Czy to ³o¿ysko oporowe?

Data: 2010-11-14 22:21:30
Autor: Domino Jacha¶
Czy to ³o¿ysko oporowe?
Od pewnego czasu z okolic skrzyni biegów w mojej hondzie dobiega pisk, co¶ ala jak z paska klinowego. Przy puszczonym pedale sprzêg³a piszczy, po wci¶niêciu peda³u do pierwszego oporu (tam gdzie siê koñczy luz peda³u) przestaje piszczeæ. Podczas jazdy na biegu te¿ piszczy. Czy to ³o¿ysko oporowe tak piszczy? Czy mo¿e co¶ innego?

aaa to ja ju¿ wiem co ci siê zepsu³o, mia³em to samo ....

Data: 2010-11-15 11:52:47
Autor: max441
Czy to ³o¿ysko oporowe?
U¿ytkownik Domino Jacha¶ napisa³:
aaa to ja ju¿ wiem co ci siê zepsu³o, mia³em to samo ....

Ciekawe, bo mi siê nic nie zepsu³o.

Czy to ³o¿ysko oporowe?