Czy to pytanie jest niezrozumiałe?

Data: 2013-02-07 19:35:45
Autor: Kamil Jońca
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
osa <woytek18@poczta.fm> writes:

Próbuję na czacie sync'a uzysakć odpowiedĽ na pytanie:

czy próba wykonania zaplanowanego przelewu wychodz±cego następuje po,
czy przed zaksięgowaniem ¶rodków powracaj±cych z lokaty zapadaj±cej w
danym dniu?

i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi
czy tam pracuj±... no wła¶nie kto?

"Czy przelew z dat± przyszł± na dany dzień jest wykonywany przed czy po zakończeniu
lokaty i zaksięgowaniu ¶rodków na koncie w danym dniu?"

KJ

Try to get all of your posthumous medals in advance.

Data: 2013-02-07 19:39:58
Autor: osa
W dniu 2013-02-07 19:35, Kamil Jońca pisze:
[...]

No ok ;) tak może pro¶ciej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała dla bankiera?

Data: 2013-02-07 19:43:21
Autor: neoniusz
On 07.02.2013 19:39, osa wrote:
No ok ;) tak może pro¶ciej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała
dla bankiera?

Dla bankiera moze by byla zrozumiala, ale infolinia to nie bankierzy ino studenty i inne szympansy.

Data: 2013-02-07 19:47:52
Autor: osa
W dniu 2013-02-07 19:43, neoniusz pisze:
On 07.02.2013 19:39, osa wrote:
No ok ;) tak może pro¶ciej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała
dla bankiera?

Dla bankiera moze by byla zrozumiala, ale infolinia to nie bankierzy ino
studenty i inne szympansy.

Póki co odnoszę wrażenie, że mój (¶więtej pamięci) chomik więcej rozumiał... teraz ósma panienka duma nad pytaniem...

Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedĽ na to pytanie w historii rachunku, niż na tym czacie z "bankierami".

Data: 2013-02-07 20:35:13
Autor: Maruda
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
W dniu 2013-02-07 19:47, osa pisze:

Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedź na
to pytanie w historii rachunku, niĹĽ na tym czacie z "bankierami".

Uprzedzam, że gdzieniegdzie zlecenie przelewu bez posiadania wymaganych środków owocuje przysłaniem jakiś miesiąc później informacji o niezrealizowanym zleceniu oprowizjowanej na 5zł.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-02-07 20:47:41
Autor: osa
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
W dniu 2013-02-07 20:35, Maruda pisze:
Uprzedzam, ĹĽe gdzieniegdzie zlecenie przelewu bez posiadania wymaganych
środków owocuje przysłaniem jakiś miesiąc później informacji o
niezrealizowanym zleceniu oprowizjowanej na 5zł.

Wow... a gdzie to są tacy fajni? W życiu bym nie pomyślał, że może być taka opłata ;)

W syncu takich atrakcji nie zaznałem ;) Tam jak mi się przelew odroczony wykpił (z braku środków) to nawet komunikatu nie dostałem ;)

Data: 2013-02-08 22:10:14
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
osa pisze:

No ok ;) tak może prościej... ale czy ta moja wersja jest niezrozumiała
dla bankiera?

Dla bankiera moze by byla zrozumiala, ale infolinia to nie bankierzy ino
studenty i inne szympansy.

Póki co odnoszę wrażenie, że mój (świętej pamięci) chomik więcej
rozumiał... teraz ósma panienka duma nad pytaniem...

Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedź na
to pytanie w historii rachunku, niĹĽ na tym czacie z "bankierami".

Należy zauważyć, że odpowiedź na to pytanie może w ogóle nie istnieć. Po
prostu reakcja systemu na taką sytuację może być "niezdefiniowana". Nie
muszą istnieć żadne zależności wymuszające determinizm. I jeśli tak
jest, to w zasadzie nie jest to żaden błąd. (It's not a bug, it's a
feature!) Choć naturalnie dobrze by było, gdyby system rozliczał lokaty
najpierw. :-)

--
MiCHA

Data: 2013-02-07 19:44:58
Autor: Kamil Jońca
[...]

Tak. Nie zapominaj, że generalnie oni odpowiadaj± ze skryptów. Jak nie
znajd± czego¶ w skrypcie to ... panikuj±.

Ja wogóle to robie opisowo.
"mam lokatę która kończy się w jakim¶ dniu. Czy je¶li dzi¶ zlecę przelew
na ten dzień to on sie wykona przed czy po zaksięgowaniu ¶rodków z
lokaty?"

I tu zwykle jest "pan poczeka ja się dowiem"
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
If a train station is a place where a train stops, what's a workstation?

