?
W dniu 2014-04-28 23:06, Marek Wisniewski pisze:
[...]

?

Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...

Bez wątpienia

No i tez jestes tak glupia...

A skąd wniosek, że ja to "ona?

Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety  ?

Sądząc po twoim poście, to na pewno nie u ciebie w rodzinie

--
Sonn

Czy to jest wymuszenie?