Czy to ten sam samolot?

Data: 2010-04-28 09:37:34
Autor: abc
Czy to ten sam samolot?
http://video.cnnturk.com/2010/haber/4/10/polonya-liderinin-ucagi-dustu-132-olu
Jest go jakby więcej...

Data: 2010-04-28 12:39:01
Autor: karwanjestkretynem
Incydent gruziński oczami pierwszego pilota. Bielan i Karnowski to kłamcy.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Jest ....

Kto ci lefebrystyczny tłuku pozwolił zmienic tytuł mojego posta?

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-28 17:19:44
Autor: Tytus

"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hr9389$905$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Jest ....

Kto ci lefebrystyczny tłuku pozwolił zmienic tytuł mojego posta?

Przemysław Warzywny

--

warzywniak bo ci zylka peknie :)
ps. nie uzywaj slow, ktorych znaczenia nie znasz durniu...

Czy to ten sam samolot?