Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Data: 2011-09-08 19:03:02
Autor: scobowski
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
W dniu 2011-09-08 17:48, Ubik pisze:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

to samo forum, ten sam dział - "polonez dziadka - całokształt" i komora silnika onego poloneza.. - IMO przegięcie ;)

Data: 2011-09-08 19:08:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "scobowski" <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:j4askc$3ba$1mx1.internetia.pl...
[...]

A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

Data: 2011-09-08 19:55:04
Autor: Dominik
W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:

A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

--
Dominik

Data: 2011-09-08 22:12:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dominik" <dominik.wojcik@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4avho$5a1$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:

A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

No tak, tyle że ja muszę myć i jej i swój, bo mi wstyd do brudnych wsiadać.
Ale leniwy jestem, więc wolę żeby umył ktoś inny, szczęście że młodzież dorasta i czasem da się zapędzić. ;-)

Data: 2011-09-08 23:16:12
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 08.09.2011 19:55, Dominik pisze:
W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:
A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?
Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

Mi moja jakiś czas temu zaproponowała wstawienie samochodu do garażu na czas deszczu, żebym mógł zaoszczędzić na kupowaniu błota w sprayu. (:

S.

Data: 2011-09-09 09:15:05
Autor: kamil
On 08/09/2011 18:55, Dominik wrote:
W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:

A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

Twój samochód, to niech sobie jedzie autobusem do mamusi.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-08 23:09:37
Autor: scobowski
> [...]
> wiadomości news:j4askc$3ba$1mx1.internetia.pl...

> A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

Eeeetam,
moja nawet w swoim ma oborę - chyba, że ja posprzątam przy okazji mojego.. ;> Takie uny są, te baby..

Data: 2011-09-08 23:28:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "scobowski" <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:j4bb2o$ar8$3mx1.internetia.pl...
> [...]
Eeeetam,
moja nawet w swoim ma oborę - chyba, że ja posprzątam przy okazji mojego.. ;> Takie uny są, te baby..

No też wiem, dlatego żałuję że taki wyjątek jak ten a forum się nie trafił.

Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?