Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Data: 2011-02-05 21:21:37
Autor: Marcin Jan
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 11-02-05 20:04,  Kamrat pisze:
Żeby tylko się udało.

http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewski-mysle-ze-rozsadek-wroci

U nas zdrowy rozsądek wygląda tak że ludzie mający światła dzienne świecące tylko z przodu wcale nie przełączają na światła mijania w przypadku pogorszenia warunków jazdy w dzień.
pozdr.
marcin

Data: 2011-02-05 21:58:33
Autor: Gabriel'wilk'
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-05 21:21, Marcin Jan pisze:
[...]

Nie marudź, w Reichu już nieraz widziałem w dzień w czasie ulewy czy śnieżycy jak kierowcy jeżdżą bez świateł mijania, czasem nawet po zmroku lub w tunelu :-) Widać to skutek braku nakazu jazdy w dzień na światłach :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-05 21:10:57
Autor: masti
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Dnia pięknego Sat, 05 Feb 2011 21:58:33 +0100 osobnik zwany Gabriel'wilk'
wystukał:

[...]

:-) pozdrawiam

to tylko skutek braku myślenia, który u nas wykorzystano do wprowadzenia nakazu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-07 09:48:10
Autor: Arek
Czy to ju?? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-05 22:10, masti pisze:

[...]

Warto dodać, że w Niemczech, pojazd nieoświetlony nie stanowi takiego zagrożenia jak u nas. Tam, podczas wyprzedzania nie musisz zjeżdżać na przeciwległy pas.

A.

Data: 2011-02-07 09:43:37
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Arek <abc@abc.pl> napisał(a):
Warto dodaÄ&#65533; Ĺźe w Niemczech, pojazd nieoĹ&#65533;ietlony nie stanowi takiego zagroĹźenia jak u nas. Tam, podczas wyprzedzania nie musisz zjeĹźdĹźaÄ&#65533;na przeciwlegĹ&#65533; pas.

A.

W dzień każdy pokaz jest oświetlony - światłem słonecznym, to raz.
Dwa, to chyba nigdy nie byłeś w Niemczech i powtarzasz opinię o Niemczech
rodem z forum Onetu jako kraju samych autostrad, nowych Mercedesów i brzydkich
Niemek.
Odejdź od monitora i poznaj trochę życia, zanim coś znów napiszesz i się
zbłaźnisz.

Data: 2011-02-07 15:11:30
Autor: Arek
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-07 10:43, Kamrat pisze:
Arek<abc@abc.pl>  napisał(a):

[...]

Tu nie zamierzam z Tobą dywagować, przynajmniej do czasu aż nie zrobisz PJ.

Dwa, to chyba nigdy nie byłeś w Niemczech i powtarzasz opinię o Niemczech
rodem z forum Onetu jako kraju samych autostrad, nowych Mercedesów i brzydkich
Niemek.

Nie pisałem nic o autostradach, tym bardziej o mercedesach i Niemkach. Ale u Ciebie to standard, nie czytasz na co odpisujesz, dlatego ciągle się błaźnisz.

Odejdź od monitora i poznaj trochę życia, zanim coś znów napiszesz i się
zbłaźnisz.

Ta...

A.

Data: 2011-02-07 14:23:10
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Arek <abc@abc.pl> napisał(a):
Tu nie zamierzam z Tobą dywagować, przynajmniej do czasu aż nie zrobisz PJ.

Skończ już z tą żenadą. Myślisz, że mnie tym zbeształeś? Naprawde tak sądzisz?
Co za pierdoła, ja nie moge.

Data: 2011-02-07 15:45:39
Autor: Arek
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
W dniu 2011-02-07 15:23, Kamrat pisze:

Tu nie zamierzam z Tobą dywagować, przynajmniej do czasu aż nie zrobisz PJ.

Skończ już z tą żenadą. Myślisz, że mnie tym zbeształeś? Naprawde tak sądzisz?
Co za pierdoła, ja nie moge.

A dlaczego miałbym Cię besztać, sporo nastolatków nie ma PJ. Jak się tego wstydzisz to nie moja wina.

A.

Data: 2011-02-08 07:44:00
Autor: Marek Dyjor
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Kamrat wrote:
Arek <abc@abc.pl> napisał(a):

Tu nie zamierzam z Tobą dywagować, przynajmniej do czasu aż nie
zrobisz PJ.

Skończ już z tą żenadą. Myślisz, że mnie tym zbeształeś? Naprawde tak
sądzisz? Co za pierdoła, ja nie moge.

jak skończysz 17 lat to pójdziesz na kurs i zrobisz prawo jazdy, potem zarobisz i kupisz samochód i będziesz mógł po kilkunastu latach za kółkiem z kierowcami pogadać o jeżdżeniu

Data: 2011-02-08 07:38:06
Autor: Marek Dyjor
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Marcin Jan wrote:
[...]

u nas rozsądek wygląd tak że ludziska potrafią wyłączać światła po wjechaniu na parking lub na uliczkę osiedlową :) potrafią jeździć bez świateł podczas deszczu, światła włączają dopiero jak wyjeżdżają z uliczki osiedlowej czy parkingu.   Taki ci w RP oszczędny naród.

imho lepiej jednak mieć nawyk wsiadam zapalam silnik włączam światła.

Data: 2011-02-08 09:13:02
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

imho lepiej jednak mieć nawyk wsiadam zapalam silnik włączam światła.

A w Anglii był? Albo w Irlandii? Albo w Portugalii? Albo w Hiszpanii? Mam pytać dalej?

Data: 2011-02-08 11:09:06
Autor: Mario
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
On 2011-02-08 07:38, Marek Dyjor wrote:
Marcin Jan wrote:
[...]

skąd o tym wiesz, przecież po wyłączeniu świateł są niewidoczni? :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2011-02-08 13:31:09
Autor: Marek Dyjor
[...]