Czy to prawda?

Data: 2013-04-05 21:51:29
Autor: Mr. Misio
Czy to prawda?
Gdy nowy Xbox straci kontakt z internetem, nie uruchomisz... niczego?
http://pclab.pl/news52855.html

Źródło Kotaku mówi, że jeśli nie ma połączenia, to gry i aplikacje nie mogą zostać uruchomione. Jeżeli połączenie z internetem zostanie przerwane, to po określonym czasie (obecnie trzech minutach, jeśli dobrze pamiętam, działanie gry lub aplikacji zostanie wstrzymane i uruchomiony kreator rozwiązywania problemów z połączeniem.

Konsola do gier Sony PlayStation 4, zapowiedziana oficjalnie w lutym, na końcówkę bieżącego roku, nie będzie wymagać połączenia z siecią, aby móc uruchomić jakąś grę.

=============

Czyli jeśli bym się decydował na konsole kolejnej generacji (choć wątpię) to wymienię PS3 na PS4.

Data: 2013-04-06 07:54:27
Autor: marcinb
Czy to prawda?

U¿ytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjn9ve$cl4$1node1.news.atman.pl...
Gdy nowy Xbox straci kontakt z internetem, nie uruchomisz... niczego?
http://pclab.pl/news52855.html

¬ród³o Kotaku mówi, ¿e je¶li nie ma po³±czenia, to gry i aplikacje nie mog± zostaæ uruchomione. Je¿eli po³±czenie z internetem zostanie przerwane, to po okre¶lonym czasie (obecnie trzech minutach, je¶li dobrze pamiêtam, dzia³anie gry lub aplikacji zostanie wstrzymane i uruchomiony kreator rozwi±zywania problemów z po³±czeniem.

Konsola do gier Sony PlayStation 4, zapowiedziana oficjalnie w lutym, na koñcówkê bie¿±cego roku, nie bêdzie wymagaæ po³±czenia z sieci±, aby móc uruchomiæ jak±¶ grê.

=============

Czyli je¶li bym siê decydowa³ na konsole kolejnej generacji (choæ w±tpiê) to wymieniê PS3 na PS4.

nie s±dzê aaby strzelali sobie w kolano takim rozwi±zaniem

Data: 2013-04-08 09:13:24
Autor: Mirek Ptak
Czy to prawda?
Dnia 2013-04-06 07:54,  *marcinb* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
nie s±dzê aaby strzelali sobie w kolano takim rozwi±zaniem

Ja mam nieograniczona wyobra¼niê dotycz±c± g³upot jakie mo¿e wymy¶liæ korporacja (patrz nc+) dlatego s±dzê, ¿e mo¿liwe jest ¿e tak zrobi±, zw³aszcza, ¿e dziêki temu mog± mieæ nadzieje na opanowanie piractwa bez jakich¶ specjalnych wymys³ów.

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-04-08 17:23:08
Autor: marcinb
Czy to prawda?

U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51626e14$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
Dnia 2013-04-06 07:54,  *marcinb* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
nie s±dzê aaby strzelali sobie w kolano takim rozwi±zaniem
w sumie tak, a jeszcze tym sposobem powalczyæ by mogli z u¿ywkami, przypinaj±c je do konsoli.

Data: 2013-04-08 19:51:22
Autor: Goomich
Czy to prawda?
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> naskroba³/a w
Czyli je¶li bym siê decydowa³ na konsole kolejnej generacji (choæ w±tpiê) to wymieniê PS3 na PS4.

Mam taki dosyæ radykalny pomys³, ¿eby mo¿e poczekaæ na premierê konsoli, albo chocia¿ oficjaln± zapowied¼.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl

Czy to prawda?