Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...

Data: 2009-11-05 21:40:36
Autor: wiLQ
Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...

"Iverson was unhappy with his nonstarting role earlier this week, saying
Monday after the Grizzlies lost in Sacramento that he's 'not a sixth
man,' according to The (Memphis) Commercial Appeal."

Taaa, nie ma to jak sciagnac zawodnika, ktorego nie potrzebuje nie
ustalajac takich drobiazgow jak rola ;-)

"'I'm not a bench player. I'm not a sixth man,' he continued. 'Look at
my résumé and that'll show I'm not a sixth man."

Tak sie zastanawiam, czy wiecej tego typu zachowac i wypowiedzi moze go
pozbawic HoFa? Czy to raczej niemozliwe?

"I don't think it has anything to do with me being selfish. It's just
who I am."

To dopiero szczyt pokretnej logiki.

"'I had no problems [with the hamstring]. I had a problem with my butt
sitting on that bench for so long,' Iverson said, according to The
Commercial Appeal."

Brakowalo tylko informacji, ze nabawil sie kontuzji tylka ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-05 22:04:04
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

[...]

Ba. Heisley w lipcu wypowiadał się na temat Iversona.

"Allen is motivated to have a great year. He would be a real factor for us. But if he comes to us he’d have to understand that he would be playing on the second team. We need him to really add scoring punch to that group".

Śmiem twierdzić, że rola była określona długo przed podpisaniem umowy.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 09:58:06
Autor: s
wiLQ pisze:

[...]

Jak pisal TRad - Memphis byli w tym temacie konkretni. Przeca cale lato o tym czytalem, ze Iver ma isc z lawy i koniec.

Z innego podworka, gdzie balagan jest nie mniejszy - Westphall mota sie strasznie. Pomijajac niezdecydowanie w temacie Hawesa i jego roli, niedawno pial na temat Masona, jaki to wazny dla niego gracz, ze startowac ma i w ogole.

Dzis czytam, ze Mason odciety zostal.
Znaczy co - zachwyty prasowe trenera mialy zwabic potencjalnych kupcow? Nie udalo sie, to wywalamy?

Pewnie, sciagneli Udoke, najwyrazniej licza, ze nowy nabytek doda defensywnego zeba Kings :D Ale z drugiej strony - Nocioni ma problemy prawne, Martin zdrowotne - timing ok!

Pozdr

Data: 2009-11-06 01:13:28
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 09:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Pewnie, sciagneli Udoke, najwyrazniej licza, ze nowy nabytek doda
defensywnego zeba Kings :D Ale z drugiej strony - Nocioni ma problemy
prawne, Martin zdrowotne - timing ok!

Z tego co slyszalem Maloofs zaskoczyla decyzja Spurs z odpuszczeniem
Udoki. A ze nie chcieli miec 15 zawodnikow z kontraktami to Mason dał
głowę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 02:51:33
Autor: kosma84
On 6 Lis, 10:13, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Z tego co slyszalem Maloofs zaskoczyla decyzja Spurs z odpuszczeniem
Udoki. A ze nie chcieli miec 15 zawodnikow z kontraktami to Mason dał

Co do Iversona to chciałbym zobaczyć jego PER wyliczony przez
Hollingera. Rzucał na razie po kilkanaście punktów wchodząc z ławki, a
eksperci podkreślają że nie gra samoolubnie. Według mnie Memphis
powinni pomyśleć o tym co zrobić teraz z indywidualistą Gayem którego
jeszcze przed tygodniem chcieli przepłacić. Dobra wydaje się wymiana
na Ripa lub Prince'a. Poza tym na ich miejscu podpisałbym jeszcze
kontrakt dla weterana z Wallym Szczerbiakiem i wytransferował za worek
ziemniaków Jarica.

Data: 2009-11-06 03:09:25
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 11:51, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:

> [...]

powinni pomyśleć o tym co zrobić teraz z indywidualistą Gayem którego
jeszcze przed tygodniem chcieli przepłacić. Dobra wydaje się wymiana

NFW. Hamilton i Prince biegaja juz na ostatnich nogach - Gay ma cala
kariere przed soba.
Poza tym obaj zarabiaja 3x tyle co Gay. Jak proponujesz wyrownac
place?

Poza tym na ich miejscu podpisałbym jeszcze
kontrakt dla weterana z Wallym Szczerbiakiem i wytransferował za worek
ziemniaków Jarica.

