Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?

Data: 2009-09-22 13:53:44
Autor: etc
Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?
W mBanku jest jakiÅ› kryzys.

Jestem długoletnim klientem mBanku (prawie od początku jego istnienia) i jeszcze takiej sytuacji nie doznałem.
Obsługa klienta (email i telefon) kompletnie nie przejmują się właściwą obsługą klienta. Wystarczy im, że robią zgodnie ze swoimi procedurami, a jaki faktycznie to ma skutek dla klienta, to zupełnie ich nie obchodzi.

Już od początku tego miesiąca nie potrafią mi przesłać dokumentów na mój adres. Operatorzy mówią, że wysyłają dokumenty, Firma kurierska informuje, że na mój adres nie ma dokumentów. Adres po korekcie jest od dwóch tygodni zaktualizowany, ale kurier nadal nie ma prawidłowego adresu, a bank twierdzi, że wysłał na adres aktualny. Emaile chyba wysyła automat, bo są nie na temat i tylko wołają abym się łączył z opreratorem telefonicznym. Operator banku twierdzi, że wszystko jest w porządku dokumenty ponownie wysyła.

Ten pingpong trwa już 2 tygodnie i nadal nie ma dokumentów. Za to jest naciąganie mnie na kasę, bo po każdym kontakcie z operatorem otrzymuję maila, abym znowu, się z nim skontaktował, a gdy to robię okazuje się, że niepotrzebnie, bo wszystko jest z mojej strony w porządku. I tak w kółko.

Czy to jest jakiś strajk operatorów, czy kryzys bankowy?
Które banki w Polsce tego nie mają?

Data: 2009-09-22 16:13:38
Autor: Gr
Czy to poczÄ…tek jakiegoÅ› kryzysu?
etc pisze:
W mBanku jest jakiÅ› kryzys.
[...]

To nie kryzys. W mBanku było tak zawsze. Wszystkie procedury wymagające ingerencji pracownika leżą (najczęściej właśnie wysłanie jakichś dokumentów pocztą itp.).

Data: 2009-09-22 16:29:45
Autor: etc
Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:13:38 +0200, Gr napisał(a):

W mBanku było tak zawsze

No z tym się nie zgodzę. Jakieś 3 lata temu zmieniałem dane adresowe i poszło bez problemu. Teraz jest problem. Kontakt z biurem obsługi klienta jest zdecydowanie gorszy. Niby wszystko idzie grzecznie, ale tylko - niby - bo realnie wcale nie idzie.

Data: 2009-09-23 05:50:34
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:29:45 +0000, etc napisał(a):

No z tym się nie zgodzę. Jakieś 3 lata temu zmieniałem dane adresowe i
poszło bez problemu.

Od tego czasu dużo się tam zmieniło na gorsze, niestety.

Data: 2009-09-23 09:03:15
Autor: Valdi.Pavlack
Czy to poczÄ…tek jakiegoÅ› kry zysu?
"xbartx" news:h9ccva$ac4$2inews.gazeta.pl

> No z tym się nie zgodzę. Jakieś 3 lata temu zmieniałem dane adresowe i
> poszło bez problemu.

Od tego czasu dużo się tam zmieniło na gorsze, niestety.

Zalogowałem się przed minutką na swoje konto w mBanku. W zakładce "Dane i
adresy" mam możliwość modyfikacji swoich danych adresowych itp.
Czy to tylko jakaś fatamorgana dająca mi iluzoryczny obraz, że swoje dane
można zmienić bez żadnej papierkologii, za pomocą serwisu transakcyjnego?

Data: 2009-09-23 07:39:26
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:03:15 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

To już chyba od jakiegoś czasu jest, ale działa tylko z hasłami sms :/

Data: 2009-09-23 09:38:44
Autor: Robert Kois
Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:03:15 +0200, Valdi.Pavlack napisa³(a):

No z tym siê nie zgodzê. Jakie¶ 3 lata temu zmienia³em dane adresowe i
posz³o bez problemu.
Od tego czasu du¿o siê tam zmieni³o na gorsze, niestety.
Zalogowa³em siê przed minutk± na swoje konto w mBanku. W zak³adce "Dane i
adresy" mam mo¿liwo¶æ modyfikacji swoich danych adresowych itp.
Czy to tylko jaka¶ fatamorgana daj±ca mi iluzoryczny obraz, ¿e swoje dane
mo¿na zmieniæ bez ¿adnej papierkologii, za pomoc± serwisu transakcyjnego?

A masz listê hase³ czy smsy? Bo jak listê to g... zmienisz :).

--
Kojer

Data: 2009-09-23 13:38:41
Autor: Valdi.Pavlack
Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?
"Robert Kois" news:sekwfeu38vkv.dlgkojer.kojer

A masz listê hase³ czy smsy? Bo jak listê to g... zmienisz :).

SMS. Papierowe listy, le¿± awaryjnie w szafce :)

Data: 2009-09-22 18:19:39
Autor: perszing
etc pisze:
[...]

Ten typ tak ma. U kogos z rodziny koreka danych osobowych trwala drazniaco dlugo.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Czy to pocz±tek jakiego¶ kryzysu?