Czy to nie wstyd

Data: 2011-10-06 07:21:43
Autor: jadrys
Czy to nie wstyd

I kompromitacja kapitalizmu? Wykupują  nas i nasze dobra nawet "złe" komuchy:

http://finanse.wp.pl/kat,104596,title,Chinczycy-przejmuja-hute,wid,13866810,wiadomosc.html

A ta zgraja debili niemająca pojęcia o zarządzaniu krajem rwie się co 4 lata do koryt. A durnie do kwadratu - wyborcy, legitymizują ta nieudolne rządy swoimi podpisami i tłumnie pędza do lokali wyborczych. Mało tego, ci imbecyle gotowi się wzajemnie pozabijać za swoich idoli..

Data: 2011-10-06 09:37:10
Autor: boukun
Czy to nie wstyd

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6jdrq$knk$1news.onet.pl...

[...]

Chichot historii...

boukun

Data: 2011-10-06 13:31:33
Autor: T.
Czy to nie wstyd

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Najśmieszniejsze jest to, że piszą - prywatyzacja. To będzie to firma prywatna czy chińska? Bo tam zdaje się mają jeszcze komunizm... Kto będzie włascicielem huty? Bo coś czuję że to sprzedaż chińskiemu rządowi, a ie żadna prywatyzacja.
T.

Data: 2011-10-06 11:52:11
Autor: MH
Czy to nie wstyd
T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

[...]
=====================

W Chinach komunizm ??!!  Buahaha....  Tam jest w czystej formie kapitalizm !!!
A że zbytnio nie ma tam wolności słowa , to już zupełnie inna brocha .

MH --

Data: 2011-10-07 16:37:34
Autor: Krzysiek
Czy to nie wstyd
Hallo,

" MH"  schrieb im Newsbeitrag news:j6k4pb$5fi$1inews.gazeta.pl...

[...]
W Chinach komunizm ??!!  Buahaha....  Tam jest w czystej formie kapitalizm !!!
A że zbytnio nie ma tam wolności słowa , to już zupełnie inna brocha .

MH

jakimi "brochami" da sie uzasadnic Pana brednie??
Brak wolnosci slowa znany byl na dlugo przed wymysleniem komunizmu, wiec kolejny
bezsens doklada Pan do porzedniego.

Jezeli nie zna Pan roznicy miedzy komunizmem a kapitalizmem (i to rozstrzygajacej
a nie obrazkow w TV) to niech Pan grzecznie zapyta, zamiast bredzic.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-07 16:14:36
Autor: MH
Czy to nie wstyd
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
> [...]

ej
a nie obrazkow w TV) to niech Pan grzecznie zapyta, zamiast bredzic.

===================

Kapitalizm &#8211; system ekonomiczny oparty na prywatnej własności środków
produkcji, czyli kapitału

Komunizm - system ekonomiczny oparty na "społecznej" własności środków produkcji

To takie definicje w "pigułce" , wynikają z nich różnorakie konsekwencje.
Nie mniej jednak są one wynikiem funkcjonowania systemów , których definicję
podałem. Jasne , są i w Chinach jak w każdym innym kraju przedsiębiorstwa
państwowe , jak chociażby przemysł górniczy. W tymże notuje się zdecydowanie
najwięcej wypadków śmiertelnych. Natomiast zdecydowana większość Chińskiego
PKB jest generowana przez firmy prywatne. Zagraniczni inwestorzy ??? Buahaha..  Owszem , też są obecni na rynku Chińskim o czym możemy się
przekonać kupując chociażby drukarkę HP z tabliczką znamionową Made in China.
Ale i tak , zagraniczne firmy stanowią zdecydowanie mniejszy odsetek w
stosunku do firm rodzimych (prywatnych) z punktu widzenia ilości zatrudnienia
i generowania PKB. I bynajmniej nie jest to moja opinia . Jest to moja wiedza !!  Obrazki z TV ??
Buahaha...!!!  Znam temat "od podszewki". Jeżeli zaś twierdzisz , że
wyznacznikiem systemu (komunizm/kapitalizm) jest wolność słowa , to pokaż mi
kraj KAPITALISTYCZNY !!!  Jedne są bardziej , drugie mniej...  No i zależy
jaką definicję przyjmiesz , wolność słowa czy podstawy ekonomiczne.
Z ekonomicznego punktu widzenia , Chiny są krajem KAPITALISTYCZNYM !!

MH

Data: 2011-10-07 19:41:37
Autor: Krzysiek
Czy to nie wstyd
Hallo,

" MH"  schrieb im Newsbeitrag news:j6n8hc$75q$1inews.gazeta.pl...

[...]
[...]

no i co Pana tak rozsmieszylo - ta "wiedza" pochodzaca z TV?? Przeciez o tym
sam Pan sie pochwalil, co prawda napisal Pan to jakims murzynskim narzeczem,
ale dopoki nie uzywa Pan murzynskich liter tylko lacinskie to da sie, mniej czy
wiecej, zrozumiec co Pan napisal.

