Czy to można zaliczyć w koszty?

Data: 2012-04-25 13:11:13
Autor: Marek
Czy to można zaliczyć w koszty?
W ubiegłym roku zawiesiłem DG z dniem 31 maja. Mam pytania:
1. czy składki ZUS płacone w czerwcu (za maj)
2. opłaty za telefon stacjonarny i internet (umowa do XI/2013)
płacone w okresie zawieszenia
mogą być zaliczone do kosztów DG i uwzględnione w rozliczeniu
rocznym podatku dochodowego?

--
dziękuję za pomoc
Marek

Data: 2012-04-26 06:29:08
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 25 Apr 2012, Marek wrote:

[...]

  IMO 3x tak.
  1. w częsci "społecznej" może być odliczone od podstawy (zamiast
zaliczania w KUP), IMO nie widać również przeszkody dla kosztu dla
DG, bo licza się składki *zapłacone* (nawet, jakby były nienależne).
  Uwaga, to zastrzeżenie (że moga być nienależnie zapłacone) nie
dotyczy zdrowotnej ("zapłacone zgodnie z przepisami").
  A 2. to oczywiscie "zachowanie zródła przychodu".

pzdr, Gotfryd

Czy to można zaliczyć w koszty?