Czy to ostatni uczciwy mohikanin, czy naiwny ktory nie cofnal licznika?

Data: 2009-07-08 16:36:34
Autor: Oskar_
Czy to ostatni uczciwy mohikanin, czy naiwny ktory nie cofnal licznika?

Użytkownik "Oskar_" <spam@anihilowany.uk> napisał w wiadomości news:h2t38i$5bb$1opal.icpnet.pl...

http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=676240487

Niestety spóżniłem się, ktoś mnie ubiegł w zakupie  ;> ...
.... bo auto już zostało sprzedane.
Kupił grupowicz pl.misc.samochody z Poznania, prywatnie miłośnik klasycznych marek i z wykształcenia mechanik samochodowy, co bardzo ucieszyło właściciela, bo to znaczy, że auto będzie zadbane i będzie nadal jeździć.
Pozdrawiam szczęśliwego nabywcę :)

--
Oskar_  aka  STranger

Czy to ostatni uczciwy mohikanin, czy naiwny ktory nie cofnal licznika?