Czy to juz koniec?

Data: 2009-02-22 15:17:28
Autor: Bialy
Czy to juz koniec?
 jasio napisal(a):

| W moim starym automacie, teraz - jak jest zimny samochod (czyli olej w
| skyrzni) - to przy pierwszym przełączeniu z P na D samochod wykonuje
| malutki ruchu do przodu, jakby mial juz jechac (hamlulec jest
| wcisniety do dechy).
|
| Czy to jest poczatek konca mojej skrzyni?
|
| PS. Oczywiscie olej wymieniany nie wiadomo kiedy.

U mnie w manualnej skrzyni tez jest podobnie przy wiekszych mrozach. Prawdopodobnie wynika to ze stanu oleju w skrzyni, wiec warto by bylo go chyba wymienic po prostu :)

Lepiej to zjawisko znam z motocykli - tam po postoju lekko sklejaja sie po prostu tarcze sprzegla, w zwiazku z czym po uruchomieniu silnika i wrzuceniu jedynki tez wystepuje lekkie szarpniecie do przodu. Co prawda konstrukcja skrzyni w motocyklu i samochodzie mocno sie rozni, ale samo zjawisko moze byc dosyc podobne :)

Tak jak ktos napisal - ja bym zaczal od wymiany oleju ;)

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403