Czy to możliwe Dieter?

Data: 2009-10-22 20:51:38
Autor: komunista0
Czy to możliwe Dieter?
Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku wyniesie 5500. Czy to możliwe???

Data: 2009-10-22 19:14:52
Autor: kc
Czy to możliwe Dieter?
komunista0@op.pl napisał(a):
Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku
wyniesi
e 5500. Czy to możliwe???

Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)

kc

Data: 2009-10-22 19:21:23
Autor: kc
Czy to możliwe Dieter?
beznick <xy@ab.cd> napisał(a):

> wyniesi
>>

> Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)

1111

Brawo, szybka odpowiedź. Też mi tak wychodzi

kc

Data: 2009-10-22 21:22:43
Autor: komunista0
Czy to możliwe Dieter?
komunista0@op.pl napisał(a): > Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku wyniesi
> e > 5500. Czy to możliwe???
> Z ciekawości, mógłbyś tą samą metodą wyliczyć WIG 20 na 2011 rok? :)

kc

Oczywiście 1300 albo przynajmniej podążanie w tym kierunku.

Data: 2009-10-22 19:47:57
Autor: kc
Czy to możliwe Dieter?
komunista0@op.pl napisał(a):
Oczywiście 1300 albo przynajmniej podążanie w tym kierunku.

Fantastyczna metoda, podaje nie tylko czas ale i poziomy. Muszę się tym zainteresować. Mówimy o tym, prawda?:

mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/60/16.pdf

Tylko, że jej tu tak nie reklamują. Chyba, że to nie to, bo piszesz "czysta metoda porównawcza".

kc

Data: 2009-10-23 09:31:18
Autor: komunista0
Czy to możliwe Dieter?
komunista0@op.pl napisał(a): > Oczywiście 1300 albo przynajmniej podążanie w tym kierunku.
> [...]

mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/60/16.pdf

Tylko, że jej tu tak nie reklamują. Chyba, że to nie to, bo piszesz "czysta metoda porównawcza".

To mam rozumieć, że ktoś podobną prognozę wystawił. Zaraz zobaczę ten adres, tylko mam nadzieję, że poprawny. Ja tylko rzuciłem okiem na wykres i tak pi razy oko oszacowałem przyszłe ruchy zwłaszcza, że moja teoria zaczyna się ziszczać, no może trochę w czasie się rozciąga, ale to nic dziwnego przy takiej skali wahań.

Data: 2009-10-23 09:43:41
Autor: komunista0
Czy to możliwe Dieter?
> [...]

mikro.univ.szczecin.pl/bp/pdf/60/16.pdf

Tylko, że jej tu tak nie reklamują. Chyba, że to nie to, bo piszesz "czysta metoda porównawcza".

E, wygląda, że się słówek czepiasz. Nie masz co robić???

Data: 2009-10-23 07:49:52
Autor: kc
Czy to możliwe Dieter?
komunista0@op.pl napisał(a):
E, wygląda, że się słówek czepiasz.

Wcale nie. Ignorantem jestem, nie wiem co to za metoda, więc szukam.

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-22 21:11:57
Autor: Dieter
Czy to możliwe Dieter?
Nie.

D.

Data: 2009-10-22 21:20:27
Autor: komunista0
Czy to możliwe Dieter?
Nie.

D.
Na razie idzie pewnym krokiem. Pierwszy poważny przystanek na 3100-3200. Ciekaw jestem co by mogło być tym motorem napędowym z 2500 na 5500. Była szansa aby było inaczej, ale wybicie ponad ostatnie szczyty??? Chyba, że się jeszcze opamiętają, ale to musiałoby już srutnąć. --

Data: 2009-10-22 21:12:25
Autor: Virck
Czy to możliwe Dieter?

<komunista0@op.pl> wrote in message news:1738.00000203.4ae0a9banewsgate.onet.pl...
Witam, z czystej metody porównawczej wynika, że wig 20 w przyszłym roku wyniesie
5500. Czy to możliwe???

U niego wszystko jest wielce mozliwe......

Czy to możliwe Dieter?