Data: 2013-02-07 19:56:18
Autor: osa
W dniu 2013-02-07 19:44, Kamil Jońca pisze:
Tak. Nie zapominaj, że generalnie oni odpowiadaj± ze skryptów. Jak nie
znajd± czego¶ w skrypcie to ... panikuj±.

To aktualnie panikuje już chyba cała wieczorna zmiana ;)

Ja wogóle to robie opisowo.
"mam lokatę która kończy się w jakim¶ dniu. Czy je¶li dzi¶ zlecę przelew
na ten dzień to on sie wykona przed czy po zaksięgowaniu ¶rodków z
lokaty?"

A oni wtedy zapytaj± czy chodzi o lokatę w Syncu...

I tu zwykle jest "pan poczeka ja się dowiem"

Wła¶nie się ucieszyłem że panienka kuma... myliłem się...

Panienka:

Dziękuję za chwilę oczekiwania. Zgodnie z Regulaminem: "Zlecenia o tej samej dacie realizacji wykonywane s± w kolejno¶ci: a. Przelewy odroczone, b. Zlecenia stałe, c. Przelewy w ramach usługi auto-uzupełniania."

i na moje ¶więte oburzenie:

Przelew odroczony wykona się je¶li zapewni Pan ¶rodki na Rachunku, nie jest istotne czy będ± to ¶rodki z lokaty, czy inne ¶rodki.

Walczę dalej...

Data: 2013-02-07 20:02:03
Autor: Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kf0tap$fbj$4dont-email.me...

Walczę dalej...

Że Ci się chce.... my¶le, że nikt nie wie, z wyj±tkiem tych co może system pisali :)

Jedyne rozwi±zanie rozpoznać bojem!

W.

Data: 2013-02-07 20:05:24
Autor: osa
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
W dniu 2013-02-07 19:56, osa pisze:
Walczę dalej...

Spróbowałem metody:
  - proste zdania (max 4 wyrazy)
  - po każdym zdaniu pytanie czy panienka rozumie

uzyskałem odpowiedĽ, że ¶rodki na jutrzejszy przelew mam zapewnić dzi¶ więc przelew się nie wykona.

Tylko czemu mnie ta odpowiedĽ nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

Data: 2013-02-07 20:45:31
Autor: Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kf0trr$fbj$5dont-email.me...

Tylko czemu mnie ta odpowiedĽ nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

Dokładnie, rozpoznaj bojem i opowiedz jak było!

W.

Data: 2013-02-08 07:29:13
Autor: xbartx
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
Dnia Thu, 07 Feb 2013 20:05:24 +0100, osa napisał(a):

Spróbowałem metody:
  - proste zdania (max 4 wyrazy)
  - po kaĹĽdym zdaniu pytanie czy panienka rozumie

uzyskałem odpowiedź, że środki na jutrzejszy przelew mam zapewnić dziś
więc przelew się nie wykona.

Tylko czemu mnie ta odpowiedź nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na
kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

Ale się Tobie nudziło ;) Przecież sprawdzenie tego zajęłoby Ci góra 3 minuty. Zalogować się rano na konto i sprawdzić czy przelew wyszedł czy nie wyszedł. Proste. Według mnie przelew wyjdzie, ponieważ środki z lokaty będą traktowane jaki przelewy wewnętrzne i dopiero po nich pójdą zewnętrzne. Coś kiedyś była dyskusja to tacie Aliorze i o ile dobrze pamiętam tak to właśnie działało. Stąd można wysnuć wniosek, że u Synka podobnie jest.

--
xbartx

Data: 2013-02-08 10:12:28
Autor: Kamil Jońca
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]
nie wyszedł. Proste. Według mnie przelew wyjdzie, ponieważ ¶rodki z lokaty będ± traktowane jaki przelewy wewnętrzne i dopiero po nich pójd± zewnętrzne. Co¶ kiedy¶ była dyskusja to tacie Aliorze i o ile dobrze

Ja takiej dyskusji nie pamiętam. Natomiast w takim Citi mógłby¶ się
zdziwić z Twoim podej¶ciemm
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Keep out of the sunlight.

Data: 2013-02-08 17:05:46
Autor: xbartx
Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
Dnia Fri, 08 Feb 2013 10:12:28 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Ja takiej dyskusji nie pamiętam. Natomiast w takim Citi mógłbyś się
zdziwić z Twoim podejściemm KJ

A mi się coś kołata że było o tym tylko tam była dyskutowana lokata ON - fakt jest ona deko inna ale zawsze to lokata. W Citi tak jak w Półbanku pieniądze muszą być dzień roboczy prędzej na koncie, wiadomo.

--
xbartx

Czy to pytanie jest niezrozumiałe?