Czy to naruszenie dóbr osobistych?

Data: 2011-11-12 15:08:00
Autor: Gotfryd Smolik news
Czy to naruszenie dóbr osobistych?
On Fri, 11 Nov 2011, franio wrote:

Jak zabezpieczyć dowody?

  Jeśli gugiel jeszcze nie wymiótł innych wyszukiwarek, to poszukać
takich w których jest "dodaj stronę".
  Oczywiście kosztem jest fakt że ta strona powisi sobie aż do
padnięcia serwera lub prowadzącej ją firmy :>, ale coś za coś.
  Wydawało mi się ze w przeszłości ktoś wspominał o wersji
z notariuszem.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-19 10:42:20
Autor: Proste Prawo
On 12 Lis, 15:08, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
On Fri, 11 Nov 2011, franio wrote:
> Jak zabezpieczyć dowody?
  Wydawało mi się ze w przeszłości ktoś wspominał o wersji
z notariuszem.

No i to jest chyba najlepsze rozwiązanie. Notariusz stwierdzi w
protokole (akcie notarialnym), że stawił się Franio celem sporządzenia
protokołu z przebiegu zdarzenia polegającego na otwarciu w Internecie
strony internetowej o adresie http://cośtam.pl/showtrhead.php?id=111.
Wydruk strony może być załącznikiem do protokołu.

Widziałem taki protokół. W załącznikach 3 strony. Koszt brutto 275,00

podzr

Czy to naruszenie dóbr osobistych?