Czy to możliwe?

Data: 2009-10-14 11:53:06
Autor: mateusx6
Czy to możliwe?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb3v5n$rgp$1inews.gazeta.pl...
Witam,
W tym ogłoszeniu:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10237937
ciekawi mnie, czy możliwa jest taka ładna kierownica przy tak dużym zużyciu pedałów? Oglądałem podobne auta i tak zużytych pedałów nie przypominam sobie. Natomiast kierownica wygląda na nową... Czyżby wymieniana? Wg ogłoszenia stan licznika 182 kkm.
Pozdrawiam,
Grzegorz

hmm.. ja bym lepiej sprawdzil przed zakupem stan silnika, zawieszenia.. a nie martwil sie tym czy kierownica i pedaly wytarte.. bo idac dalej to jezeli wymienil kierownice, to pewnie i odmlodzil autko o pare tys km :)

Czy to możliwe?