Data: 2009-03-16 17:03:16 | |
Autor: Tata | |
Czy to to? | |
VW Passat B3 1.6TD 1990 kombi, ok. 500 000 km przebiegu. Podczas jazdy z prędkością ok. 100 km/godz. hałas wewnątrz samochodu jest znośny. Przy 130 km/godz. natężenie hałasu uniemożliwia swobodną rozmowę, trzeba mówić głośno, słychać donośne huczenie. Czy powodem narastającego hałasu, w miarę wzrostu prędkości, mogą być łożyska kół, czy raczej powodem jest zużyty silnik samochodu? Proszę o radę doświadczonych użytkowników, czy zainwestować w wymianę łożysk kół, czy dać sobie spokój, bo powód może być inny? Remont silnika nie opłaca się i tą opcję odrzucam "w przedbiegach". Wymiana łożysk, wraz z łożyskami, to ok. 400 zł.
Z poważaniem MJ |
|
Data: 2009-03-16 17:20:04 | |
Autor: Lewis | |
Czy to to? | |
VW Passat B3 1.6TD 1990 kombi, ok. 500 000 km przebiegu. Podczas jazdy z Rozpędź sie do tych 130 i wyrzuć na luz jak będzie cisza to z winy silnika/skrzyni jak hałas to łożyska kół. A przypadkiem nie zależy to od obrotów silnika? Moze poduszki proszą o emeryturę? -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW revetec... the engine of tomorrow |
|
Data: 2009-03-16 18:36:40 | |
Autor: JKK | |
Czy to to? | |
Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:gplt6f$odh$1news.dialog.net.pl... VW Passat B3 1.6TD 1990 kombi, ok. 500 000 km przebiegu. Podczas jazdy z prędkością ok. 100 km/godz. hałas wewnątrz samochodu jest znośny. Przy 130 km/godz. natężenie hałasu uniemożliwia swobodną rozmowę, trzeba mówić głośno, słychać donośne huczenie. Zaczął bym od oględzin opon. Miałem to samo kiedyś w Passacie z II połowy lat 90-tych. Pzdr JKK |
|
Data: 2009-03-16 18:50:55 | |
Autor: luknew | |
Czy to to? | |
Tata pisze:
VW Passat B3 1.6TD 1990 kombi, ok. 500 000 km przebiegu. Podczas jazdy z prędkością ok. 100 km/godz. hałas wewnątrz samochodu jest znośny. Przy 130 km/godz. natężenie hałasu uniemożliwia swobodną rozmowę, trzeba mówić głośno, słychać donośne huczenie. Czy powodem narastającego hałasu, w miarę wzrostu prędkości, mogą być łożyska kół, czy raczej powodem jest zużyty silnik samochodu? Proszę o radę doświadczonych użytkowników, czy zainwestować w wymianę łożysk kół, czy dać sobie spokój, bo powód może być inny? Remont silnika nie opłaca się i tą opcję odrzucam "w przedbiegach". Wymiana łożysk, wraz z łożyskami, to ok. 400 zł. Jak chcesz wyeliminowac lozyska to podnies samochod po nalewarku i kazde kolo po kolei zakrec, jezeli to lozysko w ktoryms z nich to napewno uslyszysz. |
|
Data: 2009-03-17 10:18:16 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Czy to to? | |
Tata wrote:
(...) a nie prościej pojechać do mechanika, zeby sam stwierdził .. niż pisać na grupe i otrzymac fyfnaście różnych odpowiedzi, po ktorych i tak nie bedziesz wiedział co jest z Twoim samochodem... -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.autoeden.com.pl www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-17 13:53:18 | |
Autor: Tata | |
Czy to to? | |
a nie prościej pojechać do mechanika, zeby sam stwierdził .. niż pisać na grupe i otrzymac fyfnaście różnych odpowiedzi, po ktorych i tak nie bedziesz wiedział co jest z Twoim samochodem... Oczywista racja. Obawiam się jednak, że jeżeli pojadę do trzynastu różnych mechaników, to otrzymam trzynaście różnych odpowiedzi. Na Grupie są specjaliści praktycy, którzy potrafią, i uczynili to, dać sensowne, życzliwe i realne rady, za co bardzo Im dziękuję. Z poważaniem MJ |
|
Data: 2009-03-17 14:28:52 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Czy to to? | |
Tata wrote:
Oczywista racja. Obawiam się jednak, że jeżeli pojadę do trzynastu tak, są. Ja już też nie jeden dzwięk słyszałem i naprawialem. Problem w tego rodzaju diagnozie jest taki, ze nie mam szklanej kuli, zeby ocenić co u Ciebie halasuje.. i w zasadzie każda z powyższych odpowiedzi moze byc prawidłowa, co nie zbliża Cie do rozwiązania problemu. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.autoeden.com.pl www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|