Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Data: 2011-02-07 09:36:28
Autor: Artur\(m\)
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Użytkownik " Kamrat" <camrat25@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iik6vo$bah$1inews.gazeta.pl...
Żeby tylko się udało.

http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewski-mysle-ze-rozsadek-wroci

Poseł Tchórzewski uważa, że
"w wyniku znacznego zwiększenia zużycia żarówek oraz a k u m u l a t o r ó w."
" Poseł przyznaje, iż ma świadomości tego, że jego inicjatywa jest nie na rękę pewnym instytucjom, które zarabiają na obecnych przepisach w sumie prawie 300 milionów dolarów"

Czyli brak wiedzy i wiara w sPISek.

Jakbym nie wiedział, że to "człowiek" PiS to i tak bym wiedział.

Nie ma sensu komentować chęci zdobycia paru procent
w wyborach - argumenty - żenada.

Artur(m)

Data: 2011-02-07 08:55:49
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

" Poseł przyznaje, iż ma świadomości tego, że jego inicjatywa jest nie na rękę pewnym instytucjom, które zarabiają na obecnych przepisach w sumie prawie 300 milionów dolarów"

Czyli brak wiedzy i wiara w sPISek.

Czyli twierdzisz, że światło palą się za darmo? Ciekawe.
Brak wiedzy czy dysinteligencja?

Data: 2011-02-07 13:40:21
Autor: Artur\(m\)
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Użytkownik "Kamrat" <camrat25.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iioc2l$h9c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obiecałem, że będe pisał powoli, abyś zrozumiał

A k  u  m  u  l  a  t  o  r      s i  ę     n  i   e      z   u   ż   y   w a
 w    t  r  a  k  c  i  e     ś   w  i  e  c  e  n i  a    ż  a   r   ó   w e   k.

Światła świecą się   nie za darmo, ale wystarczy,
że nie przycisnę (tak jak lubię) na starcie i zużycie się nie zwiększy.

Artur(m)

Data: 2011-02-07 12:44:36
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

A k  u  m  u  l  a  t  o  r      s i  ę     n  i   e      z   u   ż   y   w a
 w    t  r  a  k  c  i  e     ś   w  i  e  c  e  n i  a    ż  a   r   ó   w e   k.

Jeśli coś jest stale niedoładowane, to się zużywa.

Światła świecą się   nie za darmo, ale wystarczy,
że nie przycisnę (tak jak lubię) na starcie i zużycie się nie zwiększy.

A jeśli ktoś już nie przyciska na starcie?
Czy jest nakaz przyciskania na starcie?

Data: 2011-02-07 14:35:48
Autor: Artur\(m\)
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Użytkownik "Kamrat" <camrat25.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iiopfk$qca$1inews.gazeta.pl...
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisał(a):

A k  u  m  u  l  a  t  o  r      s i  ę     n  i   e      z   u   ż   y w
 w    t  r  a  k  c  i  e     ś   w  i  e  c  e  n i  a    ż  a   r   ó w
e   k.

[...]

No dobra.
Nie naciskamy, to przeliczyłem na trasie 100 km
Zapłacimy ok. .2 zł czyli dwadzieścia groszy

Nad morze ode mnie i powrót, (ok 1000km)
 za światła zapłacę  dodatkowo  - DWA złote.
Może nie powinienem tego publicznie pisać.
Stać mnie na to!
Wiem to na pewno, bo doświadczyłem,
że to niewygórowana cena za zwiększenie bezpieczeństwa.

Artur(m)

Data: 2011-02-07 13:42:31
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
[...]

Jakie zwiększenie bezpieczeństwa? Co ty bredzisz?

Data: 2011-02-08 09:24:14
Autor: Artur\(m\)
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Użytkownik "Kamrat" <camrat25.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iioss7$7d2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobra, jak nie zrozumiałeś, to nie zrozumiesz.

Pisz petycje o wsadzenie do więzienia posłów,
 którzy glosowali "za światłami".
Zrób koalicję światłofobów, zbierz 100 000 podpisów
pod projektem społecznym do Ustawodawcy
i później lobbuj za ustawą.
Ciesz sie, że nie będzie obowiązku jazdy dziennej na światłach
Ja i tak jeździłem, jeżdżę, i będę jeździł, kropka.
Mam nadzieje, że nie będziesz postawiony w sytuacji w której
sparaliżowany będziesz myślał, "Gdyby tamten jechał na światłach,
to mógłbym go wcześniej zauważyć i mogłoby być zupełnie inaczej.

Nie będę z Tobą więcej dyskutował.
Rób tak jak chcesz,
lub zrób to co Ci podpowiedziałem.

Artur(m)

Data: 2011-02-08 09:10:09
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
[...]

Synku, nie ma zupełnie takiej potrzebny. LOL

Data: 2011-02-08 10:16:13
Autor: Artur\(m\)
Czy to ju? koniec? Nareszcie!

Użytkownik "Kamrat" <camrat25.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iir19h$84s$1inews.gazeta.pl...
[...]

W kontekście tego co napisałeś - wolałbym być sierotą,
niz się wstydzić.

Artur(m)

Data: 2011-02-07 15:35:29
Autor: topek
Czy to ju? koniec? Nareszcie!
> [...]

Stać mnie na to!
Wiem to na pewno, bo doświadczyłem,
że to niewygórowana cena za zwiększenie bezpieczeństwa.

Nie dyskutuj z "ekspertem". Nie ma sensu.
To taki typ co zafiksowal sie na cos i bedzie brnal, chocby nie wiem co.
Chcesz przekonac Macierewicza, ze nie ma magnesow sciagajacych tupolewy?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--

Czy to ju? koniec? Nareszcie!