Czy to nie dzisiaj......

Data: 2011-09-12 08:51:47
Autor: Przemysław W
Czy to nie dzisiaj......
mija termin przeprosin PSL jakie sąd nakazał I kłamcy RP Jarosławowi Kaczyńskiemu zamieścić w środkach masowego przekazu?

Który to już raz ten pospolity kłamca pomawia i przegrywa procesy?

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-12 09:16:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy to nie dzisiaj......

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4ka65$4gu$1news.onet.pl...
[...]

Wczoraj widziałem w TV Info owe przeprosiny.

Data: 2011-09-12 09:21:30
Autor: Przemysław W
Czy to nie dzisiaj......

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e6db1bd$0$3490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Coś prasa cicho...

Przemek

Data: 2011-09-12 09:47:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy to nie dzisiaj......

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4kbts$9p6$1news.onet.pl...

[...]

O prasie nie było mowy:
"Prezes PiS Jarosław Kaczyński musi przeprosić PSL za stwierdzenie, że posłowie tej partii "opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków". Taką decyzję podjął sąd w trybie wyborczym. Jarosław Kaczyński ma zaprzestać rozpowszechniania takiej informacji, a w ciągu 48 godzin na antenie TVP Info ma wyemitować spot prostujący swoją wypowiedź."
http://wybory.onet.pl/parlamentarne-2011/aktualnosci/kaczynski-musi-przeprosic-psl-ma-48-godzin,1,4842884,aktualnosc.html

Data: 2011-09-12 11:41:22
Autor: Przemysław W
Czy to nie dzisiaj......

[...]

Chodzi mi o to, że prasa nie wspomina o zamieszczonych przeprosinach.

Przemek

Data: 2011-09-12 10:44:16
Autor: Tomek
Czy to nie dzisiaj......

[...]

Cikawe kiedy Komorowski wytoczy proces nowej gazecie. Bo coś cicho... Czyżby jednak dawał tę łapówkę?
Tomek

Data: 2011-09-12 11:42:49
Autor: Przemysław W
Czy to nie dzisiaj......
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał

Cikawe kiedy Komorowski wytoczy proces nowej gazecie. Bo coś cicho... Czyżby jednak dawał tę łapówkę?

A co ten nowy szmatławiec napisał?

Przemek