Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?

Data: 2018-03-24 14:34:10
Autor: z
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?
                           .

Data: 2018-03-24 06:50:20
Autor: japanizer
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
On Saturday, March 24, 2018 at 10:34:11 PM UTC+9, z wrote:
.

Poszukiwanie prawdy rozpocznij np. tu:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:52007DC0739&from=EN

Data: 2018-03-24 07:39:50
Autor: Zenek Kapelinder
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
Nie chcialo mi sie czytac calosci. Daj punkt odpowiadajacy na zadane przez z pytanie.

Data: 2018-03-24 15:39:49
Autor: z
W dniu 2018-03-24 o 14:50, japanizer@japanizer.org pisze:
On Saturday, March 24, 2018 at 10:34:11 PM UTC+9, z wrote:
.

Poszukiwanie prawdy rozpocznij np. tu:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:52007DC0739&from=EN

Znaczy prawda.

A już myślałem że pisdzielce sami fake niusa wymyślili ;-)

Data: 2018-03-24 08:25:31
Autor: japanizer
On Saturday, March 24, 2018 at 11:40:04 PM UTC+9, z wrote:
> Znaczy prawda.

Tak samo prawda jak to, że UE musi wyrazić zgodę na zmianę strefy czasowej na moskiewską.

Data: 2018-03-24 17:21:17
Autor: z
W dniu 2018-03-24 o 16:25, japanizer@japanizer.org pisze:
Tak samo prawda jak to, że UE musi wyrazić zgodę na zmianę strefy czasowej na moskiewską.

linkujesz coś czego nie czytałeś? :-)

Data: 2018-03-24 18:10:28
Autor: stevep
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?
W dniu 2018-03-24 o 14:34, z pisze:
                           .
Nieprawda, pisowski parlament uchwali ustawę o pisowskim czasie bez wstawania z kolan.

--
stevep

Data: 2018-03-24 18:45:06
Autor: z
W dniu 2018-03-24 o 18:10, stevep pisze:
W dniu 2018-03-24 o 14:34, z pisze:
                           .
Nieprawda, pisowski parlament uchwali ustawę o pisowskim czasie bez wstawania z kolan.

Widzę że ekipa posłusznie wykonuje polecenia i chce jednak na tę miskę ryżu zarobić gdyż jak tu ujawniono ;-) za niwelowanie niewygodnych postów płacą więcej niż za bezmyślne powielanie przekazu... :-)

A merytorycznie.

Polska należy do UE i musi przestrzegać jej dyrektyw.
A one mówią na razie że ma być jednakowo i czas ma się zmieniać.
"Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy cię nie zdradzi... " :-)

Co prawda trwają jakieś dyskusje biurw brukselskich i zlecono jakieś ekspertyzy (jak to w unii) i nie prędko (jak to w unii) unia pójdzie po rozum do głowy.

Szkoda gadać

A teraz szczekacze do budy. Łajzy jedne. Nic tu po was.

Zamykam wątek ;-)

Data: 2018-03-24 19:15:37
Autor: japanizer
On Sunday, March 25, 2018 at 2:45:17 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Co prawda trwają jakieś dyskusje biurw brukselskich i zlecono jakieś ekspertyzy (jak to w unii) i nie prędko (jak to w unii) unia pójdzie po rozum do głowy.

Nie chodzi o biurwy, ale najwyraźniej miałeś trudność z przeczytaniem - i zrozumieniem - kilku prostych zdań w pierwszym linku i odniesieniu się do nich.

Państwa UE mają ustandaryzowane pewne rzeczy, i jedną z nich jest zmiana czasu z zimowego na letni i z letniego na zimowy. Kiedyś każdy kraj zmieniał sobie ten czas kiedy chciał, co powodowało różne problem (wyobraź sobie, że samoloty, pociągi, statki, i ogólnie transport działają pomiędzy krajami) - więc unijna dyrektywa ustandaryzowała dni, kiedy ta zmiana czasu następuje - w ten sposób, by odbywało się to tego samego dnia.

Ponadto:

  Żadne państwo członkowskie nie wnioskowało zmiany istniejącego systemu.   Większość państw członkowskich podkreśla znaczenie ujednoliconego stosowania   czasu letniego w Unii Europejskiej, w szczególności dla transportu.

I:

  Żadne państwo członkowskie nie wyraziło chęci odejścia od czasu letniego, ani   zmienienia postanowień obowiązującej obecnie dyrektywy. Ważne jest natomiast   utrzymanie ujednoliconego systemu zmiany czasu, aby zapewnić prawidłowe   funkcjonowanie rynku wewnętrznego, co stanowi zasadniczy cel dyrektywy.

