Czy to już jest koniec ?

Data: 2011-11-30 14:25:49
Autor: G W
Czy to już jest koniec ?
kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a): > > Chyba sobie kupię bimbrownie. Po co od razu 6 dych. 4 dychy w
promocji. I
> że odczujesz to w sposób minimalny, a dalej będziesz się cieszył
wolnością
obsługą,
ludkowie w dresikach na podwórku sztangi podnoszą. I pojawia się się
pytanie.
Kro jest za kratami? Mnie wychodzi że ci co na zewnątrz. Co to za wolność
po
umiarkowanym bankructwie. Wybieranie ze śmietników. Córka zamiast do
szkoły w
marketach z nędzy szuka klienta co za ciastko zgodzi się żeby laskę mu
zrobiła. To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.Z tzrech istniejących
prawd
podałeś tą najważniejszą. Całą prawdę. Napisałeś że jak ktoś się nauczy
stosować odpowiedni Money Menegment to zbankrutuje. Nie ważne na jakim
poziomie. Na giełdzie bez względu na okoliczności i trendy zarabia zawsze
określona niewielka liczba ludzi. Reszta jest tylko po to żeby dostarczać
kasę. Prawdopodobieństwo znalezienia się w grupie elitarnej jest niższe niż
zero. Tylko oni maja patent na długofalowe zarabianie. Bo oni te trendy
ustalają i nie zgadują a wiedzą co będzie jutro.

Trudno sie z Tobą niezgodzić. Ostatnia cześć Twojej wypowiedzi moim zdaniem pokrywa sie z rzeczywistością. Przy tak wysokiej koncentracji kapitału nie może byc mowy o jakimś rozproszeniu i "niedoskonałosciach".
Ale za tym idzie inna sprawa. Nie można z "nimi" walczyć.
Należy jedynie ich "śledzić"... skoro to mała grupa (jak twierdzisz) to powinno byc łatwiejsze niż śledzić miliony różnych wzajemnie sprzecznych decyzji. Należy sie jedynie pogodzić z tym ze oni wiedzą "wcześniej" :)

george

--

Czy to już jest koniec ?