Czy to się nadaje do e-sądu?

Data: 2012-06-09 17:10:07
Autor: Liwiusz
Czy to się nadaje do e-sądu?
W dniu 2012-06-07 12:14, Ula pisze:
czy e-sąd rozpatrzy pozew w następującej sytuacji, czy może
od ręki złozyć tradycyjny pozew?

Tak, możesz taki pozew złożyć w e-sądzie. O zasadności roszczenia się nie wypowiem, bo nawet nie czytałem (nie było to konieczne do niniejszej odpowiedzi :)

--
Liwiusz

Data: 2012-06-10 12:33:14
Autor: Ula
Czy to się nadaje do e-sądu?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jqvp07$ilc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziękuję! To jest właśnie konkretna odpowiedź.

Ula

Czy to się nadaje do e-sądu?