Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)

Data: 2011-02-08 13:47:30
Autor: Marek Dyjor
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
 Kamrat wrote:
Żeby tylko się udało.

http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewski-mysle-ze-rozsadek-wroci

zgodnie z dyrektywą unijną nowe samochody mają być wyposażone w diodowe światła dzienne włączane razem z zapaleniem silnika.

Zgadzam sie że diodówki są sensowniejsze aby tylko ktoś wymagał od nich żeby nie oślepiały kierowców :)

bo już widziałem kilak razy że te diodaki walą ostro w oczy i są bardziej uciążliwe od świateł mijania. :)

Data: 2011-02-08 13:27:16
Autor: Kamrat
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
zgodnie z dyrektywą unijną nowe samochody mają być wyposażone w diodowe światła dzienne włączane razem z zapaleniem silnika.

Co rozumiesz przez "nowe samochody"

Data: 2011-02-08 13:30:21
Autor: masti
Czy to ju? :)
Dnia pięknego Tue, 08 Feb 2011 13:27:16 +0000 osobnik zwany Kamrat
wystukał:

a co tu jest do rozumienia?
Nowe to nowe.
http://moto.onet.pl/1637433,1,obowiazkowe-swiatla-dzienne-w-nowych-autach,artykul.html?node=2

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-08 14:08:08
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
masti <gone@to.hell> napisał(a):
Dnia piÄ&#65533;nego Tue, 08 Feb 2011 13:27:16 +0000 osobnik zwany Kamrat
wystukaĹ&#65533;

> Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisaĹ&#65533;a):

> [...]

A jak ty to rozumiesz z artykułu? Wszystkie nowe? Wszystkie osobowe? itp.

Data: 2011-02-08 14:09:35
Autor: Kamil
On 08/02/2011 14:08, Kamrat wrote:
masti<gone@to.hell>  napisał(a):

[...]

Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe muszą być wyposażone (...)"?

Kamil

Data: 2011-02-08 14:23:26
Autor: Kamrat
Kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe muszą być wyposażone (...)"?

No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

Data: 2011-02-08 14:45:03
Autor: Kamil
On 08/02/2011 14:23, Kamrat wrote:
Kamil<kamil@spam.com>  napisał(a):
Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe
muszą być wyposażone (...)"?

No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

I to gorsze od SMOLEŃSKIEGO! Zobaczysz, po wypadku takiego samochodu specjalna ekipa przyjedzie wymienić LEDy na żarówki w światłach dziennych.

Kamil

Data: 2011-02-08 14:52:52
Autor: Kamrat
> [...]

I to gorsze od SMOLEŃSKIEGO! Zobaczysz, po wypadku takiego samochodu specjalna ekipa przyjedzie wymienić LEDy na żarówki w światłach dziennych.

Czy ty rozumiesz co napisałem? Informacje podane w tym artykule sa nie do
końca prawdziwe, łagodnie rzecz ujmując. Jeszcze mam nadzieję, że sam
dojdziesz, dlaczego.

Data: 2011-02-08 15:13:18
Autor: Kamil
On 08/02/2011 14:52, Kamrat wrote:
[...]

Neelix, ja sie z ciebie nabijam, bo powaznie tych wypocin o swiatlach nie mozna traktowac.

Kamil

Data: 2011-02-08 22:39:09
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
Będzie podpowiedź. Skup się:

"W celu zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
poprzez poprawę widoczności pojazdów silnikowych
do dyrektywy 76/756/EWG należy wprowadzić
obowiązek wyposażania tych pojazdów w specjalne
światła dzienne.

Ze skutkiem od dnia 7 lutego 2011 r. w przypadku pojazdów
kategorii M1 i N1 oraz od dnia 7 sierpnia 2012 r. w przypadku
pojazdów innych kategorii, jeżeli nie są spełnione wymogi określone
w dyrektywie 76/756/EWG zmienionej niniejszą dyrektywą,
państwa członkowskie, ze względu na instalację urządzeń
oświetleniowych oraz sygnalizacji świetlnej, odmawiają udzielenia
homologacji typu WE lub krajowej homologacji typu dla
nowych typów pojazdów."

Data: 2011-02-08 16:16:45
Autor: J.F.
On Tue, 8 Feb 2011 14:23:26 +0000 (UTC),  Kamrat wrote:
Kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe muszą być wyposażone (...)"?

No nic, poza tym, że jest to KŁAMSTWO.

Naprawde ? http://www.se.pl/auto-moto/auto-porady/automatyczne-swiatla-do-jazdy-dziennej_170677.html

Prasa klamie, Superekspres klamie bardziej, ale mysle ze jest w tym
sporo prawdy.

Prawde mowiac to ma techniczny sens zeby zamiast marnowac swiatla
mijania zapalic LEDowe swiatla dzienne.
Pozostaje oczywiscie pytanie merytoryczne - po co unijny obywatel ma
przeplacac za nic nie dajace lampki, a moze nawet szkodliwe.

J.