Pisiorska targowica nawet nie proponowała żadnej zmiany, więc jakim prawem teraz zadymia? Otóż to kolejny składnik planu tych moskiewskich piesków, aby Polska opuściła UE.

Data: 2018-03-26 09:46:41
Autor: z
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?
Konkludując.
Jest dyrektywa standaryzująca która obowiązuje.
Odejście przez Polskę od zmiany czasu byłoby jej złamaniem i narażeniem się na sankcje. Bo przecież jak się chce uderzyć to się kij znajdzie. (czy czasowy czy demograficzny, czy rónosciowy... pretekst jest)
Trzeba potulnie wnieść o jej zmianę albo o pozwolenie.

Co było do udowodnienia. Amen ;-)

Data: 2018-03-26 02:58:07
Autor: japanizer
On Monday, March 26, 2018 at 4:46:44 PM UTC+9, z wrote:
[...]

E tam. Pisiorstwo dzielnie łamało i dalej łamie polską konstytucję, która jest nadrzędna wobec wszystkich innych aktów prawnych obowiązujących w Polsce, więc nie widzę problemu z obejściem takiej dyrektywy.

Ot, co pół roku wprowadzać ustawą, najlepiej uchwaloną w nocy i poza salą sejmową, inną strefę czasową - wg. tej samej dyrektywy jest to w kompetencji krajów członkowskich.

c.b.d.u.

Data: 2018-03-26 03:56:39
Autor: japanizer
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
On Monday, March 26, 2018 at 7:49:48 PM UTC+9, z wrote:
A wracając ...

Mnie trochę dziwi że UE zajmuje się takimi sprawami pod przykrywką dbania o interesy transportu ...

Sugerujesz, że z prostym odgadnięciem czasu w dowolnym państwie UE, po szybkim spojrzeniu okiem na zegarek, nie chodzi o interesy transportu, turystyki, informatyki i innych dziedzin gospodarki, a np. spisek żydowski wymierzony w Polskę?

Data: 2018-03-26 04:37:34
Autor: jacekbialy80
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
    ty szukaj tego wrakowiska, a nie kryj się za mózgiem Pietrzykowskiego!

Data: 2018-03-26 20:12:59
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 13:37, jacekbialy80@gmail.com pisze:
     ty szukaj tego wrakowiska, a nie kryj się za mózgiem Pietrzykowskiego!

Tawariszcz kliauznik, wy zajmijcie się "Hajda na Moskwę" husarii na kotach, skruszony Putin odda wam ze strachu wrak.

--
stevep

Data: 2018-03-26 13:38:57
Autor: z
W dniu 2018-03-26 o 12:56, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

W XXI wieku takie rzeczy się robią same. Nie potrzeba dyrektywy ani komisarza żeby to działało.

Jak nie było UE też działało :-)

Data: 2018-03-26 04:47:36
Autor: japanizer
On Monday, March 26, 2018 at 8:39:39 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

W XXI wieku takie rzeczy się robią same. Nie potrzeba dyrektywy ani komisarza żeby to działało.

I naprawdę potrafisz powiedzieć, jaka godzina jest w Maroku, Algierii, Libii czy Egipcie po spojrzeniu na zegarek, w dowolnym dniu roku? Szacun.

Jak nie było UE też działało :-)

Co to za argument? Bez prądu też ludzie żyli, i co?

Data: 2018-03-26 13:52:25
Autor: z
W dniu 2018-03-26 o 13:47, japanizer@japanizer.org pisze:
Co to za argument? Bez prądu też ludzie żyli, i co?

Mógłby zastosować Twoją retorykę po co mi dyrektywa UE w tej kwestii albo zapytać po co ta Twoja wycieczka do czasów bez prądu.
jakby biurokracja unijna przyczyniała się do jakiegoś postępu technologicznego...

Ale tego nie zrobię żeby trola nie karmić ;-)

Data: 2018-03-26 05:07:03
Autor: japanizer
On Monday, March 26, 2018 at 8:52:30 PM UTC+9, z wrote:

> [...]

jakby biurokracja unijna przyczyniała się do jakiegoś postępu technologicznego...

Nie obracaj kota ogonem, bo to ty pierwszy wyskoczyłeś z tym pseudoargumentem, trollu.