Rozpisuje sie Pan o jakis bzdetnych historiach nie majacych wiele wspolnego z meritum,
chyba wlasnie po to, zeby przykryc wlasna niewiedze - a przeciez doradzalem, ze najprosciej
sie zapytac.

W Chinach nie ma prywatnej wlasnosci. To co pod ta nazwa jest Panu serwowane w mediach
to sa w Chinach tylko nadania urzednicze, nawet nie umowy czy dzierzawy, a, po prostu, nadania.
Nie maja terminu waznosci, a nadanie lub jego cofniecie zalezne jest od potrzeb. Od potrzeb
urzedu oczywiscie, wiecej stron w tych sprawach nie ma, podobnie mozna zlozyc sprawe w sadzie
na np: bledy proceduralne przy cofnieciu nadania, ale nie na samo cofniecie, bo o nadaniu lub
jego cofnieciu decyduje urzed.

I gdyby korzystal Pan z jakies powaznego zrodla, to wiedzialby Pan, ze nawet na ostatnim zjezdzie
tej komuszej, chinskiej szajki ich naczelny herszt o tym wspominal, jednak nie nazwal brak wlasnosci
i zwiazanych z tym praw bledem, a tylko problemem, jego wypowiedz byly mniej wiecej w stylu:
partia pochyla spracowane czolo nad tym problemem i pomysli... i tak dalej bla, bla...
Oczywiscie, nietrudno sie domyslic, ze jak komuchy pomysla i beda stanowic prawa wlasnosci
to beda one mialy sens taki jakby wilk stanowil prawa gesi.

I tak to wyglada w Chinach. A w TV - calkiem mozliwe, ze widac kapitalizm.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-07 18:43:05
Autor:
[...]

Taaak??  Proszę o cytat świadczący o źródle pochodzenia tej wiedzy (podobno
TV)..  Murzyńskie litery , narzecze itp...  Hmmm , typowy objaw braku
argumentów. Co się zaś tyczy pozostałej części Twojego wywodu , nie będę
komentował i to bynajmniej nie z braku argumentów. W zasadzie znajdziesz
odpowiedź w na swój post w moim poprzednim wpisie. Krótko mówiąc , masz pomysł
, parę RMB w kieszeni , chcesz coś robić na własną rękę , to otwierasz firmę
na podobnych zasadach jak w PL i innych krajach. Jeżeli twierdzisz , że to
nieprawda , to po prostu guzik wiesz. Wierzysz czy nie , piszę o tym nie na
kanwie zasłyszanych opowiastek. Tak po prostu jest i ja to wiem. Skąd? Domyśl się.

MH

Data: 2011-10-07 19:00:34
Autor: obserwator
Czy to nie wstyd
  <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

cala masa informacji jest w sieci na ten temat, chociaz Chiny dbaja o cenzure.
Jak pierdyknie w Ameryce, to dopiero poczujemy czym sa Chiny. Nikt w tej chwili nie wie jak ich gospodarka naprawde wyglada, bo sa lepsi od
Vincenta w ksiegowosci kreatywnej.

To jest nadal pseudokapitalistyczna gospodaraka socjalistyczna.

http://wpolityce.pl/depesze/15849-chiny-by-utrzymac-wzrost-gospodarczy-buduja-miasta-widma-ktore-pozostaja-niezamieszkane

Data: 2011-10-07 19:59:16
Autor: MH
Czy to nie wstyd
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > Taaak??  Proszę o cytat świadczący o źródle pochodzenia tej wiedzy (podobno
> [...]

http://wpolityce.pl/depesze/15849-chiny-by-utrzymac-wzrost-gospodarczy-buduja-m
iasta-widma-ktore-pozostaja-niezamieszkane

==============

Krótko mówiąc nikt ci nie wmówi , że czarne jest czarne itd...
Żyj sobie dalej w przeświadczeniu , że w Chinach jest gospodarka
komunistyczna. Czytaj se dalej eurokołchozowe propagandówki. A ja wiem , że
można z ulicy wziąść faceta , dać mu parę RMB do łapy i powiedzieć : idź do
banku , załóż konto i zarejestruj firmę. Wszelakie formalności trwają ok. 1-2
tygodnie. Trochę długo , ale trzeba zrozumieć..  W końcu to komuna , hehehe...

MH

MH

Data: 2011-10-07 22:35:19
Autor: Krzysiek
Czy to nie wstyd
Hallo,

schrieb im Newsbeitrag news:j6nh7p$580$1inews.gazeta.pl...

[...]

[...]

nie taaak, a tak, a cytat brzmi:

"
Jamdrysie , Ty pisma gazetowe cytujes??  Bo jo ni !!  Ino tewelizor łoglomdam..
I syćkie komentamze wdupie mom..  Ino moherowskie berety dajom siem w ciula
robić bez tate Rydzowego. Coby im nie pedzioł , to świemte jez !!
Nato Pon Bucek doł niewturym cemtralny łośrodek nerwicowy , cobygo uzywoć..
No dyć cheba nie syćkim...

