Czy to prawda?

Data: 2015-05-12 17:06:16
Autor: MarkWoydak
Czy to prawda?
Lokalne wiadomości podały, że Duda rano serwował w Warszawie kawę przechodniom do metro. Chłopina ćwiczy. Zostanie prezydentem technicznym to będzie serwował kawusię prezowi, który w bamboszach i kotem będzie przemierzał korytarze pałacu. Jego pałacu!

MW

Data: 2015-05-12 10:18:35
Autor: kogutek444
Czy to prawda?
W dniu wtorek, 12 maja 2015 17:17:45 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
[...]

W podejściu do ludzi pomiędzy kandydatami jest ogromna różnica. Duda jest zwyczajnie sympatyczny.O Komorowskim nic takiego powiedzieć nie można,

Data: 2015-05-12 18:00:09
Autor: Budzik
Czy to prawda?
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

W podejściu do ludzi pomiędzy kandydatami jest ogromna różnica. Duda
jest zwyczajnie sympatyczny.O Komorowskim nic takiego powiedzieć nie
można,
Hmm..

Komorowski jest moim zdaniem bardzo sympatyczny tyle ze te sympatycznosc przykrył wyniosłościa i butą.
A Duda sympatyczny? Nie masz wrażenia ze to jest taki cwaniaczkowaty, sztuczny usmieszek? Widziałes jak on sie smieje?

Data: 2015-05-12 16:35:34
Autor: kogutek444
Czy to prawda?
W dniu wtorek, 12 maja 2015 20:00:10 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

A Duda sympatyczny? Nie masz wrażenia ze to jest taki cwaniaczkowaty, sztuczny usmieszek? Widziałes jak on sie smieje?

Oglądałem w tvinfo jak zwiedzał Warszawę, spotykał się z ludźmi. Wszystko ok, takie wyuczone poprawne społecznie zachowanie. I nagle pojawił się jakiś upierdliwy facet. I czar prysł jak bańka mydlana.. Wyszło z niego chamisko. Po tym zdarzeniu odniosłem wrażenie że przypadkowo napotykani ludzie z wyjątkiem tego jednego nie byli tacy przypadkowi. Duda to prawnik. Jak psu bym mu nie wierzył, ale według mnie sprawia o wiele lepsze wrażenie. Może lepiej wyuczony a może po prostu sympatyczniejszy. Na kogo bym głosował to i tak to dla mnie nic nie zmieni. Młody nie jestem żebym musiał za chlebem wyjeżdżać. Ile bym nie żył to na spokojne życie kasy powinno mi wystarczyć do śmierci i jeszcze trochę zostać. Mój komfort psychiczny nie do końca wynika z tego że mam trochę pieniędzy. Wynika z tego że genetycznie nie jestem do końca Polakiem i pewne sytuacje mogę obserwować i oceniać jak nie Polak.

Data: 2015-05-12 18:30:49
Autor: andal
Czy to prawda?
On Tue, 12 May 2015 18:00:09 +0000, Budzik wrote:

UĹźytkownik  kogutek444@gmail.com ...

W podejściu do ludzi pomiędzy kandydatami jest ogromna różnica. Duda
jest zwyczajnie sympatyczny.O Komorowskim nic takiego powiedzieć nie
moĹźna,

Hmm..

Komorowski jest moim zdaniem bardzo sympatyczny tyle ze te sympatycznosc
przykrył wyniosłościa i butą.
A Duda sympatyczny? Nie masz wraĹźenia ze to jest taki cwaniaczkowaty,
sztuczny usmieszek? Widziałes jak on sie smieje?

to jest kanadyjski usmiech, typowy dla ukraincow

jak sie odwrocisz to masz noz w plecach

Data: 2015-05-12 21:36:30
Autor: ruski szpieg
Czy to prawda?
W dniu 12.05.2015 o 20:00, Budzik pisze:
[...]

Komorowski jak bywał w pałacu Mościckiego w Wiśle to nie wyglądał, że zadziera nosa. Taki se wujaszek albo dziadunio.
Może trochę za dużo chleje ale jak być prezydentem tej bananowej republiki i nie chlać?

Data: 2015-05-12 20:13:42
Autor: MarkWoydak
Czy to prawda?

--

Może i jest. Madzia też była sympatyczna i co z tego? Czy sympatyczni nadają się do rządzenia krajem?

MW

Data: 2015-05-12 16:45:29
Autor: kogutek444
Czy to prawda?
W dniu wtorek, 12 maja 2015 20:17:29 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

--

Może i jest. Madzia też była sympatyczna i co z tego? Czy sympatyczni nadają się do rządzenia krajem?

Do bycia prezydentem Polski to się każdy nadaje. To fikcyjna funkcja. Prezydent w Polsce ma jeść z ręki tych co karmią i nie gryźć tej ręki. Jak by się ktoś pytał co to za ręka to informuję i objaśniam że ta samo co ją pewien Lew ugryzł. Niby król zwierząt a bał się uśpienia.

Data: 2015-05-12 16:44:54
Autor: Budzik
Czy to prawda?
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Nie czepiaj sie - bardzo miły gest.
Jak kandydaci wychodza do ludzi, witaja sie, rozdaja ulotki to jest ok, a jak rozdaja kawe to juz be? Bez hipokryzji prosze...

Data: 2015-05-12 20:12:55
Autor: MarkWoydak
Czy to prawda?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA498B7C182B91budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ale to żałośne kiedy robi to człowiek kandydujący na urząd prezydenta.

MW

Data: 2015-05-12 20:31:40
Autor: Marek Czaplicki
Czy to prawda?
MarkWoydak pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 12 maja 2015 17:06:

[...]

Nasuwa się w tym miejscu pytanie. Czy jak w końcu jedynie słuszna opcja wygra w końcu cokolwiek innego niż grę w salonowca, to czy nadal bedą organizowane miesięcznice i marsze i pochodnie pod pałacem. No i czy przywrócą na miejsce krzyż, który zniknął na polecenie Belzebuba chyba?

Data: 2015-05-12 12:00:55
Autor: szklanynocnik
Czy to prawda?
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Nasuwa się w tym miejscu pytanie. Czy jak w końcu jedynie słuszna opcja wygra w końcu cokolwiek innego niż grę w salonowca, to czy nadal bedą organizowane miesięcznice i marsze i pochodnie pod pałacem.

Może znajdą właściciela kasy którą znaleziono w biurze Kwaśniewskiej
do której jakoś nikt nie chciał się przyznać.

Rzeczpospolita Kłamców
taforma.karuart.w.interia.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

rzeczpospolita.com

Data: 2015-05-12 21:03:25
Autor: Marek Czaplicki
Czy to prawda?
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 12 maja 2015 21:00:

[...]

Sądzisz, że Lech nie wykrył dzikiego lokatora na "swym" metrażu?

Data: 2015-05-12 12:08:03
Autor: szklanynocnik
Czy to prawda?
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Sądzisz, że Lech nie wykrył dzikiego lokatora na "swym" metrażu?

Pan Bóg więcej dla Polaków zrobić nie może
http://kontrowersje.net/pan_b_g_wi_cej_dla_polak_w_zrobi_nie_mo_e

Data: 2015-05-12 20:55:52
Autor: Marek Czaplicki
Czy to prawda?
[...]

Swoją drogą to mógłby zaserwować coś polskiego. Kiełbasę wyborczą czy cóś. Tyle politycy obiecują jej, że biedra chyba ma w ofercie? :-)

Czy to prawda?