Czy to prawda?

Data: 2010-05-11 20:00:29
Autor: konserwator
Czy to prawda?

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be984fc$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Uszom nie wierzę, Jarosław Kaczyński nazwał Rosjan swoimi przyjaciółmi mimo, że krążąca wsród wiernych PiSowszczyków i ludzi T.Rydzyka wersja mówi wprost, że to Rosjanie winni są śmierci Lecha Kaczyńskiego. Obejrzałem sobie nagranie na youtube, czy to przypadkiem nie jest jakaś podpucha PO?

R.L.

komoroski!
ty nie ogladaj internetu tylko wez sie za kampanie bo to twoj koni3c!>

Data: 2010-05-11 21:49:30
Autor: A
Czy to prawda?

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hsc63e$1qj0$1adenine.netfront.net...

[...]