Czy to losowanie?

Data: 2010-01-18 10:52:11
Autor: GB
Czy to losowanie?
Witam,

Żeby przeprowadzić następującą akcję promocyjną:
- w każdym produkcie umieszczamy zdrapkę
- jeżeli zdrapka ma narysowane słoneczko wygrywamy wycieczkę

Czy takie rozwiązanie wymaga zatrudniania firm organizujących losowania - czy jednym zdaniem taka forma promocji wygeneruje jakieś dodatkowe koszty i problemy prawno-skarbowe oprócz tego że trzeba temu delikwentowi który przyjdzie i pokaże zdrapkę ze słoneczkiem, dać nagrodę i zapłącić za to podatek ?

GB

Data: 2010-01-19 11:45:03
Autor: Jacek
Czy to losowanie?
Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka.
Jacek

Data: 2010-01-19 12:18:06
Autor: GB
Czy to losowanie?
Jacek pisze:
Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka.
Jacek

Oj tam... wyczuwam żal, że nie wygrałeś ;-).

Data: 2010-01-20 14:16:11
Autor: Jacek
Czy to losowanie?
Żal żalem, ale od kiedy poznałem rachunek prawdopodobieństwa zacząłem liczyć i jakoś nie zgadza mi się. Jeszcze w PRL miałem kilkadziesiąt "bonów premiowych" PKO, które losowały bodajże co kwartał. Policzyłem sobie, że prawdopodobieństwo, że żaden z moich losów nie wygra przez czas, jaki je miałem jest rzędu 0,001. Jak widać pomysł nie jest ani nowy ani oryginalny.
Sorry, że nie merytorycznie.
Jacek

Data: 2010-01-20 14:37:17
Autor: GB
Czy to losowanie?
Jacek pisze:
[...]

Pomysł nie ma być nowy ani oryginalny - to standard mega :)

Ja pytam prawnie bo to jest temat który mnie faktycznie interesuje.

GB

Czy to losowanie?