Czy to prawda?

Data: 2010-05-11 10:11:17
Autor: HaMMeR
Czy to prawda?
On 11 Maj, 18:25, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Uszom nie wierzę, Jarosław Kaczyński nazwał Rosjan swoimi przyjaciółmi mimo,
że krążąca wsród wiernych PiSowszczyków i ludzi T.Rydzyka wersja mówi
wprost, że to Rosjanie winni są śmierci Lecha Kaczyńskiego. Obejrzałem sobie
nagranie na youtube, czy to przypadkiem nie jest jakaś podpucha PO?

R.L.

No wlasnie.., przyjacielu, tak sie zastanawiam czy wolisz blache w
czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza
mysla , czolko?

Data: 2010-05-12 03:19:14
Autor: Tomy M.
Czy to prawda?
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:0a40b313-73cd-449e-9365-987e73b8c111b7g2000yqk.googlegroups.com...

No wlasnie.., przyjacielu, tak sie zastanawiam czy wolisz blache w
czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza
mysla , czolko?

takim trzeba lepy sprzedawać w karczycho ;-)

Tomy m.

Data: 2010-05-12 13:26:23
Autor: 'heÂŽsk
Czy to prawda?
On Tue, 11 May 2010 10:11:17 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

> [...]

czolo, czy moze zgrabnego parola
w to samo, blyszczace i nie zmarszczone od lat, zadna powazniejsza

 Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 04:47:31
Autor: HaMMeR
Czy to prawda?
On 12 Maj, 13:26, 'heÂŽsk <'WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 11 May 2010 10:11:17 -0700 (PDT), HaMMeR <tran...@aster.pl>
wrote:

> [...]
> mysla , czolko?

 Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To mowisz prostaczku, ze ten wyprodukowany przez GWno, propagandowy
belkot,
ze oto Kaczynski 'pokochal ruskich', to dla ciebie dyskusja?
No coz, zapewne  i goowno w papierku moze 'robic' u ciebie za
ciasteczko, skoro
takis niewybredny i niekompetentny w ocenach..;)

Data: 2010-05-12 14:00:36
Autor: 'heÂŽsk
Czy to prawda?
On Wed, 12 May 2010 04:47:31 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

>  Coz za powalajacy argument w dyskusji ;o))))

To mowisz prostaczku,

 sam jestes prostaczek. prymitywny wyjatkowo ;o)

ze ten wyprodukowany przez GWno, propagandowy belkot,

 to GW jest be? przeciez michnik poparl prezesa pis na prezia,
 gw teraz twoim przyjacielem jest. tak jak rosjanie ;o))

ze oto Kaczynski 'pokochal ruskich', to dla ciebie dyskusja?

 czyzby ten spot to byla wielka manipulacja ?
No coz, zapewne  i goowno w papierku moze 'robic' u ciebie za
ciasteczko,

 nie przenos na innych swoich nawykow zywieniowych...

skoro takis niewybredny i niekompetentny w ocenach..;)

czyli co, zabolalo, tak ? ;o)))

--

 HeSk

Czy to prawda?