Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Data: 2011-09-08 18:07:34
Autor: Ukaniu
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Użytkownik "Ubik" <wroclawrules@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4ao5a$bcn$1inews.gazeta.pl...
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

Problem w tym różowym landrynku jest jeden - posmarować miejsce przylegania felgi do tarczy za pomocą smaru to jest krańcowo zły pomysł. Napęd i hamowanie ma być przenoszone przes siły tarcia felgi z tarczą a nie przez śruby.
Generalnie bardzo wiele pracy alezdaje się nie raz udowodniono, że na giełdzie za takie puc można wyciągnąć +1000 - opłaca się dniówka? :] chocby nawet i 500? Opłaca!

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-09-08 18:19:54
Autor: Ukaniu
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Użytkownik "Ukaniu" <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4ap7s$ecc$1inews.gazeta.pl...
nawet i 500? Opłaca!

Znajomy za moimi plecami lepiej to skomentował:
Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
:-)
--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-09-08 18:27:20
Autor: Marcin

Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości

Znajomy za moimi plecami lepiej to skomentował:
Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
:-)
Tutaj też ona;)
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6391

Data: 2011-09-09 12:12:05
Autor: MariuszM
W dniu 2011-09-08 18:19, Ukaniu pisze:

Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
Polerkę znaczy?:-)

M.

Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?