Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Data: 2011-09-08 19:14:29
Autor: bratPit
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu po¶więcić ...

ja też lubię mieć czysto w aucie ale to już lekka przesada,
jeżeli chodzi o mycie nadkoli to maniakalizm, a lakierowanie zacisków dla mnie to wioska,

brat

Data: 2011-09-08 19:58:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-09-08 19:14, bratPit pisze:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzÄ™, po prostu nie wierzÄ™ .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

ja też lubię mieć czysto w aucie ale to już lekka przesada,
jeĹĽeli chodzi o mycie nadkoli to maniakalizm,

Takie owszem, ale raz na jakiś czas warto je umyć.

> a lakierowanie zaciskĂłw dla mnie to wioska,

Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie z rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury - dlaczego nie?
Oczywiście tylko w przypadku alufelg, bo w pod stalowymi felgami zacisk cokolwiek słabo widać.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-08 23:47:34
Autor: bratPit
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
rozumiem czyszczenie błota z wnęk nadkoli, błotników etc, jest to jak najbardziej zasadne, ale mycie nadkoli plastikowych?

> a lakierowanie zaciskĂłw dla mnie to wioska,

Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie z rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury - dlaczego nie?

no OK, jeżeli jest to jakieś żeliwo to mogą przyrdzewieć i dla mnie akceptowalnym kolorem do malowania zacisków byłby srebrny, ale czerwień jak w załączonym linku?
....chociaż i tak dobrze, że nie są to bębny polakierowane na czerwono ;-)

brat

Data: 2011-09-09 00:29:48
Autor: to
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie
z rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury
- dlaczego nie?

Ale po co? Przecież za chwile to i tak będzie umazane błotem i pyłem z klocków.

Data: 2011-09-09 15:25:55
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-09-09 02:29, to wrote:
[...]

Wła¶nie do¶ć ciekawa sprawa: gdy w rajdówce regenrowałem zaciski (wymiana tłoczków, wszystkich gumek, itp), to pokusiłem się od razu je wypiaskowałem (miła taka mała piaskarka :-) i polakierowałem. Wła¶nie niepodwarzaln± zalet± jest łatwo¶ć ich mycia.. wystarczy spłukać. A docenia się to po jeĽdzeniu po błotnistym szutrze :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-09-09 20:00:32
Autor: z
bratPit pisze:

ja też lubię mieć czysto w aucie ale to już lekka przesada,
jeżeli chodzi o mycie nadkoli to maniakalizm, a lakierowanie zacisków dla mnie to wioska,

brat

Czy tylko ja taki podejrzliwy jestem. Lokowanie produktu?

Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?