Czy to prawda?

Data: 2011-09-20 20:53:24
Autor: Leprechaun
Czy to prawda?
Podobno pisowskie oszołomy z tego forum to zboki, a część z nich jest zwykłymi pedziami. Taki otrzymalem mejl. Jeżeli chcecie podam ich ksywki.

--
BomBel

Data: 2011-09-20 21:06:09
Autor: Zdzisław Dziabas
Czy to prawda?
Użytkownik - Leprechaun napisał:
Podobno pisowskie oszołomy z tego forum to zboki, a część z nich jest
zwykłymi pedziami. Taki otrzymalem mejl. Jeżeli chcecie podam ich ksywki.

Znamy ich - to stevep, zahir, przemysław w, hesk i tryper-lepperchaun.

Data: 2011-09-20 23:38:48
Autor: POgromca PiSioruf
Czy to prawda?
Użytkownik "Zdzisław Dziabas" <dziabas@lutowiska.zoo.com> napisał w wiadomości news:j5ao72$q9h$1news.onet.pl...
[...]

oraz Cipacytryna i reszta pacholko-potomkuf bylego SB+MO+PZPR

Data: 2011-09-21 03:59:57
Autor: stevep
Czy to prawda?
Dnia 20-09-2011 o 21:06:09 Zdzisław Dziabas <dziabas@lutowiska.zoo.com>  napisał(a):

[...]

Pewnie lustro ci prawdę powiedziało uchodźco z piaskownicy?

--
stevep

Data: 2011-09-21 17:01:24
Autor: HeÂŽSk
Czy to prawda?
On Wed, 21 Sep 2011 03:59:57 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Znamy ich - to stevep, zahir, przemysław w, hesk i tryper-lepperchaun.
Pewnie lustro ci prawdę powiedziało uchodźco z piaskownicy?

 neko, palancie jeden - nie podszywaj sie pod zdzisia ;o)))
 jak tam ida interesy z dopalaczami? marnie, co? ten tusk!!!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-21 11:40:13
Autor: Zahir
Czy to prawda?

[...]

Pisowski półgłówku, przecież Bombel pisze o pisowskich więc o takich pierdolniętych w łeb jak ty. Mnie do swojej durnej sitwy nie mieszaj. Nie zadaję się z bandytami i półidiotami.

--
Zahir

Data: 2011-09-21 11:38:31
Autor: Zahir
Czy to prawda?

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e78e124$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
Podobno pisowskie oszołomy z tego forum to zboki, a część z nich jest zwykłymi pedziami. Taki otrzymalem mejl. Jeżeli chcecie podam ich ksywki.

-- BomBel

Podaj chociaż można na 100% wskazać czołowych durni pisowskich. Ostanio pojawił się jakiś półgłówek o ksywce Dziabas.

--
Zahir

Data: 2011-09-21 17:01:22
Autor: HeÂŽSk
Czy to prawda?
On Tue, 20 Sep 2011 20:53:24 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

Podobno pisowskie oszołomy z tego forum to zboki, a część z nich jest zwykłymi pedziami. Taki otrzymalem mejl. Jeżeli chcecie podam ich ksywki.

 te, bombel. skoro zaczales to nie daj sie prosic. podaj ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Czy to prawda?