Co do Unii Europejskiej - przyczyniła się do bezprecedensowego wzrostu dochodu Europejczyków podczas swojego istnienia, i najdłuższego okresu bez wojen w Europie (co było jednym z jej głównych założeń).
Jak ciężko ci to przetrawić, to wypad na Nowogrodzką, tam zajmują się wymyślaniem jakichś bzdur o tym, jak Żydzi męczą Polskę, czy jakie to zajebiste premie należą się pisiorskiej śmietance - to dopiero "postęp"!

Data: 2018-03-26 14:52:14
Autor: z
W dniu 2018-03-26 o 14:07, japanizer@japanizer.org pisze:

Co do Unii Europejskiej - przyczyniła się do bezprecedensowego wzrostu dochodu Europejczyków podczas swojego istnienia, i najdłuższego okresu bez wojen w Europie (co było jednym z jej głównych założeń).

Co to ma do biurokratycznego ustalania czy można zmieniać czas czy nie można? nie rób tu wycieczek propagandowych tylko ustosunkuj się ;-) jeśli potrafisz.

.... i postępu technologicznego którego jak wiadomo kołem napędowym zawsze jest wojsko :-)

Polski Rząd/Parlament nie może podjąć tak prostej decyzji...
Musi poprosić o pozwolenie UE która musi się zebrać w sobie i zdecydować czy debilna spuścizna poprzedniej epoki ma ciągle trwać nic nikomu nie dając a tylko (jak dowodzą badania) przeszkadzać w zdrowym życiu obywateli.
Takie są fakty.

Data: 2018-03-26 06:11:50
Autor: japanizer
On Monday, March 26, 2018 at 9:52:19 PM UTC+9, z wrote:

> [...]

... i postępu technologicznego którego jak wiadomo kołem napędowym zawsze jest wojsko :-)

Co za brednie... ZSRR powinien być najnowocześniejszym państwem świata, a Japonia, bez sił zbrojnych - najbardziej zacofanym.

Polski Rząd/Parlament nie może podjąć tak prostej decyzji...

Dlaczego nie może? Polski rząd może sobie postanawiać co chce. Nawet to, że Jezus Chrystus jest Królem Polski.

[...]

Dorośnij trochę.

Data: 2018-03-26 15:14:47
Autor: Jakub A. Krzewicki

https://pl.wikipedia.org/wiki/Japo%C5%84skie_Si%C5%82y_Samoobrony

Data: 2018-03-26 16:06:16
Autor: japanizer
On Tuesday, March 27, 2018 at 7:14:49 AM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
 > Co za brednie... ZSRR powinien być najnowocześniejszym państwem świata, a > Japonia, bez sił zbrojnych - najbardziej zacofanym.

W sensie, Japonia konstytucyjnie nie ma wojsk do prowadzenia wojen zewnętrznych.

Data: 2018-03-27 00:29:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 27 marca 2018 01:06:17 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

W sensie, Japonia konstytucyjnie nie ma wojsk do prowadzenia wojen zewnętrznych.

?????

Data: 2018-03-27 11:55:51
Autor: z
W dniu 2018-03-26 o 15:11, japanizer@japanizer.org pisze:
Co za brednie... ZSRR powinien być najnowocześniejszym państwem świata, a Japonia, bez sił zbrojnych - najbardziej zacofanym.

Twoje argumenty faktycznie logiczne ale ogarniają tylko poziom gimnazjalny lub licealny. Znaczy już coś umiesz ale jeszcze mało wiesz ;-)

Data: 2018-03-27 03:00:43
Autor: japanizer
On Tuesday, March 27, 2018 at 6:56:10 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Twoje argumenty faktycznie logiczne ale ogarniają tylko poziom gimnazjalny lub licealny. Znaczy już coś umiesz ale jeszcze mało wiesz ;-)

To wytłumacz nam, skąd takie zacofanie w Sajuzie, mimo że na wojaków przez dziesięciolecia łożyli tyle, ile mało który kraj. Ewentualnie możesz też rozszerzyć swoje wywody na Koreę Północną. Ja w międzyczasie skoczę po popcorn.

Data: 2018-03-27 19:07:54
Autor: stevep
W dniu 2018-03-27 o 11:55, z pisze:
[...]

A ty w ogóle masz jakieś argumenty?

--
stevep

Data: 2018-03-26 20:16:03
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 14:52, z pisze:
[...]

Nażarliście się funduszami unijnymi, a zobowiązania to nie wy.

--
stevep

Data: 2018-03-26 20:14:27
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 13:52, z pisze:
[...]

Boś sam trol.

