Czy to ³adnie drzemaę przy wdowie?

Data: 2012-01-27 21:03:40
Autor: pluton
Czy to ³adnie drzemaę przy wdowie?
 Bo jak nie brzoza, to - wiadomo - Rosjanie. Co by³o do udowodnienia. #

Ale to co ? Tutka pierdolnela w rosjanina ?

Nullification

Data: 2012-01-27 23:11:13
Autor: dante
Dnia Fri, 27 Jan 2012 21:03:40 +0100, pluton napisał(a):

 Bo jak nie brzoza, to - wiadomo - Rosjanie. Co by³o do udowodnienia. #

Ale to co ? Tutka pierdolnela w rosjanina ?

//przepraszam, że przyklejam się do wpisu pluton'a
//ale nie mam dostępu do wpisu autora posta

stevep napisł:
>Prof. Wiesław Binienda z Uniwersytetu w Akron w Ohio za pomocą wykresów   >przekonywał, że kawałek skrzydła Tu-154 nie mógł odpaść po zderzeniu z   >brzozą. Pokazywał skomplikowane wykresy, z kątami, siłami i   >trajektorniami. Nie wiem tylko skąd profesor wziął dane, które "wrzucił"   >do swojego modelu matematycznego, np. dane dotyczące materiałów z jakich   >zrobiono skrzydło Tupolewa?

Nie wiem czy wiesz ale skrzydła tupolewa to francuska robota.

Czy to ³adnie drzemaę przy wdowie?