Czy to już jest koniec ?

Data: 2011-11-29 01:04:32
Autor: kogutek
Czy to już jest koniec ?
XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
.....nie ma już nic? Już nie ma żadnego dobrego wyjścia z pętli zadłużenia?

Chciałoby się zadać te pytania, czytając to co w załączonym linku mówi prof. K.Rybiński na temat kryzysu zadłużenia, z którego nie widać sensownego
wyjścia.
A może prof. Rybiński jest zbytnim pesymistą i zanadto dramatyzuje i
hamletyzuje skoro Japonia od wielu lat żyje z długiem publicznym ponad 200% PKB
?

http://www.parkiet.com/artykul/1120513-Czarno-to-widze-- -wywiad-z-profesorem-Kr
zysztofem-Rybinskim.html

Koniec jest możliwy tylko w jednym przypadku. Wybuch wojny światowej. W czasie
wojen wszystko się w sposób naturalny sprząta a po wojnie, bo każda się kiedyś
kończy. Ci co przeżyją marzą o jedzeniu i spaniu pod całym dachem. Potem
budują nowy dom, jeszcze jeden nowy dom. Ale Wojny Światowej na razie nie
będzie, bo niby kto z kim miałby się zabijać. Będzie takie sranie w banie jak
do tej pory. Jak gdzieś Chińczykom zacznie spadać sprzedaż to zrobią ulgi dla
producentów żeby utrzymać rozwój. W skrajnym przypadku podreperują trochę
budżety zdychających państw. I jeszcze na tym zarobią. Potrwa to z 30 40 lat.
A potem będę miał to gdzieś bo człowiek to nie żółw i nie żyje 100 lat. A tak
przy okazji. Z tego waszego pierdolenia to coś wynika czy tak dla idei sobie
tutaj klikacie? Na okoliczność kryzysu kupcie sobie po bimbrowni, są na
Allegro. Jeszcze niedrogie. Dwa kilo cukru 8 złotych. Litr spirytusu w sklepie
100. Lepsze bicie tylko na narkotykach, broni i lekarstwach.  --

Data: 2011-11-29 09:13:37
Autor: Endriu
Czy to już jest koniec ?
tutaj klikacie? Na okoliczność kryzysu kupcie sobie po bimbrowni, są na
Allegro. Jeszcze niedrogie. Dwa kilo cukru 8 złotych. Litr spirytusu w sklepie
100. Lepsze bicie tylko na narkotykach, broni i lekarstwach.

Podziel te swoje 100 zł na pół, bo jak ci się uda sprzedać 0,5 litra bimbru rozrobinonego do 40% stężenia (czyli gdzieś około 0,2 litra spirytusu) w cenie 12 zł  (5*12 = 60 zł za litr 100% spirytusu odjąc koszty wody, gazu, wsadu i robocizny, i ryzyka) to i tak będzie sukces ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-29 22:31:41
Autor: kogutek
Czy to już jest koniec ?
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Podziel te swoje 100 zł na pół, bo jak ci się uda sprzedać 0,5 litra bimbru rozrobinonego do 40% stężenia (czyli gdzieś około 0,2 litra spirytusu) w cenie 12 zł  (5*12 = 60 zł za litr 100% spirytusu odjąc koszty wody, gazu, wsadu i robocizny, i ryzyka) to i tak będzie sukces ....

Chyba sobie kupię bimbrownie. Po co od razu 6 dych. 4 dychy w promocji. I tak
więcej idzie zarobić niż na giełdzie. Ryzyko jakieś jest. Ale za pierwszym
razem to w zawiasach dadzą. Na giełdzie jak ktoś umoczy to zawiasów nie ma.

Data: 2011-11-30 09:11:54
Autor: Endriu
Czy to już jest koniec ?
[...]

Jak się wsadzą za handel bimbrem to posiedzisz, a jak będziesz umiał stosować odpowiedni Money Menegment (nie będziesz po prostu zwykłym hazardzistą którego podniecają zakłady) to zbankrutujesz na takim poziomie, że odczujesz to w sposób minimalny, a dalej będziesz się cieszył wolnością .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-30 12:29:35
Autor: kogutek
Czy to już jest koniec ?
> [...]

Jak się wsadzą za handel bimbrem to posiedzisz, a jak będziesz umiał stosować odpowiedni Money Menegment (nie będziesz po prostu zwykłym hazardzistą którego podniecają zakłady) to zbankrutujesz na takim poziomie, że odczujesz to w sposób minimalny, a dalej będziesz się cieszył wolnością .....

Pokazywali w tv wiezienie. Siłownia, sala prawie kinowa, stołówka z obsługą,
ludkowie w dresikach na podwórku sztangi podnoszą. I pojawia się się pytanie.
Kro jest za kratami? Mnie wychodzi że ci co na zewnątrz. Co to za wolność po
umiarkowanym bankructwie. Wybieranie ze śmietników. Córka zamiast do szkoły w
marketach z nędzy szuka klienta co za ciastko zgodzi się żeby laskę mu
zrobiła. To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.Z tzrech istniejących prawd
podałeś tą najważniejszą. Całą prawdę. Napisałeś że jak ktoś się nauczy
stosować odpowiedni Money Menegment to zbankrutuje. Nie ważne na jakim
poziomie. Na giełdzie bez względu na okoliczności i trendy zarabia zawsze
określona niewielka liczba ludzi. Reszta jest tylko po to żeby dostarczać
kasę. Prawdopodobieństwo znalezienia się w grupie elitarnej jest niższe niż
zero. Tylko oni maja patent na długofalowe zarabianie. Bo oni te trendy
ustalają i nie zgadują a wiedzą co będzie jutro.

Data: 2011-11-30 17:49:29
Autor: Endriu
Czy to już jest koniec ?
To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.

Kolego kogutek widzę, że ty to wcale niegłupi człowiek jesteś ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-30 21:55:26
Autor: marfi
Czy to już jest koniec ?
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb5mr2$luu$1usenet.news.interia.pl...
To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.

Kolego kogutek widzę, że ty to wcale niegłupi człowiek jesteś ......

  Nooo.. ciekawe dlaczego tu płacze zamiast w "dresiku sztangi podnosić" i robić się coraz mądrzejszy...

--
marfi

Data: 2011-11-30 23:28:16
Autor: kogutek
Czy to już jest koniec ?
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

> Kolego kogutek widzę, że ty to wcale niegłupi człowiek jesteś ......

  Nooo.. ciekawe dlaczego tu płacze zamiast w "dresiku sztangi podnosić" i robić się coraz mądrzejszy...

Kto płacze, że niby ja. Chyba czegoś nie doczytałeś ze zrozumieniem.

Data: 2011-12-06 09:47:24
Autor: Endriu
Czy to już jest koniec ?
Prawdopodobieństwo znalezienia się w grupie elitarnej jest niższe niż zero.

Na podstwaie jakich wskaźników to obliczyłeś ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Czy to już jest koniec ?