Czy to jest zgodne z prawem?

Data: 2009-09-08 17:42:01
Autor: wekon
Czy to jest zgodne z prawem?
Witam,
mam takie zapytanie: miałem kontrolę skarbową w firmie, trwała miesiąc. Przed decyzją z kontroli przysłali komornika, który tzw. zajął na poczet przyszłej kary ruchomości na kwotę 9 tyś. Argumentował to tym, że jest podejrzenie, że nie będę chciał zapłacić itd. W ten sam dzień otrzymałem decyzję o karze w wysokości około 9 tyś. Następnie odwołałem się (przeciągali odwołanie sześć miesięcy!!!) i nagle kara spadła do 3,5 tyś (w pierwszej decyzji urząd ponaliczał jakieś bzdury z sufitu). Z odwołania do Izby zrezygnowałem bo mi szkoda czasu i nerwów za 3,5 tyś (i pewnie kolejne 6 miesięcy). Zadeklarowałem zapłatę tej kwoty. Przyszło pismo i obciążyli mnie w nim kosztami egzekucyjnymi, ale wyraźnie deklarowałem, że nie zamierzam niczego unikać. Czy to obciążenie jest zgodne z prawem?

Pozdrawiam

wekon

Czy to jest zgodne z prawem?