Czy to nowy katolicki zwyczaj?

Data: 2012-02-14 16:05:53
Autor: Yogi\(n\)
Czy to nowy katolicki zwyczaj?
Użytkownik "4CX250"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f3a7181$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

I nie żebym miał przeciw wieśniakom cokolwiek bo zawsze uważam że wieśniak to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania, ale najczęściej widuję takie nieoświetlone pojazdy akurat na rejestracjach KNS czyli okolice Sącza. Spotkałem się często z określeniem  "mieszkańcy Kansas" od KNS, w sensie że to jakieś nieobyte dziwaki w jakimś pasku, golfie czy 15 letnim A4.

Akurat specjalizują się w tym KLI, choć KNS również się zdarzają. To taki sposób na oszczędzanie paliwa. Założę się, że to co "zaoszczędzą" wydają  z nawiązką na nowe żarówki, które przepalają się wcześniej z powodu częstszego włączania. Ale spotkałem się z tym zjawiskiem chyba nawet częściej w okolicach Wałbrzycha czy Jeleniej Góry.

--
Yogi(n)

Data: 2012-02-14 16:33:18
Autor: J.F.
Dnia Tue, 14 Feb 2012 16:05:53 +0100, Yogi(n) napisał(a):
[...]

Ci z okolic Walbrzycha w odroznieniu od reszty kraju jakos nie maja oporow
zeby zamigac jak suszarkowi stoja i pradu im nie szkoda.

J.

Czy to nowy katolicki zwyczaj?