Czy to jeszcze przypadek?

Data: 2019-08-15 13:24:44
Autor: Zenek Kapelinder
Czy to jeszcze przypadek?
Jade sobie grzecznie i slucham radia. A tam jakis pan mowi ze nasi dzielni policjanci zlapali nietrzezwego za kierownica. Zadna super informacja bo takich zlapanych sa setki jesli nie tysiace dziennie. Promili nie mial za duzo. Potem pan Radio powiedzial ze w przeciagu miesiaca z ogonkiem zlapali go juz trzy razy a teraz czwarty raz. Nadmienil rowniez ze zlapany mial wczesniej zabrane pj za jazde po kielichu. Na ile to byl przypadek a moze juz skynet wszedl na wyzszy poziom rozwoju.

Data: 2019-08-20 21:45:19
Autor: kk
Czy to jeszcze przypadek?
On 2019-08-15 22:24, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Jak to odbiło się na statystykach?

Data: 2019-08-21 07:04:45
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Dnia Thu, 15 Aug 2019 13:24:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

A gdzie to bylo ?

W Skynet nie bardzo wierze ... choc sprawdzic jakie auto - moze
sprawdza alkohol i melduje na policje.

Albo ten pan tak jezdzi, ze zwraca na siebe uwage, albo jakas mala
miescina i policjanci pamietaja - przeciez temu niedawno zabralismy
PJ.

J.

Data: 2019-08-21 01:01:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy to jeszcze przypadek?
Data: 2019-08-21 11:29:36
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:80f03809-32b1-4c43-b455-12e4eb3397db@googlegroups.com...
http://wgospodarce.pl/informacje/44482-uruchomiono-automatyczne-skanery-tablic-rejestracyjnych

to wtedy klepnieto chyba jakas ustawe w UE bo w Niemczech to samo:
https://www.dw.com/pl/niemcy-dozwolony-zapis-wszystkich-numer%C3%B3w-rejestracyjnych-aut-na-granicach/a-38243156

Mowa o jakims porozumieniu z Brukseli ... ale co - Polski, Litwy, Estonii i Łotwy ?
Chyba szersze.

A co oni w zasadzie chcą sledzic, bo Rzeszow od krajow Baltyckich to jakos daleko ?

Niezaleznie od tego Niemcy maja rozbudowany system oplat za autostrady oparty o numery rejestracyjne,
a my tez. Na razie dla ciezarowek ... ale przeciez tablice takie same ....

czy tego pijaczka wklepano do systemu smiem watpic raczej uczynny sasiad lub czujny policjant
http://www.wykop.pl/ramka/779127/nieoznakowany-seat-exeo-skanuje-auta-na-mazowieckich-drogach/

Z artykułu wynika, ze chodzi o granice zewnetrzne i glowne drogi krajowe ?
Watpie, aby w miescie mieli jakis "system" ktory by mogl pijakow wylapywac.
Ale za kilka lat ...

No i czasem mamy odcinkowy pomiar predkosci, ktory moglby wylapywac ....

https://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/ministerstwo-finansow-chce-skanowac-tablice-firmowych-pojazdow/4t199xz

J.

Data: 2019-08-21 03:10:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy to jeszcze przypadek?
-- Niezaleznie od tego Niemcy maja rozbudowany system oplat za autostrady oparty o numery rejestracyjne, a my tez. Na razie dla ciezarowek ... ale przeciez tablice takie same.

nagrywa sie wszystko ale dostep do tablic osobowek ma tylko BND i w wyjatkowych przypadkach Polizei (seryjny morderca itd) zwykly Hans pijaczyna moze spac spokojnie

Data: 2019-08-22 12:21:20
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:efb900ff-7f46-460c-8b36-ee75d0923bd9@googlegroups.com...
[...]

A co za problem zmienic ustawe i dopisac przesylanie informacji do Policji o Hansie-pijaczynie ? :-P

J.

Data: 2019-08-21 07:44:44
Autor: sczygiel
Czy to jeszcze przypadek?
napisał(a):
> [...]

Albo ten pan tak jezdzi, ze zwraca na siebe uwage, albo jakas mala
miescina i policjanci pamietaja - przeciez temu niedawno zabralismy

Mysle ze to to ostatnie.
Moze juz znaja jego auto i na widok "szarej astry" zartuja "a moze to lolek ziomkowski znowu popil i jedzie?"

Tak ja bym obstawial.

To bardziej realne niz nawet to ze ktos dzwoni ze lolek ziomkowski byl u nas i pil i wlasnie sie zatacza do auta...

Data: 2019-08-22 09:55:59
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0a8d2837-2bb8-4410-aee9-6b6768cf2be3@googlegroups.com...
[...]

Raczej nie zartuja, tylko pamietaja "temu zabralismy PJ - wiec czemu jedzie" ?

To bardziej realne niz nawet to ze ktos dzwoni ze lolek ziomkowski byl u nas i pil i wlasnie sie zatacza do auta...

A to akurat mozliwe, jak sie komus narazil :-)

J.

Data: 2019-08-21 18:28:28
Autor: Jacek Maciejewski
Czy to jeszcze przypadek?
[...]

Zawsze byłem zdania że za jazdę po pijaku to powinni auta zabierać.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-21 09:34:11
Autor: Zenek Kapelinder
Czy to jeszcze przypadek?
Tez tak uwazam ze powinni konfiskowac pojazd. Jakis czas temu czytalem ze we Francji za razace naruszenie przepisow jedna z kar moze byc konfiskata nastepujaca natychmiast.

