Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"?

Data: 2019-01-27 13:51:16
Autor: A. Filip
Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"?
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,piotr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-auschwitz.html
27 stycznia 2019 | 11:50
[...] Wcześniej - jak zaznaczali organizatorzy zgromadzenia - w drodze do
Oświęcimia zostali zatrzymani i sześć razy kontrolowani przez
policjantów z drogówki, m.in. we Wrocławiu, Opolu i Rudzie Śląskiej. [...]

Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost zamiast sprawić (*za*)
nachalne wrażenie _nękania_ formalnie z innych powodów.  Sześciokrotna
kontrola policyjnej drogówki to szykana której w państwie naprawdę prawa
by nie było IMHO.

--
A. Filip

Data: 2019-01-27 06:04:03
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 13:52:03 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

nachalne wrażenie _nękania_ formalnie z innych powodów.  Sześciokrotna
kontrola policyjnej drogówki to szykana której w państwie naprawdę prawa

Ja pierdziu. Gliński aż musiał interweniować żeby polaków wpuszczono do obozu.
Będzie draka. Co robić? Wpuścić, czy nie?

Data: 2019-01-27 15:22:12
Autor: A. Filip
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com pisze:
> [...]

Ja pierdziu. Gliński aż musiał interweniować żeby polaków wpuszczono do obozu.
Będzie draka. Co robić? Wpuścić, czy nie?

Podasz linka _z datą_ wypowiedzi/interwencji?  Bo moim zdaniem mieszasz
różne zdarzenia.  Za słabo cię to interesuje czy manipulujesz celowo?

--
A. Filip

Data: 2019-01-27 16:55:08
Autor: Sonn
W dniu 2019-01-27 o 13:51, A. Filip pisze:
[...]

Tych gnojów, twoich kumpli i idoli powinni od razu spałować i co najmniej na 48 h.
Znowu cie boli, że twoich kolegów od Rybaka źle potraktowali, mały naziolku?

--
Sonn

Data: 2019-01-27 17:43:38
Autor: A. Filip
Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"? [Prawo nie dla wszystkich!]
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

*Stalinowski* antyfaszysto:  Na podstawie którego przepisu prawa ich
wolno spałować "bo TY byś tak chciał" ale przykładowo członków z ramienia
stowarzyszenia Obywatele RP "bo się komuś innemu zechce" to już nie?

_Jak dla mnie_ twoje "wezwanie do pałowania" jest publicznym promowaniem
ustroju totalitarnego.  Nie spodziewam się by taką opinię podzielił sąd
_jeszcze przez spory czas_ .

--
A. Filip

Data: 2019-01-27 18:45:49
Autor: Sonn
W dniu 2019-01-27 o 17:43, A. Filip pisze:
[...]

Nie liczy się. Za mało gwiazdek i podkreśleń. Dołóż, bo ci samoocena znowu na pysk poleci.

--
Sonn

Data: 2019-01-28 14:09:53
Autor: Olin
Dnia Sun, 27 Jan 2019 13:51:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost

Chcesz, masz:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24406322,jest-sledztwo-ws-marszu-rybaka-i-nacjonalistow-w-oswiecimiu.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-01-28 07:52:35
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 14:09:55 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
Dnia Sun, 27 Jan 2019 13:51:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost Chcesz, masz:
> [...]

 Betlejeski mógł palić, a Rybak już nie? Czemu?
 Kiedy w 2011 r. spaliłem w stodole "polskiego ignoranta"

Tu też żadnych kwików nie pamiętam:
https://twitter.com/Tomasz1950/status/1087631849294311429

Kto decyduje o tym kiedy ujadać, a kiedy milczeć?

Data: 2019-01-28 18:16:49
Autor: Jacek Maciejewski
Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"?
Dnia Mon, 28 Jan 2019 07:52:35 -0800 (PST),
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com napisał(a):

Kto decyduje o tym kiedy ujadać, a kiedy milczeć?

Etyka+rozum. Jeśli je ktoś ma.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-28 18:48:07
Autor: A. Filip
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
Dnia Mon, 28 Jan 2019 07:52:35 -0800 (PST),
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com napisał(a):

Kto decyduje o tym kiedy ujadać, a kiedy milczeć?

Etyka+rozum. Jeśli je ktoś ma.

Twoja etyka zezwala ci tak wykastrować cytowany tekst by zmienić
gruntownie jego sens/wydźwięk?  Jak dla mnie to gówniana etyka.

--
A. Filip

Data: 2019-01-28 19:37:52
Autor: Sonn
W dniu 2019-01-28 o 18:48, A. Filip pisze:
[...]

Odniósł się do konkretnego fragmentu wypowiedzi/pytania, dla którego poprzednia cześć wypowiedzi nie miała znaczenia (jak to zwykle u Zaszczanego Nocnika), matole. Idź udowadniać że jesteś debilem gdzie indziej. Tu już cię znają i nie potrzeba kolejnych dowodów.

--
Sonn

Data: 2019-01-28 14:46:06
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Sun, 27 Jan 2019 13:51:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost

Chcesz, masz:Jest (spory+) medialny raban to jest śledztwo prokuratury.  Śledztwo raczej nie
jest "na odczepnego" ale aż do momenty postawienia _formalnych_ zarzutów
na dwoje babka wróżyła.  Postawienie _formalnych_ zarzutów Piskorskiemu
zajęło prokuraturze AFAIR blisko _dwa lata aresztu_ .  Dlaczego to
miałoby być szybciej skoro nawet nikogo nie zatrzymali/aresztowali AFAIK?
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24406322,jest-sledztwo-ws-marszu-rybaka-i-nacjonalistow-w-oswiecimiu.html
[ 28 stycznia 2019 | 11:34 ]

[...]
_aresztu_ .  Dlaczego tu miałoby pójść szybciej skoro nawet nikogo nie
zatrzymali/aresztowali AFAIK?  Żeby zasugerować+ "lenistwo" w sprawie
Piskorskiego albo areszt wydobywczy?

<cynizm> Jak się zaczął robić medialny raban to policja obiła sobie dupę
blachą "przekazując materiały (nagrania i fotografie) do prokuratury"
ale nie stawiając samodzielnie zarzutów (?).  Teraz prokuratura ma czas
by zobaczyć skąd i jak silny wiatr powieje, czy i jak bardzo medialny
raban się rozwinie. </cynizm>

--
A. Filip