Data: 2010-01-18 10:52:11 | |
Autor: GB | |
Czy to losowanie? | |
Witam,
Żeby przeprowadzić następującą akcję promocyjną: - w każdym produkcie umieszczamy zdrapkę - jeżeli zdrapka ma narysowane słoneczko wygrywamy wycieczkę Czy takie rozwiązanie wymaga zatrudniania firm organizujących losowania - czy jednym zdaniem taka forma promocji wygeneruje jakieś dodatkowe koszty i problemy prawno-skarbowe oprócz tego że trzeba temu delikwentowi który przyjdzie i pokaże zdrapkę ze słoneczkiem, dać nagrodę i zapłącić za to podatek ? GB |
|
Data: 2010-01-19 11:45:03 | |
Autor: Jacek | |
Czy to losowanie? | |
Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka.
Jacek |
|
Data: 2010-01-19 12:18:06 | |
Autor: GB | |
Czy to losowanie? | |
Jacek pisze:
Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka. Oj tam... wyczuwam żal, że nie wygrałeś ;-). |
|
Data: 2010-01-20 14:16:11 | |
Autor: Jacek | |
Czy to losowanie? | |
Żal żalem, ale od kiedy poznałem rachunek prawdopodobieństwa zacząłem liczyć i jakoś nie zgadza mi się. Jeszcze w PRL miałem kilkadziesiąt "bonów premiowych" PKO, które losowały bodajże co kwartał. Policzyłem sobie, że prawdopodobieństwo, że żaden z moich losów nie wygra przez czas, jaki je miałem jest rzędu 0,001. Jak widać pomysł nie jest ani nowy ani oryginalny.
Sorry, że nie merytorycznie. Jacek |
|
Data: 2010-01-20 14:37:17 | |
Autor: GB | |
Czy to losowanie? | |
Jacek pisze:
Żal żalem, ale od kiedy poznałem rachunek prawdopodobieństwa zacząłem liczyć i jakoś nie zgadza mi się. Jeszcze w PRL miałem kilkadziesiąt "bonów premiowych" PKO, które losowały bodajże co kwartał. Policzyłem sobie, że prawdopodobieństwo, że żaden z moich losów nie wygra przez czas, jaki je miałem jest rzędu 0,001. Jak widać pomysł nie jest ani nowy ani oryginalny. Pomysł nie ma być nowy ani oryginalny - to standard mega :) Ja pytam prawnie bo to jest temat który mnie faktycznie interesuje. GB |
|