Data: 2019-08-22 06:42:19
Autor: Shrek
Czy to jeszcze przypadek?
Tez tak uwazam ze powinni konfiskowac pojazd. Jakis czas temu czytalem ze we Francji za razace naruszenie przepisow jedna z kar moze byc konfiskata nastepujaca natychmiast.

Z tym, że we Francji kieliszek do obiadu nie jest rażącym nruszeniem prawa. Nierażącym też nie.

--
Shrek

Data: 2019-08-22 07:59:53
Autor: Mateusz Viste
Czy to jeszcze przypadek?
On Thu, 22 Aug 2019 06:42:19 +0200, Shrek wrote:
Z tym, że we Francji kieliszek do obiadu nie jest rażącym nruszeniem
prawa. Nierażącym też nie.

Masz nieaktualne informacje - tolerancja o której piszesz istniała 20 lat temu. Obecnie za kierowanie po kieliszku wina młody człowiek traci prawo jazdy (135 EUR oraz utrata 6 punktów, czyli tyle ile się ma po zdaniu PJ).

Po 3 latach PJ można pokusić się o 1 kieliszek wina do obiadu. Ale tylko jeden, i to pod warunkiem że nie jest się jakimś anemikiem.

Dopuszczalne limity alkoholu we krwi dla kierowców w FR:
pierwsze 3 lata PJ: 0.2 g/L
później: 0.5 g/L

Mateusz

Data: 2019-08-22 12:55:19
Autor: Shrek
Czy to jeszcze przypadek?

[...]

Chodzi mi o te 0,5.

U nas do niedawna wyglądało to tak - w chuj pijanych kierowców. Z czego prawie połowa to rowerzyści, a z tej połowy 1/3 miało poniżej 0,5. Co oznaczało, że z "pijanych kierowców" pijany był co trzeci.

--
Shrek

Data: 2019-08-22 14:24:09
Autor: Jacek Maciejewski
Czy to jeszcze przypadek?
Dnia Thu, 22 Aug 2019 12:55:19 +0200, Shrek napisał(a):

Co oznaczało, że z "pijanych kierowców" pijany był co trzeci.

Prawo nie przewiduje takiej kategori. Prawo mówi "pod wpływem alkoholu".
A pod wpływem jesteś bez względu na promile.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-22 14:54:02
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1mypbvbj4zycb$.1ewgqx1uwtgus$.dlg@40tude.net...
[...]

pod wplywem jestes po przekroczeniu 0.2 promila.
A w zasadzie miedzy 0.2 a 0.5 promila, bo powyzej 0.5 to jestes nietrzezwy.

I policjanci doskonale o tym wiedza, ale wola podawac wszystkich razem - lacznie z rowerzystami.
A jeszcze lepiej z pieszymi i pasazerami.
Bo wtedy wyjdzie, jaka to wazna spolecznie role pelnia.

J.

Data: 2019-08-22 17:57:47
Autor: Shrek
Czy to jeszcze przypadek?
W dniu 22.08.2019 o 14:54, J.F. pisze:

I policjanci doskonale o tym wiedza, ale wola podawac wszystkich razem - lacznie z rowerzystami.
A jeszcze lepiej z pieszymi i pasazerami.
Bo wtedy wyjdzie, jaka to wazna spolecznie role pelnia.

Dokładnie tak. W swoim raporcie epatują liczbą wypadków z udziałem _uczetników_ - tak jak wracasz po piwie uberem, to właśnie w tą kategorię wpadniesz. Jak się by autobus nocny rozbił to byłby alkomedon;)

Generalnie problem pijanych kierowców jest w Polsce mocno nomenomen nadmuchany. Owszem jest problem z realnie najebanymy i tych należy tępić. A jak widać słabo to robią, bo co i raz okazuje się, że ktoś zabił kogoś na drodze i był najebany - zazwyczaj okazuje się, że nie pierwszy raz był najebany.

Ale lepiej udawać, że się z problemem walczy niż robić coś realnego. Suweren jak to suweren lubi igrzyska.

--
Shrek

Data: 2019-08-26 07:33:44
Autor: kk
Czy to jeszcze przypadek?
On 2019-08-22 17:57, Shrek wrote:
[...]

To są zwykłe pasożyty. Podczepią się pod cokolwiek. Rozwiązanie problemu nie jest ważne tylko wygodne życie. Rozgonić to!

Data: 2019-08-22 09:11:03
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5e1d2b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale oni pija szklankami :-)

J.

Data: 2019-08-22 09:50:07
Autor: J.F.
Czy to jeszcze przypadek?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a1296074-9a60-46a6-ae42-32863bef6b5b@googlegroups.com...
Tez tak uwazam ze powinni konfiskowac pojazd.

No coz - ma to te zalete, ze wielu by pewnie nie wsiadlo drugi raz kolko, bo nie mialoby gdzie.
Ale ma tez duzo wad, wiec nie wprowadzaja.

Jakis czas temu czytalem ze we Francji za razace naruszenie przepisow jedna z kar moze byc konfiskata nastepujaca natychmiast.

Ale u nich limit znacznie wyzszy, i obiad zwyczajowo sie winem popija i jedzie dalej :-)

J.

Data: 2019-08-22 00:09:31
Autor: kk
Czy to jeszcze przypadek?
On 2019-08-21 18:28, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Przecież zabierają.

Czy to jeszcze przypadek?