Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Data: 2011-09-08 19:51:21
Autor: J.F.
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
Użytkownik "Ubik" <wroclawrules@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4ao5a$bcn$1inews.gazeta.pl...
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL
nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

No, pamietaj ze to nacja ktora codziennie sie godzine przed lustrem upieksza :-)

Co kto lubi. Ona widac lubi kliniczna czystosc. Paranoicznie wrecz chyba lubi, bo nikt mnie nie przekona do mycia plastikowych nadkoli, ktore beda czyste do pierwszej jazdy :-)

Czas .. jak sie dba, tak sie ma :-)
Ciekaw jestem jak sie ten cynk sprawdzi jako podklad pod farbe, no ale one nie przerdzewieja na wylot.  A blacha moze - a z nia nic nie zrobila. Ja bym tam zamalowal pod nadkolami.

J.

Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?