Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Data: 2011-09-08 21:50:08
Autor: Grejon
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
W dniu 2011-09-08 17:48, Ubik pisze:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-08 20:13:19
Autor: AZ
On 2011-09-08, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wklej%20dodawany%20URL

nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
Tyle czasu poświęcić ...

Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

--
Artur

Data: 2011-09-08 20:13:47
Autor: AZ
On 2011-09-08, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

Zarejestruj sie, warto ;-)

--
Artur

Data: 2011-09-08 22:17:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4b7kv$bpt$1node2.news.atman.pl...
On 2011-09-08, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:
[...]

Widać wysyp wchodzących z pms ich nastraszył.
Nie wiedziałem że ta grupa ma taką moc. ;-)

Data: 2011-09-09 10:45:36
Autor: radekp@konto.pl
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
Thu, 8 Sep 2011 20:13:19 +0000 (UTC), w <j4b7kv$bpt$1@node2.news.atman.pl>, AZ

On 2011-09-08, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

> Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

Ale chyba tylko dla tego wątku. Pozostałe działają bez logowania.

Data: 2011-09-09 10:54:42
Autor: radekp@konto.pl

On 2011-09-08, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

> Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

Ponieważ rejestracja to jakiś kosmos, podaję tymczasowe dane :).
Login: plmiscsamochody
Pass: plmiscsamochody1

Data: 2011-09-09 08:59:08
Autor: AZ
On 2011-09-09, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

Ponieważ rejestracja to jakiś kosmos, podaję tymczasowe dane :).
Login: plmiscsamochody
Pass: plmiscsamochody1

Taki post lub temat nie istnieje, być może został przed chwilą usunięty,
wróć i spróbuj ponownie ;-)

--
Artur

Data: 2011-09-08 20:15:24
Autor: Ubik
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
mirror jakby nie działał link:

http://tinyurl.com/3vm5wzs

Pani Justyna:
http://img268.imageshack.us/img268/9374/90987671.jpg

Data: 2011-09-09 07:16:03
Autor: wchpikus
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

mirror jakby nie działał link:

http://tinyurl.com/3vm5wzs

Tez nie dziala, nie na fotek:)

Data: 2011-09-09 08:16:43
Autor: Big Jack
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
W wiadomości
*wchpikus* napisał(-a):

http://tinyurl.com/3vm5wzs

Tez nie dziala, nie na fotek:)

Wczoraj jeszcze były. Za dużo oglądaczy i limit transferu się wypsztykał

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-09 10:24:20
Autor: Inead

"Ubik" <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j4b7os$34s$1inews.gazeta.pl...
mirror jakby nie działał link:

http://tinyurl.com/3vm5wzs

Pani Justyna:
http://img268.imageshack.us/img268/9374/90987671.jpg

Niezłe cycki, jakby jeszcze dobrze gotowała...pełnia szczęścia...;-)

Data: 2011-09-09 12:09:51
Autor: Olo
On 2011-09-09 10:24, Inead wrote:

[...]

niezłe cycki? Możesz mi wyjaśnić jak to stwierdziłeś widząc odbicie kobiety w wygiętej jak dupa kozy karoserii, która ubrana jeszcze w czarną sukienkę, gdzie nic nie widać.... Na tej grupie w sumie już nic mnie nie zdziwi.

Data: 2011-09-09 12:21:45
Autor: Lort
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
Kto: Olo Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 9 wrzesień 2011, 12:09:51
[...]

Pomylił z kolanami. W tym wieku to się jeszcze czasem zdarza.

--
Llort

Data: 2011-09-09 12:27:17
Autor: Inead

"Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message news:j4colj$k6e$1news.onet.pl...
On 2011-09-09 10:24, Inead wrote:

[...]

A wiesz co to jest "żart"?

Data: 2011-09-09 12:28:29
Autor: Inead

On 2011-09-09 10:24, Inead wrote:

[...]

BTW nigdy nie przypatrywałem się "dupie kozy" więc cięzko mi się odnieść do twojego stwierdzenia

Data: 2011-09-09 20:09:56
Autor: z
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
Olo pisze:
Na tej grupie w sumie już nic
mnie nie zdziwi.

Ja to się dziwię że tak wszyscy łykają te reklamy produktów.
W sumie fajne zajęcie. Pucować samochody i umieszczać to w sieci.
Ciekawe ile można wyciągnąć :-)

Data: 2011-09-10 16:50:55
Autor: Bydlę
On 2011-09-09 20:09:56 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

Olo pisze:
Na tej grupie w sumie już nic
mnie nie zdziwi.

Ja to się dziwię że tak wszyscy łykają te reklamy produktów.

Cytat z człowieka z branży:

"Różne są zboczenia i sposoby reklamy-trzeba to też uszanować"

:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-09 13:07:20
Autor: Tomek
Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?

Pani Justyna:
http://img268.imageshack.us/img268/9374/90987671.jpg

"Po" wygląda lepiej, niż "Przed" :-)
T.

Data: 2011-09-08 21:59:28
Autor: Big Jack
*Grejon* napisał(-a):

Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

Nie tylko Tobie. Ale na forum jako takie da się wejśc klikając u góry

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?