--
stevep

Data: 2018-03-26 20:13:55
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 13:38, z pisze:
[...]

Samo to nawet kupy się nie robi przygłupie.

--
stevep

Data: 2018-03-26 12:49:43
Autor: z
[...]

Ku.... Mamy XXI wiek. tesla poleciała w kierunku Marsa ;-)

Biurwy brukselskie chyba zajęły by się dziurą VATowską albo optymalizacjami podatkowymi

Data: 2018-03-26 20:10:28
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 12:49, z pisze:
[...]

A biurwy pisowskie w rodzaju Szydło obroną złotych ośmiornic, a nie peowskich osmiorniczek.

--
stevep

Data: 2018-03-26 11:19:11
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
[...]

Znaczy przed standaryzacją statki się zderzały i samoloty spadały
z powodu zmiany czasu, czy co?

Czy unia mówi coś o godzinach pracy pajdaków? Daje wolna rękę, czy
są jakieś ustalone godziny, widzę Pieprzykoski zaczyna o 1:30, trochę wcześnie.
Jak są płatne nadgodziny? A w przypadku Pieprzykoskiego godziny nocne?
Jest jakiś dodatek za nocki?

Data: 2018-03-26 11:28:07
Autor: japanizer
On Tuesday, March 27, 2018 at 3:19:12 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
> [...]

Znaczy przed standaryzacją statki się zderzały i samoloty spadały

Ja pierdzielę, co za debil z ciebie.

Data: 2018-03-26 22:00:33
Autor: z
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?
W mordę...
Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby przypisywać unii zasługi w zakresie zmian czasu.
Unia nie do tego została stworzona. To jest kolejny mały bo mały ale symptomatyczny przykład wynaturzenia i przywłaszczania sobie dziedzin do stanowienia prawa a w gruncie rzeczy dla organizowania sobie kolejnych stanowisk pracy.
Kraje bo taje jeszcze istnieją mają swoje przepisy i instytucje nadzorujące. Budowanie nadrzędnej czapy nad tak błahą sprawą to tylko przejaw zidiocenia i nowotworowa tkanka na żywnym usiłującym żyć normalnie organizmie europejskim :-)

Data: 2018-03-26 16:05:11
Autor: japanizer
On Tuesday, March 27, 2018 at 5:00:35 AM UTC+9, z wrote:
W mordę...
Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby przypisywać unii zasługi w zakresie zmian czasu.

Owszem. Ale kto przypisuje Unii załugi w zakresie zmian czasu? Ty? No to tak jak mówisz, masz zryty beret.

Data: 2018-03-27 19:06:50
Autor: stevep
W dniu 2018-03-27 o 07:57, z pisze:
W dniu 2018-03-27 o 01:05, japanizer@japanizer.org pisze:
Owszem. Ale kto przypisuje Unii załugi w zakresie zmian czasu? Ty? No to tak jak mówisz, masz zryty beret.

Kot to jednak biedne stworzenie jest ;-)

Ale umysłowo chyba znacznie bogatszy od ciebie.

--
stevep

Data: 2018-03-27 19:08:54
Autor: z
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?
W dniu 2018-03-27 o 19:06, stevep pisze:

Sancho Pansa się znalazł ;-)

Data: 2018-03-28 01:18:12
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 19:08 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2018-03-27 o 19:06, stevep pisze:

Sancho Pansa się znalazł ;-)

Złapało cię za ucho skrzydło wiatraka?

--
stevep

Data: 2018-03-28 01:30:18
Autor: u2
W dniu 28.03.2018 o 01:18, steviepiepszykoski pisze:
Złapało cię za ucho skrzydło wiatraka?

nie no cyrk, cyrkus:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-25 14:23:41
Autor: Presidente de San Escobar
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
nie, nieprawda

pytanie kto znowu ci bajki sprzedał :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-26 05:04:07
Autor: jacekbialy80
Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrót?
Ja myślę, że w tej kwestii powinniśmy się dogadać z całym Wyszehradem i podjąć wspólną decyzję - w końcu to ta sama strefa czasowa.

JB

Data: 2018-03-26 14:53:08
Autor: z
W dniu 2018-03-26 o 14:04, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Ja myślę, że w tej kwestii powinniśmy się dogadać z całym Wyszehradem i podjąć wspólną decyzję - w końcu to ta sama strefa czasowa.

Słuszne podejście

Czy to prawda że UE musi wyrazić zgodę aby Polska przestała zmieniać czas z letniego na zimowy i na odwrĂłt?