Czy to ładnie drzemać przy wdowie?

Data: 2012-01-24 17:33:16
Autor: stevep
Czy to ładnie drzemać przy wdowie?
# Posłowie PiS to nie mają klawego życia. Kto nie bywa na spotkaniach  zespołu Antoniego Macierewicza ds. katastrofy smoleńskiej nie może liczyć  na przychylność prezesa. Dlatego posłowie karnie stawili się na  kilkugodzinny wykład dwóch profesorów z samej Ameryki.

  Łatwo nie było. Sam Jarosław Kaczyński, choć siedział przy wdowie po gen.  Andrzeju Błasiku, co i raz zapadał w kilkusekundowe drzemki. Zwłaszcza, że  na początku słychać było sam głos, bez slajdów (czyżby Rosjanie zakłócili  transmisję?).

  Prof. Kazimierz Nowaczyk z Uniwersytetu w Maryland analizował różnice w  położeniu kawałków samolotu na kolejnych zdjęciach (może po prostu szukano  tam szczątków i dlatego lekko je przesunięto?). Szeroko omawiał sprawę  "braku TAWS38".
Przekonywał, że Tu-154 nie mógł złamać brzozy pod Smoleńskiem. Może gdyby  prof. Nowaczyk nie siedział za biurkiem w Stanach, tylko jak eksperci  komisji ministra Jerzego Millera był na miejscu w Smoleńsku, dostrzegłby,  że ścięta została nie jedna brzoza, a kilka drzew.

  Dlaczego opinie prof. Nowaczyka, który po prostu ściągnął sobie jakieś  materiały z internetu, miałyby mnie bardziej przekonywać niż raport  Millera? Jeśli to nie samolot ściął brzozę swoim skrzydłem, to kto?  Rosyjscy drwale pod osłoną mgły?

  Prof. Wiesław Binienda z Uniwersytetu w Akron w Ohio za pomocą wykresów  przekonywał, że kawałek skrzydła Tu-154 nie mógł odpaść po zderzeniu z  brzozą. Pokazywał skomplikowane wykresy, z kątami, siłami i  trajektorniami. Nie wiem tylko skąd profesor wziął dane, które "wrzucił"  do swojego modelu matematycznego, np. dane dotyczące materiałów z jakich  zrobiono skrzydło Tupolewa?

  Oba wystąpienia były dla laików nie do zweryfikowania. Równie dobrze  mówcy mogli przemówić do posłów PiS po chińsku. Chodzi jednak o sygnał, że  są eksperci - i to z tytułami profesorskimi, z samej Ameryki, - którzy  całkowicie podważają raport Millera.

  Bo jak nie brzoza, to - wiadomo - Rosjanie. Co było do udowodnienia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjn2d

--
stevep

Data: 2012-01-27 21:03:40
Autor: pluton
Czy to ładnie drzemać przy wdowie?
 Bo jak nie brzoza, to - wiadomo - Rosjanie. Co było do udowodnienia. #

Ale to co ? Tutka pierdolnela w rosjanina ?

Nullification

Data: 2012-01-27 23:11:13
Autor: dante
Czy to ładnie drzemać przy wdowie?
Dnia Fri, 27 Jan 2012 21:03:40 +0100, pluton napisaů(a):

 Bo jak nie brzoza, to - wiadomo - Rosjanie. Co było do udowodnienia. #

Ale to co ? Tutka pierdolnela w rosjanina ?

//przepraszam, ýe przyklejam sić do wpisu pluton'a
//ale nie mam dostćpu do wpisu autora posta

stevep napisů:
>Prof. Wiesůaw Binienda z Uniwersytetu w Akron w Ohio za pomocŕ wykresów   >przekonywaů, ýe kawaůek skrzydůa Tu-154 nie mógů odpaúă po zderzeniu z   >brzozŕ. Pokazywaů skomplikowane wykresy, z kŕtami, siůami i   >trajektorniami. Nie wiem tylko skŕd profesor wziŕů dane, które "wrzuciů"   >do swojego modelu matematycznego, np. dane dotyczŕce materiaůów z jakich   >zrobiono skrzydůo Tupolewa?

Nie wiem czy wiesz ale skrzydůa tupolewa to francuska robota.

Czy to ładnie drzemać przy wdowie?