Czy to możliwe?

Data: 2009-10-14 11:29:10
Autor: bratPit[pr]
Czy to możliwe?

W tym ogłoszeniu:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10237937
ciekawi mnie, czy możliwa jest taka ładna kierownica przy tak dużym zużyciu pedałów? Oglądałem podobne auta i tak zużytych pedałów nie przypominam sobie. Natomiast kierownica wygląda na nową... Czyżby wymieniana? Wg ogłoszenia stan licznika 182 kkm.

w wersji elegance sprzedawanej w 2000r w PL była ...skórzana kierownica a ta mi wygląda na gumową, rzecz druga poduszka powietrzna - ma zintegrowane przyciski klaksonu, przy 180kkm powinny być zmęczone a te są idealne, dla mnie kierownica wraz z poduszką są zmienione, ponadto jak dla mnie gumy na pedałach wyglądają na 280kkm a nie 180,
brat

Data: 2009-10-14 11:54:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czy to możliwe?
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:

w wersji elegance sprzedawanej w 2000r w PL była ...skórzana
kierownica a ta mi wyglÄ…da na gumowÄ…, rzecz druga poduszka powietrzna
[...]

sprzedaj mi tÄ… szklanÄ… kule...

... albo pożycz. Najlepiej na wtorek, czwartek albo sobote.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-14 12:14:56
Autor: bratPit[pr]
Czy to możliwe?

sprzedaj mi tÄ… szklanÄ… kule...

.. albo pożycz. Najlepiej na wtorek, czwartek albo sobote.

Kuba wyluzuj, piszę w/g mnie, na podstawie tych opli którymi jeździłem, widziałem, sprzedawałem, autor wątku nie musi mi wierzyć,
fakt niezaprzeczalny jest taki że kierownica w elegance była skórzana, ta jest gumowa, z jakiegoś powodu jest zmieniona,
to jest _moja_ opinia i mogę się mylić, tyle,
a tak pedały wyglądają u mnie przy 191kkm oryginalnego przebiegu, są z astry ale zafira ma te same nakładki,
http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/pedaly.jpg
brat

Data: 2009-10-14 14:43:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czy to możliwe?
[...]

ale ja nie mówie, ze ktoś nie wymienił kiery.
Jedynie czepiłęm sie podawania przebiegu na podstawie zużycia gumek na pedałach. To już lekkie nadużycie.
Ludzie czytający pms naprawde potrafią poważnie traktować pisane tu słowa .... i jeszcze komuś krzywde zrobisz ;)

Data: 2009-10-14 14:47:49
Autor: bratPit[pr]
Czy to możliwe?

[...]

dobra poprawię się: na podstawie zmienionej kierownicy, wyglądzie L boczku siedziska fotela kierowcy, górnej części mieszka zmiany biegów i stanie gumek na pedałach, dla mnie wygląda na przebieg znacznie większy niż 180kkm ;-)
brat

Data: 2009-10-14 15:33:58
Autor: to
Czy to mo¿liwe?
bratPit[pr] wrote:

dobra poprawiÄ™ siÄ™: na podstawie zmienionej kierownicy, wyglÄ…dzie L
boczku siedziska fotela kierowcy, górnej części mieszka zmiany biegów i
stanie gumek na pedałach, dla mnie wygląda na przebieg znacznie większy
niż 180kkm ;-)

Na takiej podstawie można powiedzieć czy auto ma 50 czy 250, a nie, czy ma 200 czy 300. Przy przebiegu około 200 może być w zasadzie zużyte w dowolnej konfiguracji, w zależności od tego kto i jak tym jeździł.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-15 00:23:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
Czy to możliwe?
On 2009-10-14, bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> wrote:

a tak peda³y wygl±daj± u mnie przy 191kkm oryginalnego przebiegu, s± z astry ale zafira ma te same nak³adki,
http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/pedaly.jpg

U¿ywasz dok³adnie tych samych butów uk³adaj±c stopy w ten sam sposób czy
tylko powtarzasz urban legends?

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2009-10-14 14:28:13
Autor: Mirek Ptak
Czy to mo¿liwe?
Dnia 2009-10-14 11:29,  *bratPit[pr]* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

W tym og³oszeniu:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10237937
ciekawi mnie, czy mo¿liwa jest taka ³adna kierownica przy tak du¿ym
zu¿yciu peda³ów? Ogl±da³em podobne auta i tak zu¿ytych peda³ów nie
przypominam sobie. Natomiast kierownica wygl±da na now±... Czy¿by
wymieniana? Wg og³oszenia stan licznika 182 kkm.

w wersji elegance sprzedawanej w 2000r w PL by³a ...skórzana kierownica
a ta mi wygl±da na gumow±, rzecz druga poduszka powietrzna - ma
zintegrowane przyciski klaksonu, przy 180kkm powinny byæ zmêczone a te
s± idealne, dla mnie kierownica wraz z poduszk± s± zmienione, ponadto

Tu pe³na zgoda :)

jak dla mnie gumy na peda³ach wygl±daj± na 280kkm a nie 180,

A tu niekoniecznie :) mog± mieæ zarówno 180 jak i 300 :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-10-14 14:38:26
Autor: bratPit[pr]
Czy to mo¿liwe?

Tu pe³na zgoda :)

jak dla mnie gumy na peda³ach wygl±daj± na 280kkm a nie 180,

A tu niekoniecznie :) mog± mieæ zarówno 180 jak i 300 :)

Mirku zwróæ uwagê jeszcze na górn± czê¶æ mieszka d¼wigni zmiany biegów, zewnêtrzna warstwa tego materia³u odpad³a zupe³nie, przy rzeczywistych przebiegach rzêdu 200kkm zaczyna mieæ drobne ubytki ;-)
brat

Data: 2009-10-14 15:37:41
Autor: Mirek Ptak
Czy to mo¿liwe?
Dnia 2009-10-14 14:38,  *bratPit[pr]* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

To mo¿e te¿ zale¿eæ od stylu jazdy - trzymania rêki na lewarku itp. no ale w sumie Twoja argumentacja mnie przekonuje :)