Data: 2011-02-08 15:57:33
Autor: Kamil
On 08/02/2011 15:16, J.F. wrote:
[...]

Rodzi sie tez pytanie, na ile takich lampek moglbys sobie pozwolic pracujac zamiast marnujac czas na jalowe dyskusje w internecie. ;)

Kamil

Data: 2011-02-08 17:39:48
Autor: J.F.
On Tue, 08 Feb 2011 15:57:33 +0000,  Kamil wrote:
On 08/02/2011 15:16, J.F. wrote:
[...]

Ale ja wole marnowac czas na usenecie, albo wypic piwo, zamiast
zarabiac na nikomu niepotrzebne lampki :-P

Policjanci niech czasu nie marnuja tylko sypia mandaty za
nieoswietlone .. rowery i dzieciaki bez odblaskow :-)

J.

Data: 2011-02-08 16:40:48
Autor: Kamil
On 08/02/2011 15:16, J.F. wrote:
[...]

Obowiazku oswietlenia rowerow i odblaskow nie ma, a w nocy odblaski nic nie dadza bez swiatel w samochodzie. ;)

Kamil

Data: 2011-02-08 18:30:38
Autor: J.F.
On Tue, 08 Feb 2011 16:40:48 +0000,  Kamil wrote:
On 08/02/2011 16:39, J.F. wrote:
Policjanci niech czasu nie marnuja tylko sypia mandaty za
nieoswietlone .. rowery i dzieciaki bez odblaskow :-)

Obowiazku oswietlenia rowerow i odblaskow nie ma,

Jest.

a w nocy odblaski nic nie dadza bez swiatel w samochodzie. ;)

Samochody jadace w nocy bez swiatel tez moga karac, nie mam nic
przeciw :-)

J.

Data: 2011-02-08 22:38:11
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Naprawde ?

Uwaga, będzie podpowiedź:

Data: 2011-02-09 21:23:32
Autor: Mario
[...]

Szczerze mówiąc jeśli ktoś jeździ po lesie (bo to ulubiony argument światłolubów) to lepiej jak ma dzienne LEDowe czy nie-LEDowe niż mijania. Mijania są gorzej widoczne bo nie do tego służą.

pozdrawiam
mario

Data: 2011-02-08 22:00:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy to ju?? koniec? Nareszcie! NIE KONI EC, TO POCZÄ?TEK :)
W dniu 2011-02-08 15:23, Kamrat pisze:
Kamil<kamil@spam.com>  napisał(a):
Co cie przerasta w zdaniu "(...) sprzedawane w UE nowe samochody osobowe
muszą być wyposażone (...)"?

No nic, poza tym, şe jest to KŁAMSTWO.

Co jest kłamstwem? To, że w światła dzienne ma być wyposażony każdy sprzedawany _nowy_ samochód? Nowy tj. z datą produkcji w dniu wejścia dyrektywy w życie, lub późniejszą.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-02-08 22:35:44
Autor: Gabriel'wilk'
[...]

Marcina, daj spokój dla niego wszystko jest kłamstwem i wszędzie spisek :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-08 22:41:08
Autor: Ka
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
Gabriel'wilk' <gglab@poczta.onet.pl> napisał(a):
Marcina, daj spokĂłj dla niego wszystko jest kĹ&#65533;mstwem i wszÄ&#65533;zie spisek :-)
pozdrawiam

A teraz, jak masz trochę jaj, to odszczekasz to.

Data: 2011-02-08 23:51:42
Autor: Gabriel'wilk'
W dniu 2011-02-08 23:41,  Ka pisze:
[...]

A ty sobie kodowanie w czytniku ustaw bo śmiecisz na grupie.

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-09 07:37:42
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
Gabriel'wilk' <gglab@poczta.onet.pl> napisał(a):
A ty sobie kodowanie w czytniku ustaw bo śmiecisz na grupie.

Nie zmieniaj tematu. Czekam na hau hau, piesku.

Data: 2011-02-09 11:44:35
Autor: Kamrat
Kamrat <camrat25@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Nie zmieniaj tematu. Czekam na hau hau, piesku.

Udajemy, że nie widzimy? Przykre. Skompromitowałeś się w tym momencie na całego.
hau hau

Data: 2011-02-08 23:19:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-02-08 22:35, Gabriel'wilk' pisze:
[...]

"A może Curie-Skłodowska też?!?" ;)

Data: 2011-02-08 22:40:05
Autor: Kamrat
Czy to ju? koniec? Nareszcie! NIE KONIEC, TO POCZ?TEK :)
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):
Co jest kĹ&#65533;mstwem? To, Ĺźe w Ĺ&#65533;iatĹ&#65533; dzienne ma byÄ&#65533;wyposaĹźony kaĹźdy sprzedawany _nowy_ samochĂłd? Nowy tj. z datÄ&#65533;produkcji w dniu wejĹ&#65533;ia dyrektywy w Ĺźycie, lub późniejszÄ&#65533;

Tak, podpowiedź: