Czy to prawda?

Data: 2010-05-11 18:25:04
Autor: Rafał Lepudruk
Czy to prawda?
Uszom nie wierzę, Jarosław Kaczyński nazwał Rosjan swoimi przyjaciółmi mimo, że krążąca wsród wiernych PiSowszczyków i ludzi T.Rydzyka wersja mówi wprost, że to Rosjanie winni są śmierci Lecha Kaczyńskiego. Obejrzałem sobie nagranie na youtube, czy to przypadkiem nie jest jakaś podpucha PO?

R.L.

Data: 2010-05-11 10:11:17
Autor: HaMMeR
Czy to prawda?
On 11 Maj, 18:25, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
[...]

No wlasnie.., przyjacielu, tak sie zastanawiam czy wolisz blache w
czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza
mysla , czolko?

Data: 2010-05-12 03:19:14
Autor: Tomy M.
Czy to prawda?
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:0a40b313-73cd-449e-9365-987e73b8c111b7g2000yqk.googlegroups.com...

No wlasnie.., przyjacielu, tak sie zastanawiam czy wolisz blache w
czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza
mysla , czolko?

takim trzeba lepy sprzedawać w karczycho ;-)

Tomy m.

Data: 2010-05-12 13:26:23
Autor: 'heÂŽsk
Czy to prawda?
On Tue, 11 May 2010 10:11:17 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

> [...]

czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza

 Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 04:47:31
Autor: HaMMeR
Czy to prawda?
On 12 Maj, 13:26, 'heÂŽsk <'WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 11 May 2010 10:11:17 -0700 (PDT), HaMMeR <tran...@aster.pl>
wrote:

> [...]
> mysla , czolko?

 Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To mowisz prostaczku, ze ten wyprodukowany przez GWno, propagandowy
belkot,
ze oto Kaczynski 'pokochal ruskich', to dla ciebie dyskusja?
No coz, zapewne  i goowno w papierku moze 'robic' u ciebie za
ciasteczko, skoro
takis niewybredny i niekompetentny w ocenach..;)

Data: 2010-05-12 14:00:36
Autor: 'heÂŽsk
Czy to prawda?
On Wed, 12 May 2010 04:47:31 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

>  Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

To mowisz prostaczku,

 sam jestes prostaczek. prymitywny wyjatkowo ;o)

ze ten wyprodukowany przez GWno, propagandowy belkot,

 to GW jest be? przeciez michnik poparl prezesa pis na prezia,
 gw teraz twoim przyjacielem jest. tak jak rosjanie ;o))

ze oto Kaczynski 'pokochal ruskich', to dla ciebie dyskusja?

 czyzby ten spot to byla wielka manipulacja ?
No coz, zapewne  i goowno w papierku moze 'robic' u ciebie za
ciasteczko,

 nie przenos na innych swoich nawykow zywieniowych...

skoro takis niewybredny i niekompetentny w ocenach..;)

czyli co, zabolalo, tak ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-11 12:37:36
Autor: Bruner
Czy to prawda?
po wyborach powie co innego, oskarzy Putina i Rosjan ze to ich wina

ale moze doszedl do wnisku ze amerykancom nie ma co juz wiecej wierzyc, podpisal umowe z Dell'em a ci zaraz sie zwineli z Lodzi jak dostali 200 mln pomocy rzadowej i jeszcze naslali adwokatow aby jak najszybciej dostac forse.

Data: 2010-05-12 14:27:27
Autor: konserwator
Czy to prawda?

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hsc14i$qun$1news.onet.pl...
[...]

a skad ty masz taka pewnosc, ze to nie jest robota rosjan?

to wszystko trzeba uczciwie sprawdzic ale za rzadow Tuska to uczciwe sprawdzenie jakos mi smierdzi.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-11 18:35:38
Autor: azot
Czy to prawda?

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be984fc$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ty jesteś jedna wielka podpucha. Czy wiesz , ze jesteś śmieszny? Idź zamelduj swoim zleceniodawcom z GWna , ze ta metoda nie działa. Niech dadza nowe instrukcje.

azot

Data: 2010-05-11 18:51:13
Autor: Rafał Lepudruk
Czy to prawda?

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsc10p$mh3$1news.task.gda.pl...

[...]

Nie bardzo rozumiem skąd takie aluzje. Moim  zdaniem Jarosław Kaczyński nie jest autorem tego spotu. Nie jest możliwe by w kierunku Rosjan kierował taką błagalną prośbę o wybaczenie. Czyżby czegoś się obawiał? Zatem twoje sugestie jakoby inspirowała mnie GW są waleniem głową w pustak. Nie wiem czy zauważyłeś, że wg mediów Michnik podpisał się na liście wyborczej prezesa PiS. Jeżeli tak, to właśnie ty plujesz na siebie i swego mocodawcę. Sprawdź więc w sztabie wyborczym aktualne instrukcje, a dopiero wtedy rozdzieraj zaczerienione od krzyku gardziołko.

R.L.

Data: 2010-05-11 19:04:23
Autor: azot
Czy to prawda?

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be98cba$0$2597

[...]

Rozumiem, ze bez tego podpisu Michnika, Kaczyński nie uzbierałby stu tysięcy. To Michnik pociągnął  ludzi do podpisania listy. Zatem szacun dla Szechtera.
 Jeżeli chodzi o instrukcje, to ja jestem ze swoim sztabem cały czas online :)

azot

Data: 2010-05-11 18:52:02
Autor: zenek
Czy to prawda?
Rafał Lepudruk pisze:
[...]

Widocznie teraz odwroci dupe na wschod moze zydowskie chuje juz nie chca rznac jego glupiego dupska.

Data: 2010-05-11 19:15:11
Autor: the_foe
Czy to prawda?
W dniu 2010-05-11 18:25, Rafał Lepudruk pisze:
[...]

to jest jak w islamie, mozna udawac niewiernego by osiagnac cele wazne dla religii i wiary. To samo robi JarKacz. I wie ze jego ludzie to wiedza.

--
the_foe

Data: 2010-05-11 20:00:29
Autor: konserwator
Czy to prawda?

[...]

komoroski!
ty nie ogladaj internetu tylko wez sie za kampanie bo to twoj koni3c!>

Data: 2010-05-11 21:49:30
Autor: A
Czy to prawda?

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hsc63e$1qj0$1adenine.netfront.net...

[...]

Kłamczyński - nie dyryguj.

Data: 2010-05-11 23:15:09
Autor: Adam
Czy to prawda?

[...]

Posłuchaj uważnie, co mówił: wyraźnie mówił o Rosjanach jako obywatelach a nie o władcach Rosji.
AC

Data: 2010-05-12 15:07:24
Autor: cirrus
Czy to prawda?
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4be9c8e2$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A władcy Rosji są obywatelami Rosji, czy kosmitami?

--
stevep

Data: 2010-05-12 13:26:23
Autor: 'heÂŽsk
Czy to prawda?
On Tue, 11 May 2010 18:25:04 +0200, "Rafał Lepudruk"
<rafal.lepudruk@gmail.com> wrote:

[...]

Oj braciszku, zaraz sfora pisowska ruszy do ujadania ;o).

--

 HeSk

Czy to prawda?