Czy to już jest auto powypadkowe

Data: 2009-03-16 10:53:17
Autor: vpw
Czy to już jest auto powypadkowe

Użytkownik "tinhorn" <tinhornNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:gpjode$our$1news.interia.pl...
Mam sobie autko od nowości i ma teraz 4 lata i 120 kkm.

I teraz pytanie: czy to auto jest powypadkowe?

Zderzaków nigdy nie naprawiałem - nie lubię druciarstwa.

Jakie są kryteria oceny "wypadkowości" auta.

IMO. Wypadkowe. Malowane elementy, wymieniany zderzak. Po co mieć problem z kupującym i wykryje te naprawy. Będzie miał pretensje o wprowadzenie w błąd. Lepiej uczciwie napisać o historii auta. Ja z dużą rezerwą podchodzę do samochodów np. 5-6 letnich, które nic nie mialy robione. Chociaż się zdarzają :). Sam miałem 6 letnią RAVkę, która nie miała ani jednego elementu naprawianego, aż do strzału w przednie koło od pięknego trabancika.

--
vpw

Czy to już jest auto powypadkowe