Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?

Data: 2011-04-10 19:54:18
Autor: jadrys
Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?
W dniu 2011-04-10 19:52, januszklenczonWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Czy to prawda, ĹĽe prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU,
tzw. agentem wpływu?
Nie żebym miał coś przeciwko, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw, ale jako
gorący zwolennik PO chciałbym po prostu wiedzieć, krążą w necie takie
informacje.

Mało prawdopodobne, jak na razie nic na to nie wskazuje,- np. nie zaprasza kacapskich wojsk do Polski..

Data: 2011-04-10 20:13:24
Autor: januszklenczon
> [...]

> tzw. agentem wpływu?

> Nie żebym miał co¶ przeciwko, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw, ale
jako

> gor±cy zwolennik PO chciałbym po prostu wiedzieć, kr±ż± w necie takie

> informacje.

Mało prawdopodobne, jak na razie nic na to nie wskazuje,- np. nie

zaprasza kacapskich wojsk do Polski..

Na to zapewne przyjdzie kolej, ale parę takich dużych rzeczy np umowa gazowa, albo takie błyskawiczne po 10 aprilia działania w kierunku umorzenia gazowego długu Rosji, jakie¶  1,5 miliarda złotych polskich, uwieńczone pełnym sukcesem, dług umorzyli¶my.
Oczywi¶cie jestem za, ja chętnie odejmę od ust swoim, może jednak swoim lepiej nie, cudzym   dzieciom i zapłacę i za dług i za umowę, za to drugie jeszcze moje dzieci i wnuki będ± chętnie płaciły, my naprawdę lubimy Rosjan więc będziemy ich bardzo chętnie dotować.

Data: 2011-04-10 20:26:53
Autor: jadrys
Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?
W dniu 2011-04-10 20:13, januszklenczon@poczta.onet.pl pisze:

Na to zapewne przyjdzie kolej, ale parÄ™ takich duĹĽych rzeczy np umowa gazowa,
albo takie błyskawiczne po 10 aprilia działania w kierunku umorzenia gazowego
dĹ‚ugu Rosji, jakieĹ›  1,5 miliarda zĹ‚otych polskich, uwieĹ„czone peĹ‚nym sukcesem,
dług umorzyliśmy.
Oczywiście jestem za, ja chętnie odejmę od ust swoim, może jednak swoim lepiej
nie, cudzym   dzieciom i zapĹ‚acÄ™ i za dĹ‚ug i za umowÄ™, za to drugie jeszcze
moje dzieci i wnuki będą chętnie płaciły, my naprawdę lubimy Rosjan więc
będziemy ich bardzo chętnie dotować.

Gdy przyjdzie taka kolej to wtedy bÄ™dziemy mieli pewność. A na dzieĹ„ dzisiejszy Komorowski jest "czysty".  Z tego co sie orientujÄ™, to nie ponieĹ›lismy jakichĹ› strat na podpisaniu umowu gazowej z kacapem, dokladnie odwrotnie niĹĽ na transakcji z Katarem.. Szczegóły umorzenia dĹ‚ugu kacapowi nie sÄ… mi znane, - nawet nie sĹ‚yszaĹ‚em o czymĹ› takim.

Data: 2011-04-10 22:10:29
Autor: januszklenczon
> [...]

> moje dzieci i wnuki będ± chętnie płaciły, my naprawdę lubimy Rosjan więc

Gdy przyjdzie taka kolej to wtedy będziemy mieli pewno¶ć. A na dzień

dzisiejszy Komorowski jest "czysty".  Z tego co sie orientuję, to nie

ponie¶lismy jakich¶ strat na podpisaniu umowu gazowej z kacapem,

dokladnie odwrotnie niż na transakcji z Katarem.. Szczegóły umorzenia

długu kacapowi nie s± mi znane, - nawet nie słyszałem o czym¶ takim.

