Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?

Data: 2012-03-03 03:44:48
Autor: robower
Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?
Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

Czy komorników nie obowiązuje powtórne zawiadomienie, (tak jak w
przypadku poczty)?
Przecież każda osoba ma prawo być poza domem do 7 dni, tym bardziej
zasadne jest powtórne zawiadomienie, a już na pewno nie z dnia na
dzień.
Czy komornik przyniesie powtórne zawiadomienie???

Moim zdaniem komornik próbuje wyzyskać błąd dłużnika i wezwać go
znacznie szybciej niż termin jaki przysługuje dłużnikowi.

Treść wezwania:
WEZWANIE
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w .....
Wzywa Pana ......  do osobistego stawienia się w terminie 7 dni w
kancelarii Komornika w ...

W przypadku niestawiennictwa ww. Terminie zostaną podjęte czynności na
podstawie art. 814 kpc, w trakcie których Komornik może dokonać
przymusowego otwarcia lokalu, przeszukania pomieszczeń oraz zajęcia
ruchomości. Powyższe czynności dokonywana są w asyście Policji.
Na podstawie art. 57 Ustawy o komornika sądowych i egzekucji. Za
czynności z udziałem Policji Komornik pobiera od dłużnika opłatę,
której wysokość wynosi obecnie 568,85 zł oraz 46,54 zł za udział
funkcjonariuszy Policji.
tel. .....
w dniach i godzinach przyjęć interesantów tj. Wtorek 09:00-17:00
w sprawie KM..... w terminie 7 dni.

data ...................

_____________________

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz

Data: 2012-03-03 13:35:24
Autor: spp
On 2012-03-03 12:44, robower@interia.pl wrote:

Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

Zadzwonić, porozmawiać, uzgodnić termin.

--
spp

Data: 2012-03-05 09:11:01
Autor: robower
On 3 Mar, 13:35, spp <spp-to...@gazeta.pl> wrote:
On 2012-03-03 12:44, robo...@interia.pl wrote:

> [...]
> Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

Zadzwonić, porozmawiać, uzgodnić termin.

Dzięki za odpowiedź, jednak na wezwaniu podpisał się facet i raczej
nie bede się z nim umawiał :)

chciałbym znac tryb w jakim działają, czy muszą dwukrotnie awizować?

i od kiedy liczą te 7 dni?

czy od daty wystawienia wezwania, czy od daty wystawienia plus 7 dni
możliwej nieobecności, czyli 14 dni

a w przypadku podwójnego awizowania (jesli taki wymóg) byłoby chyba 21
dni od daty pierwszego awiza. ?

Data: 2012-03-05 18:38:07
Autor: spp
W dniu 2012-03-05 18:11, robower@interia.pl pisze:

[...]

To jest komornik - wcale nie jestem przekonany że mając w ręku tytuł egzekucyjny musi się bawić w takie pieszczoty...

--
spp

Data: 2012-03-06 19:59:39
Autor: John Kołalsky
Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?

Użytkownik "spp" <spp-to-ja@gazeta.pl>

[...]

A ci komornicy dożywają późnej starości czy kończą tragicznie ?

Data: 2012-03-05 19:15:18
Autor: Mruk
W dniu 2012-03-03 12:44, robower@interia.pl pisze:
Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

komornik nic nie musi. Zostawił kwit. Możesz uznać, że go nie było. Może jakiś kloszard Ci ukradł. Pytanie czy stać Cię na walkę z komornikiem. Czy wiesz z jakiego tytułu chciał Ci coś zająć ?Dostałeś zawiadomienie o wszczęciu egzekucji ?

Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?