MH
"
MH, Re: Ilu z Was...? 7.10.11 15:13

a skoro podalem zrodlo to moze nie swiadczy to o moim braku argumentow,
a tylko o Pana zdolnosci do zapominania, oczywiscie - korzystnego zapominania??
To zupelnie obojetne co Pan chcial napisac, bo napisal Pan to, co stoi wyzej
i teraz bedzie Pan lykal wlasne slowa. Tak, te murzynskie.

Oczywiscie, ze nie bedzie Pan komentowal, bo Pana wiedza to glownie propagandowe
formulki, a nie rzeczowe uzasadnienia, nie wystarcza zaklecia, ze cos jest takie jak
Pan chce. Rownie dobrze moglby Pan "uzasadnic", ze za Lenina Rosja byla panstwem
kapitalistycznym, bo z 60000 firm, 57 tysiecy oddano w rece prywatne, a wiec
tylko pare procent panstwowego a reszta prywatna, kapitalizm jak z obrazka (TV).
Ale tak nie bylo, bo z NEPem czy bez niego to byla tylko komuna. Tak jak dzis Chiny.
Fakt, ze moze to byc forma komuny Panu nieznana, bo bez zydowskich teoretykow
i funkcjonariuszy, powinna Pana ostrzec, a jak widze tylko Pana zaslepia.

I nie, nie mam zamiaru ciulac chujonow i brac sie tam za interesy, bo jako pierwsze
w handlach z komuna musialbym sprzedac wlasne sumienie, a to dla mnie zly interes.
Dla mnie wystarczy wiedziec, ze Pan zna mozliwe tam do osiagniecia "sukcesy przedsiebiorczosci",
warto wiedziec z kim ma sie do czynienia.

Aha i jeszcze - tak, to nieprawda, ze firme otwiera sie tam tak samo jak w Polsce czy gdziekolwiek,
chce Pan wlasne slowa przeciwstawic oficjalnej wypowiedzi sekretarza ich partii przyznajacemu,
ze prawa wlasnosci w Chinach nie ma?? A skoro nie ma to i nie ma ochrony wlasnosci, tzn, wlasnosc
i obecnie jest chroniona, ale ta ochrona oparta jest na prawach uznaniowych - czy to ma byc
dla Pana wyznacznik kapitalizmu?? Podobne sprawy znane sa i z Rosji, przeciez Lenin oddal
Morozowowi jego rodowa posiadlosc (wcale niemala) znacjonalizowana po rewolucji i ten
zachowal ja az do smierci w 46 r. i przekazal w testamencie ruskiej Akademii Nauk,
czy to ma moze swiadczyc o tym, ze komuna chronila prywatne posiadlosci ziemskie??
Wcale nie, komuna ma to do siebie, ze nie szanuje zadnych praw, nawet wlasnych,
i w Chinach nie jest inaczej. I nie bedzie, dopoki bedzie komuna.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-07 19:51:14
Autor: jadrys
Czy to nie wstyd
W dniu 2011-10-06 13:52,  MH pisze:
[...]

Ĺźadna prywatyzacja.
T.

=====================

W Chinach komunizm ??!!  Buahaha....  Tam jest w czystej formie kapitalizm !!!
A że zbytnio nie ma tam wolności słowa , to już zupełnie inna brocha .

MH

Nie ma przede wszystkim ludzi szukających pożywienia w śmietnikach, a takie rzeczy to tylko w Komunizmie. No może w Hongkongu i Makau trochę takich nędzarzy sie znajdzie - to spuścizna po kapitalistach.

Data: 2011-10-07 18:46:56
Autor: MH
Czy to nie wstyd

!
> A Ĺźe zbytnio nie ma tam wolnoĹ&#65533;ci sĹ&#65533;owa , to juĹź zupeĹ&#65533;nie inna brocha .
>
> MH

Nie ma przede wszystkim ludzi szukajÄ&#65533;cych poĹźywienia w Ĺ&#65533;mietnikach, a takie rzeczy to tylko w Komunizmie. No moĹźe w Hongkongu i Makau trochÄ&#65533; takich nÄ&#65533;dzarzy sie znajdzie - to spuĹ&#65533;cizna po kapitalistach.

=========================

Weź se Jadrysie dmuchnij wycieczkę do Chin , to zobaczysz..  2-3 razy w roku
tam bywam , więc cosik na ten temat wiem. MH

Data: 2011-10-07 22:10:15
Autor: jadrys
Czy to nie wstyd
W dniu 2011-10-07 20:46,  MH pisze:

=========================

WeĹş se Jadrysie dmuchnij wycieczkę do Chin , to zobaczysz..  2-3 razy w roku
tam bywam , więc cosik na ten temat wiem.

MH

Nie potrzebuję, przecież Ty mi opowiesz o bezdomnych i poszukujących pożywienia w śmietnikach Chińczykach.

Data: 2011-10-06 13:45:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy to nie wstyd

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4e8d9206$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli według ciebie rząd chiński to rząd polski? I w takim wypadku nie można sobie sprzedać?
Nie wiedziałem, że jestem Chińczykiem. To mam się bać czy cieszyć?

Data: 2011-10-06 15:39:20
Autor: boukun
Czy to nie wstyd

[...]

He, he, wyprzedaż majątku narodowego obcemu rządowi...

boukun

Czy to nie wstyd