Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?

Data: 2011-04-10 19:52:00
Autor: januszklenczonWYTNIJTO
Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?
Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?
Nie ¿ebym mia³ co¶ przeciwko, wrêcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw, ale jako gor±cy zwolennik PO chcia³bym po prostu wiedzieæ, kr±¿± w necie takie informacje.

Data: 2011-04-10 14:41:15
Autor: zbig
On 10 Kwi, 19:52, januszklenczonWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:
ale jako
gor±cy zwolennik PO chcia³bym po prostu wiedzieæ, kr±¿± w necie takie
informacje.
Id¼, posraj sie marny prowokatorku.
Twoi mocodawcy z PiS nie bêd± zadowoleni

Data: 2011-04-10 19:54:18
Autor: jadrys
Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?
W dniu 2011-04-10 19:52, januszklenczonWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Czy to prawda, że prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU,
tzw. agentem wpływu?
Nie żebym miał coś przeciwko, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw, ale jako
gorący zwolennik PO chciałbym po prostu wiedzieć, krążą w necie takie
informacje.

Mało prawdopodobne, jak na razie nic na to nie wskazuje,- np. nie zaprasza kacapskich wojsk do Polski..

Data: 2011-04-10 20:13:24
Autor: januszklenczon
> [...]

jako

> gor±cy zwolennik PO chcia³bym po prostu wiedzieæ, kr±¿± w necie takie

Ma³o prawdopodobne, jak na razie nic na to nie wskazuje,- np. nie

zaprasza kacapskich wojsk do Polski..

Na to zapewne przyjdzie kolej, ale parê takich du¿ych rzeczy np umowa gazowa, albo takie b³yskawiczne po 10 aprilia dzia³ania w kierunku umorzenia gazowego d³ugu Rosji, jakie¶  1,5 miliarda z³otych polskich, uwieñczone pe³nym sukcesem, d³ug umorzyli¶my.
Oczywi¶cie jestem za, ja chêtnie odejmê od ust swoim, mo¿e jednak swoim lepiej nie, cudzym   dzieciom i zap³acê i za d³ug i za umowê, za to drugie jeszcze moje dzieci i wnuki bêd± chêtnie p³aci³y, my naprawdê lubimy Rosjan wiêc bêdziemy ich bardzo chêtnie dotowaæ.

Data: 2011-04-10 20:26:53
Autor: jadrys
Czy to prawda, że prezydent Komorowski je st wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agente m wpływu?
W dniu 2011-04-10 20:13, januszklenczon@poczta.onet.pl pisze:

Na to zapewne przyjdzie kolej, ale parę takich dużych rzeczy np umowa gazowa,
albo takie błyskawiczne po 10 aprilia działania w kierunku umorzenia gazowego
dÅ‚ugu Rosji, jakieÅ›  1,5 miliarda zÅ‚otych polskich, uwieÅ„czone peÅ‚nym sukcesem,
dług umorzyliśmy.
Oczywiście jestem za, ja chętnie odejmę od ust swoim, może jednak swoim lepiej
nie, cudzym   dzieciom i zapÅ‚acÄ™ i za dÅ‚ug i za umowÄ™, za to drugie jeszcze
moje dzieci i wnuki będą chętnie płaciły, my naprawdę lubimy Rosjan więc
będziemy ich bardzo chętnie dotować.

Gdy przyjdzie taka kolej to wtedy bÄ™dziemy mieli pewność. A na dzieÅ„ dzisiejszy Komorowski jest "czysty".  Z tego co sie orientujÄ™, to nie ponieÅ›lismy jakichÅ› strat na podpisaniu umowu gazowej z kacapem, dokladnie odwrotnie niż na transakcji z Katarem.. Szczegóły umorzenia dÅ‚ugu kacapowi nie sÄ… mi znane, - nawet nie sÅ‚yszaÅ‚em o czymÅ› takim.

Data: 2011-04-10 22:10:29
Autor: januszklenczon
> [...]

> moje dzieci i wnuki bêd± chêtnie p³aci³y, my naprawdê lubimy Rosjan wiêc

Gdy przyjdzie taka kolej to wtedy bêdziemy mieli pewno¶æ. A na dzieñ

dzisiejszy Komorowski jest "czysty".  Z tego co sie orientujê, to nie

ponie¶lismy jakich¶ strat na podpisaniu umowu gazowej z kacapem,

dokladnie odwrotnie ni¿ na transakcji z Katarem.. Szczegó³y umorzenia

d³ugu kacapowi nie s± mi znane, - nawet nie s³ysza³em o czym¶ takim.