Gdyby byl KTOKOLWIEK chetny na kontrakt Jarica to nie byloby go juz w
Memphis od dosc dawna.
Tylko, zeby to zrobi - trzebaby jeszcze komus zaplacic za taka
przysluge.
Grizzlies nie maja zadnych celow sportowych w tym sezonie, a jedynie
finansowe. Zatem zaden deal poprawiajacy ich wyniki a pogarszajacy
bilans nie wchodzi w gre.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:15:49
Autor: sooobi
> [...]
> na Ripa lub Prince'a.

NFW. Hamilton i Prince biegaja juz na ostatnich nogach - Gay ma cala

Prince jeszcze pare lat dobrej gry ma przed soba

Poza tym obaj zarabiaja 3x tyle co Gay. Jak proponujesz wyrownac
place?

Dodac do trejdu Jarica wlasnie;)

Data: 2009-11-06 04:56:07
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 13:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> NFW. Hamilton i Prince biegaja juz na ostatnich nogach - Gay ma cala
> kariere przed soba.

Prince jeszcze pare lat dobrej gry ma przed soba

Parę czyli ile? Dwa? Trzy? O co w tym czasie Grizzlies beda grali? Co
takiego (poza byciem przereklamowanym połamańcem) oferuje Prince, a
czego nie oferuje Gay?

> Poza tym obaj zarabiaja 3x tyle co Gay. Jak proponujesz wyrownac
> place?

Dodac do trejdu Jarica wlasnie;)

Jezeli zgodzilby sie na buy-out to moze i tak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:58:58
Autor: sooobi
On 6 Lis, 13:56, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Prince jeszcze pare lat dobrej gry ma przed soba

Parę czyli ile? Dwa? Trzy?

5?

O co w tym czasie Grizzlies beda grali? Co
takiego (poza byciem przereklamowanym połamańcem) oferuje Prince, a
czego nie oferuje Gay?

Prince jest polamancem?

Data: 2009-11-06 05:32:55
Autor: kosma84
> [...]

czego nie oferuje Gay?

> Dodac do trejdu Jarica wlasnie;)

Jezeli zgodzilby sie na buy-out to moze i tak.

Uh... niestety Le'szczur chyba jesteś lekko niedoinformowany.
http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,5124814,title,KONIEC-SERII-TAYSHAUNA-PRINCEA,index.html

Polecam tę notkę która uświadomi cię, że Prince i kontuzje mają ze
sobą tyle wspólnego co Gosiewski i ortografia.
Tay jest juz szykowany w innej wymiaanie, za Kamana do Clippers. Ale
to pewnie tylko plotki.

Data: 2009-11-06 05:55:50
Autor: sooobi
Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...
Uh... niestety Le'szczur chyba jesteś lekko niedoinformowany.http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,5124814,title,KONIEC-SERII-TAYSHA...

O prosze nowy na grupie a juz sie poznal na Tobie Leszku:)

ps: tnij cytaty

Data: 2009-11-06 08:12:39
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 14:32, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
[...]

No to Ty wiedz, ze kontuzje plecow maja z historia zawodnika tyle samo
co PiS z etyką.
Bol plecow moze byc tylko malo znaczacym symptomem, ktory sie rozgoni
kilkoma zastrzykami, a moze tez byc zwiastunem czegos duuuuuuuuzo
powazniejszego.

Tay jest juz szykowany w innej wymiaanie, za Kamana do Clippers. Ale
to pewnie tylko plotki.

No pewnie. Clips nigdy w zyciu na to nie pojda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 14:39:42
Autor: s
Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...

Tay jest juz szykowany w innej wymiaanie, za Kamana do Clippers. Ale
to pewnie tylko plotki.

Oj, raczej plotki.
Camby wygasa najblizszego lata, Clipps musieliby na glowe upasc, by zostac z samym Jordanem na srodku, jakkolwiek perspektywicznym graczem by Jordan nie byl.

Pozdr

Data: 2009-11-06 03:11:07
Autor: Leszczur
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Co do Iversona to chciałbym zobaczyć jego PER wyliczony przez

PER po dwoch meczach - 19.2

Data: 2009-11-13 08:46:12
Autor: s
Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...
Blota ciag dalszy.

Nellie i Monta sie konfliktuja.
Monta sie buntuje. Podobno nie bez wplywu Jaxa.

Cyrk na kolkach.
Jezeli Warriors nie wymysla jakiegos trejdu w najblizszym czasie, to w tym szambie naprawde wybuchnie granat.

Pozdr

Data: 2009-11-13 02:21:26
Autor: Leszczur
On 13 Lis, 08:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

I po raz pierwszy w klubie NBA Sterna wprowadzi zarzad
komisaryczny :-)

Pozdro

L'e-szczur

Czy to juz dno? Nie, kopiemy dalej...