Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Data: 2011-02-05 20:41:55
Autor: Marcin Kiciński
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-05 20:04,  Kamrat pisze:
Żeby tylko się udało.

Eee tam, nawet jeżeli TK jakim¶ cudem uzna, że nakaz jest niekonstytucyjny, to jeszcze nie będzie oznaczało zakazu jazdy na ¶wiatłach...

I jak chcesz mnie zmusić, żebym je wył±czył :P

--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-02-05 19:56:27
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Marcin Kiciński <kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

I jak chcesz mnie zmusić, żebym je wył±czył :P

Będę ci mrugał długimi tak jak teraz ty mi mrugasz, żebym wł±czył.

Data: 2011-02-05 21:14:47
Autor: 'Tom N'
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Kamrat w <news:iika1b$jot$1inews.gazeta.pl>:

[...]

To, że teraz kto¶ mruga, to dla Twojego dobra to robi, żeby¶ miał na
akumulatory...

"Tchórzewski wyliczył także, że dwa razy szybciej zużywa się akumulator" --
poseł i PF126p z pr±dnic± jeĽdzi, cycu¶ innego mu sie na musk rzuciło?

.... Ty będziesz mrugał w zwi±zku z czym? Bo na pytanie Marcina nie
odpowiedziałe¶.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-02-05 22:29:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy to ju?? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-05 20:56, Kamrat pisze:
Marcin KiciĹ„ski<kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl>  napisaĹ‚(a):

W dniu 2011-02-05 20:04,  Kamrat pisze:
Żeby tylko się udało.

Eee tam, nawet jeĹĽeli TK jakimĹ› cudem uzna, ĹĽe nakaz jest
niekonstytucyjny, to jeszcze nie będzie oznaczało zakazu jazdy na
światłach...

I jak chcesz mnie zmusić, żebym je wyłączył :P

Będę ci mrugał długimi tak jak teraz ty mi mrugasz, żebym włączył.

Skoro nie będzie zakazu używania, to od każdego kogo zdenerwujesz swoim mruganiem, powinieneś dostawać każdorazowo strzał w pysk. Zapytasz: za co? Za próby ustanawiania własnego prawa.
Bo teraz, póki co, mrugający ostrzegają Cię przed łamaniem _obowiązującego_ prawa. Możesz się z tym prawem nie zgadzać, ale póki ono obowiązuje, masz pieprzony obowiązek się do niego stosować. Jeśli Ci się to nie podoba, wyjedź gdzieś, gdzie Ci będzie lepiej.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-02-06 00:35:12
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Skoro nie będzie zakazu używania, to od każdego kogo zdenerwujesz swoim
mruganiem, powiniene¶ dostawać każdorazowo strzał w pysk. Zapytasz: za
co? Za próby ustanawiania własnego prawa.
Nie tłumacz - i tak nie zrozumie...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-02-05 20:46:52
Autor: Gabriel'wilk'
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-05 20:41, Marcin Kiciński pisze:
[...]

No Marcin jak to jak? Powybija nam ¶wiatła lub je zamaluje, ewentualnie mi¶ki będ± karać mandatami za jazdę na ¶wiatł±ch - "Polska to piękny kraj, kraj Zuluguli" :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Czy to ju? koniec? Nareszcie!