I s³usznie nie s³ysza³e¶, ale mylisz siê i to bardzo.  Prenumerujê na wszelki wypadek takie szmaty i brukowce jak Financial Times, The Times , Guardian i Washingon Post. To w³a¶nie te brukowce szkaluj±, szczególnie Financial Times, który podaje wrêcz precyzyjne dane liczbowe dpotycz±ce naszej umowy gazowej, a by³a tajna,gnoje. Oni nawet posuwaj± siê, konkretnie Financial Times,  do ujawnienia i to na pierwszzej stronie szczegó³ów brytyjskiego bud¿etu obronnego, w dok³adnych, znanych mi te¿ z innych ¼róde³ liczbach. Szok. Nasze media tak paskudnie i wrednie na szczê¶cie nie postepuj±. A taki brukowiec Washington Post, z tymi ich ekspertami, by³ymi wysokimi oficerami CIA, gnojami, co oni wypisuj± za steki bzdur na temat Smoleñska, w³os sie je¿y, ¿e zamach, ¿e kody NATO wyciek³y, ¿e personalia agentów siatki wywiadowczej NATO wyciek³y, ¿e nie by³o ¿adnego py³u z ¿adnego wulkanu tylko konieczna militarna blokada ruchu powietrznego bez wzbudzania paniki, ze przekodowano wszytskoo od nowa w ca³ym NATO, ¿e postawiono w stan gotowo¶ci wyrzutnie NATowskie na terenie Europy, ¿e zmieniono wszystkie procedury zabezpieczenia  przelotów VIPów na ca³ym ¶wiecie, ¿e zmieniono procedury obs³ugi lotów na wszytskich lotniskach cywilnych w Europie itp itd brednie. Po prostu szaleñcy SZALEÑCY z angolskich i amerykañskich brukowców i szmat.

Data: 2011-04-10 23:03:05
Autor: u2
W dniu 2011-04-10 22:10, januszklenczon@poczta.onet.pl pisze:
nie by³o ¿adnego py³u z ¿adnego wulkanu tylko konieczna militarna blokada ruchu powietrznego bez wzbudzania paniki

Zgadza sie, ale szkoda, ze nikt z liczacych sie politykow z NATO nie
pojawil sie na pogrzebie na Wawelu.

Data: 2011-04-11 00:43:21
Autor: Jaksa
On Sun, 10 Apr 2011 23:03:05 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-04-10 22:10, januszklenczon@poczta.onet.pl pisze:
nie było żadnego pyłu z żadnego wulkanu tylko konieczna
militarna blokada ruchu powietrznego bez wzbudzania paniki

Zgadza sie, ale szkoda, ze nikt z liczacych sie politykow z NATO nie
pojawil sie na pogrzebie na Wawelu.

A dlaczego by mieli, pytam sie?

Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

Bo to my Polacy dopuscilismy to tego, by takie ociekajace
polska krwia Michniki z rowniez ociekajacym, ale wlasnym
moczem Donkiem oraz pajacykiem sluzb WSI w Belwederze,
rozdawaly tu karty.

Na wlasna obrone wystawilismy takich "graczy" jak braci K.
Nic kurwa, tylko sie poplakac. Ze smiechu.

Dlatego nas partnerzy nie powazaja. Bo nie ma aboslutnie
czego. Nieuctwa, glupacta, plebesjkosci, bylejakosci?

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:13:14
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-11 00:43, Jaksa pisze:
Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

a podaj jeden kraj ktory bez atomowek i ropy ma jakies znaczenie. Bogatsze krajae takie jak Dania, Hiszpania, Holandia, Grecja znacza tyle co my, czyli nic.
Aby liczyc sie na swiecie musisz miec albo rope, albo garsc atomowek, albo duzy rynek zbytu, albo byc poteznym eksporterem. nie spelniamy zadnego warunku nawet w 10%. Jedynym naszym atutem to geopolityka. Dzieki czemu mamy szanse byc traktowani na poziomie Hiszpanii czy Belgii. Inaczej pozostalaby nam 3 liga.
Musimy sie wyleczyc z manii wielkosci.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 23:33:34
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 15:13:14 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

W dniu 2011-04-11 00:43, Jaksa pisze:
Polska jest slabym krajem i to slabym na wlasne zyczenie.

a podaj jeden kraj ktory bez atomowek i ropy ma jakies znaczenie.

