Czy to prawda ? "Dojrzewanie" opon

Data: 2009-04-04 17:44:12
Autor: CeSaR
Czy to prawda ? "Dojrzewanie" opon
Proszę o poradę - Piotrek Sadrakuła.

Lance Armstrong zakłada do roweru co najmniej roczne opony. Poważnie.
Na ile to jest np. przesąd a na ile cokolwiek przetestowanego i uzasadnionego - nie mam pojęcia.
Ciężko tu wymyśleć jakieś sensowne uzasadnienie.

Data: 2009-04-04 22:05:45
Autor: Karolek

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gr7v8s$hf3$1news.onet.pl...
[...]

Rozpad lancuchow polimeru... ale to raczej nie jest korzystne i chyba po roku nie daje o sobie znac.

Karolek

Czy to prawda ? "Dojrzewanie" opon