I słusznie nie słyszałe¶, ale mylisz się i to bardzo.  Prenumeruję na wszelki wypadek takie szmaty i brukowce jak Financial Times, The Times , Guardian i Washingon Post. To wła¶nie te brukowce szkaluj±, szczególnie Financial Times, który podaje wręcz precyzyjne dane liczbowe dpotycz±ce naszej umowy gazowej, a była tajna,gnoje. Oni nawet posuwaj± się, konkretnie Financial Times,  do ujawnienia i to na pierwszzej stronie szczegółów brytyjskiego budżetu obronnego, w dokładnych, znanych mi też z innych Ľródeł liczbach. Szok. Nasze media tak paskudnie i wrednie na szczę¶cie nie postepuj±. A taki brukowiec Washington Post, z tymi ich ekspertami, byłymi wysokimi oficerami CIA, gnojami, co oni wypisuj± za steki bzdur na temat Smoleńska, włos sie jeży, że zamach, że kody NATO wyciekły, że personalia agentów siatki wywiadowczej NATO wyciekły, że nie było żadnego pyłu z żadnego wulkanu tylko konieczna militarna blokada ruchu powietrznego bez wzbudzania paniki, ze przekodowano wszytskoo od nowa w całym NATO, że postawiono w stan gotowo¶ci wyrzutnie NATowskie na terenie Europy, że zmieniono wszystkie procedury zabezpieczenia  przelotów VIPów na całym ¶wiecie, że zmieniono procedury obsługi lotów na wszytskich lotniskach cywilnych w Europie itp itd brednie. Po prostu szaleńcy SZALEŃCY z angolskich i amerykańskich brukowców i szmat.

Data: 2011-04-10 23:03:05
Autor: u2
W dniu 2011-04-10 22:10, januszklenczon@poczta.onet.pl pisze:
nie było żadnego pyłu z żadnego wulkanu tylko konieczna militarna blokada ruchu powietrznego bez wzbudzania paniki

Zgadza sie, ale szkoda, ze nikt z liczacych sie politykow z NATO nie
pojawil sie na pogrzebie na Wawelu.

Data: 2011-04-11 00:43:21
Autor: Jaksa
On Sun, 10 Apr 2011 23:03:05 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

A dlaczego by mieli, pytam sie?

Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

Bo to my Polacy dopuscilismy to tego, by takie ociekajace
polska krwia Michniki z rowniez ociekajacym, ale wlasnym
moczem Donkiem oraz pajacykiem sluzb WSI w Belwederze,
rozdawaly tu karty.

Na wlasna obrone wystawilismy takich "graczy" jak braci K.
Nic kurwa, tylko sie poplakac. Ze smiechu.

Dlatego nas partnerzy nie powazaja. Bo nie ma aboslutnie
czego. Nieuctwa, glupacta, plebesjkosci, bylejakosci?

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:13:14
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-11 00:43, Jaksa pisze:
Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

a podaj jeden kraj ktory bez atomowek i ropy ma jakies znaczenie. Bogatsze krajae takie jak Dania, Hiszpania, Holandia, Grecja znacza tyle co my, czyli nic.
Aby liczyc sie na swiecie musisz miec albo rope, albo garsc atomowek, albo duzy rynek zbytu, albo byc poteznym eksporterem. nie spelniamy zadnego warunku nawet w 10%. Jedynym naszym atutem to geopolityka. Dzieki czemu mamy szanse byc traktowani na poziomie Hiszpanii czy Belgii. Inaczej pozostalaby nam 3 liga.
Musimy sie wyleczyc z manii wielkosci.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 23:33:34
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 15:13:14 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

W dniu 2011-04-11 00:43, Jaksa pisze:
Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

a podaj jeden kraj ktory bez atomowek i ropy ma jakies znaczenie.

Moze byc na litere S? Szwecja. Szwajcaria.
Moze byc na A? Australia, Austria.
itd

Bogatsze krajae takie jak Dania, Hiszpania, Holandia, Grecja znacza tyle  co my, czyli nic.

Naprawde sadzisz ze gdyby polowa wysokich urzednikow panstwowych
w Holandii czy nawet Grecji zginela w zagadkowych okolicznosciach
na terenie wrogiego panstwa, to pies z kulawa noga by sie na
panstwowy pogrzeb nie pofatygowal?

Odpowiedz sobie sam.

[...]

Snisz, patrz wyzej. Polska jest postrzegana obecnie na tym samym
poziomie co Rumunia czy Bulgaria. Kiedys, jeszcze kilka lat temu,
bylo inaczej. Zmienilo sie trudno powiedziec kiedy dokladnie, bo
nasza pozycja zaczela slabnac jeszcze przed rzadami PiS/LPR/SO.

Ale za Komora z Wora nasza pozycja siegnela samego dna.

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:06:39
Autor: the_foe
[...]

przeciez do tych malo poczytnych tytulow pisza wylacznie oszolomy po lobotomii. Eksperci wypowiadaja sie wylacznie w ND, Foxie i Al-Jazeera.

--
the_foe

Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?