Moze byc na litere S? Szwecja. Szwajcaria.
Moze byc na A? Australia, Austria.
itd

Bogatsze krajae takie jak Dania, Hiszpania, Holandia, Grecja znacza tyle  co my, czyli nic.

Naprawde sadzisz ze gdyby polowa wysokich urzednikow panstwowych
w Holandii czy nawet Grecji zginela w zagadkowych okolicznosciach
na terenie wrogiego panstwa, to pies z kulawa noga by sie na
panstwowy pogrzeb nie pofatygowal?

Odpowiedz sobie sam.

[...]

Snisz, patrz wyzej. Polska jest postrzegana obecnie na tym samym
poziomie co Rumunia czy Bulgaria. Kiedys, jeszcze kilka lat temu,
bylo inaczej. Zmienilo sie trudno powiedziec kiedy dokladnie, bo
nasza pozycja zaczela slabnac jeszcze przed rzadami PiS/LPR/SO.

Ale za Komora z Wora nasza pozycja siegnela samego dna.

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:06:39
Autor: the_foe
[...]

przeciez do tych malo poczytnych tytulow pisza wylacznie oszolomy po lobotomii. Eksperci wypowiadaja sie wylacznie w ND, Foxie i Al-Jazeera.

--
the_foe

Data: 2011-04-10 20:23:18
Autor: the_foe
[...]

wszyscy poza PISem to aganci wplywu. Kluzik jest ponoc czeska agentka a JKM Arabii Saudyjskiej.

--
the_foe

Data: 2011-04-10 20:40:59
Autor: zinek
Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?

U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:inssij$l6m$3news.dialog.net.pl...
[...]

to jakaly i lodziary palikota tez przyjmuja ? :)

Data: 2011-04-11 15:02:56
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-10 20:40, zinek pisze:
to jakaly i lodziary palikota tez przyjmuja ? :)

wszytkich procz tych z PISu - tych nie mozna zwerbowac bo chca dzialac w I lidze czyli pracowac dla CIA.

--
the_foe

Data: 2011-04-10 22:02:36
Autor: magdaverakosiorek
On Apr 10, 12:52 pm, januszklenczonWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Oczywi¶cie ¿e jest, s±siad Zo¶ki Kulawki mo¿e to potwierdziæ.
magdavera

Data: 2011-04-10 22:57:14
Autor: matusm
Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?

U¿ytkownik <januszklenczonWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomoœci news:178f.00000924.4da1ee40newsgate.onet.pl...
[...]
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-04-11 00:34:22
Autor: Jaksa
On Sun, 10 Apr 2011 19:52:00 +0200,  <januszklenczonWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

Czy to prawda, że prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem  GRU,
tzw. agentem wpływu?
Nie żebym miaÅ‚ coÅ› przeciwko, wrÄ™cz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw,  ale jako
gorący zwolennik PO chciałbym po prostu wiedzieć, krążą w necie takie
informacje.

Nie, to dosc niskiego stopnia funcjonariusz WSI, ktory swoja kariere
w aparacie esbecko-bezpieczniackim zawdziecza UB-eckim powiazaniom
swojej zydowskiej zony, siegajacym jeszcze epoki stalinowskiej.

To jest tak ewidentne i tak bije po oczach, ze nawet nie ma o czym
dyskutowac.

Natomiast uwazam ze srodowisko ktore dopuscilo do takiego ponizenia
majestatu urzedu prezydenta RP, powinno poniesc jak najsurowsza kare,
dalece wykraczajaca poza przepisy kodeksu karnego.

Jaksa

Data: 2011-04-11 15:14:22
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-11 00:34, Jaksa pisze:
Nie, to dosc niskiego stopnia funcjonariusz WSI, ktory swoja kariere
w aparacie esbecko-bezpieczniackim zawdziecza UB-eckim powiazaniom
swojej zydowskiej zony, siegajacym jeszcze epoki stalinowskiej.

tak, to on doniosl pod ktora pierzyna chowa sie Kaczynski!

--
the_foe

Data: 2011-04-11 23:26:19
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 15:14:22 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

UB z tego co wiem, a wiem dosc dobrze, zajmowalo sie glownie
wyrywaniem paznokci polskim patriotom i strzelaniem im z nagana
w tyl glowy.

Sadzisz ze ubowscy rodzice malzonki p.Rezydenta robili na odcinku
pierzyn w UB?

Jaksa

Czy to prawda, ¿e prezydent Komorowski jest wysoko postawionym oficerem GRU, tzw. agentem wp³ywu?