Czy to prawda?

Data: 2010-05-11 18:35:38
Autor: azot
Czy to prawda?

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be984fc$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Uszom nie wierzę, Jarosław Kaczyński nazwał Rosjan swoimi przyjaciółmi mimo, że krążąca wsród wiernych PiSowszczyków i ludzi T.Rydzyka wersja mówi wprost, że to Rosjanie winni są śmierci Lecha Kaczyńskiego. Obejrzałem sobie nagranie na youtube, czy to przypadkiem nie jest jakaś podpucha PO?

To ty jesteś jedna wielka podpucha. Czy wiesz , ze jesteś śmieszny? Idź zamelduj swoim zleceniodawcom z GWna , ze ta metoda nie działa. Niech dadza nowe instrukcje.

azot

Data: 2010-05-11 18:51:13
Autor: Rafał Lepudruk
Czy to prawda?

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsc10p$mh3$1news.task.gda.pl...

[...]

Nie bardzo rozumiem skąd takie aluzje. Moim  zdaniem Jarosław Kaczyński nie jest autorem tego spotu. Nie jest możliwe by w kierunku Rosjan kierował taką błagalną prośbę o wybaczenie. Czyżby czegoś się obawiał? Zatem twoje sugestie jakoby inspirowała mnie GW są waleniem głową w pustak. Nie wiem czy zauważyłeś, że wg mediów Michnik podpisał się na liście wyborczej prezesa PiS. Jeżeli tak, to właśnie ty plujesz na siebie i swego mocodawcę. Sprawdź więc w sztabie wyborczym aktualne instrukcje, a dopiero wtedy rozdzieraj zaczerienione od krzyku gardziołko.

R.L.

Data: 2010-05-11 19:04:23
Autor: azot
Czy to prawda?

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be98cba$0$2597

[...]

Rozumiem, ze bez tego podpisu Michnika, Kaczyński nie uzbierałby stu tysięcy. To Michnik pociągnął  ludzi do podpisania listy. Zatem szacun dla Szechtera.
 Jeżeli chodzi o instrukcje, to ja jestem ze swoim sztabem cały czas online :)

azot

Czy to prawda?