Czy to tylko teoria spiskowa?

Data: 2011-09-29 19:05:03
Autor: Klin
Czy to tylko teoria spiskowa?
Data: 2011-09-29 19:10:14
Autor: u2
Czy to tylko teoria spiskowa?
W dniu 2011-09-29 19:05, Klin > pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=EqUqPItzfMA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=GEw35M6wYGI

Morderstwo Andrzeja Leppera przebiegło wg. sprawdzonych smoleńskich
schematów. Założyciel Pomarańczowej Alternatywy, Major Fydrych mówi o
rusztowaniu na tyłach siedziby Samoobrony. Proszę zapoznać się z
dokumentem http://24l.eu/gb wtedy wszystko stanie się jasne, fragment:
Z napływających materiałów archiwalnych i z akt prowadzonych śledztw,
oraz postępowań prowadzonych przez NIK, KGP CBŚ, CBA, SWW i SKW,
wyłaniał się obraz istnienia w Polsce "mega władzy" podporządkowanej
międzynarodowym grupom przestępczym wywodzącym się ze służb specjalnych
państw b. obozu komunistycznego, w rozumieniu definicji nadanej temu
zjawisku przez Prokuratora Generalnego Palermo i Szefa Urzędu
Prokuratury ds. Walki z Mafią, prok. Roberto Scarpinato. Polska, o czym
alarmują m.in. przedstawiciele Parlamentu Europejskiego i jednego z
urzędów Komisji Europejskiej do Walki z Mafią i Korupcją, znalazła się w
rękach organizacji przestępczej grupującej byłych, oraz nadal czynnych
funkcjonariuszy wojskowych służb specjalnych, funkcjonariuszy
publicznych zajmujących wysokie stanowiska rządowe, parlamentarne i
polityczne, przedstawicieli znanych wolnych zawodów, funkcjonariuszy
wymiaru sprawiedliwości i prokuratury, przedstawicieli banków i
instytucji ubezpieczeniowych i "zwykłych" morderców, gotowych podjąć się
każdego zlecenia.

Data: 2011-09-30 05:12:46
Autor: stevep
Dnia 29-09-2011 o 19:10:14 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Karły z reguły są mściwe.  :D

--
stevep

Data: 2011-09-30 22:14:29
Autor: kefirh
W dniu 2011-09-30 05:12, stevep pisze:

miaru sprawiedliwości i prokuratury, przedstawicieli banków i
> Karły z reguły są mściwe. :D

Ty faszystowski gnojku, ubliżasz mniejszości wysokiej inaczej.
Ciekawe co myślisz o mniejszości sexualnej . W inny sposób.

k.

Data: 2011-09-30 19:59:42
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?
Założyciel Pomarańczowej Alternatywy, Major Fydrych mówi o
rusztowaniu na tyłach siedziby Samoobrony.

Dobre :)

Nullification

Data: 2011-09-29 19:11:34
Autor: wiesiaczek
 wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=EqUqPItzfMA&feature=related

A co tam jest napisane?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-09-30 07:55:21
Autor: jadrys
Czy to tylko teoria spiskowa?
W dniu 2011-09-29 19:05, Klin > pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=EqUqPItzfMA&feature=related

Wg. tego co się usiłuje wmówić ludziom - tak, to teoria spiskowa. A to ze to wielce prawdopodobny przebieg zdarzeń to juz inna sprawa. Mi osobiscie też się nie spodobał ten komunikat wydany po pobieżnych oględzinach przez lekarza - "powieszenie samobójcze"..

Data: 2011-09-30 20:02:26
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?
osobiscie też się nie spodobał ten komunikat wydany po pobieżnych
oględzinach przez lekarza - "powieszenie samobójcze"..

Przeciez juz na pierwszy rzut oka widac bylo, ze to zamarzniecie.

Nullification

Data: 2011-10-01 09:06:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 20:02, pluton pisze:
osobiscie też się nie spodobał ten komunikat wydany po pobieżnych
oględzinach przez lekarza - "powieszenie samobójcze"..

Przeciez juz na pierwszy rzut oka widac bylo, ze to zamarzniecie.

Na pierwszy rzut oka bylo widać tylko to że Premier Lepper nie żyje.

Data: 2011-10-01 09:54:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j66e6p$s45$1news.onet.pl...
[...]

A na drugi rzut oka było widać zamachowców skulonych ze strachu w głębi pomieszczenia.

Data: 2011-10-01 20:50:05
Autor: jadrys
[...]

Drugi rzut oka postanowiono zrobić dopiero za 3 dni..

Data: 2011-10-01 21:42:38
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?

> A na drugi rzut oka było widać zamachowców skulonych ze strachu w
> głębi pomieszczenia.

Drugi rzut oka postanowiono zrobić dopiero za 3 dni..

No wlasnie dlatego ci zamachowcy byli tak przetraszeni: bali sie,
ze juz ich nikt nie znajdzie.

Nullification

Data: 2011-10-01 21:51:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 21:42, pluton pisze:

No wlasnie dlatego ci zamachowcy byli tak przetraszeni: bali sie,
ze juz ich nikt nie znajdzie.

Myślę że nie sami zamachowcy się bali, ale ich zleceniodawcy.

Data: 2011-10-01 22:09:58
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?
> No wlasnie dlatego ci zamachowcy byli tak przetraszeni: bali sie,
> ze juz ich nikt nie znajdzie.

Myślę że nie sami zamachowcy się bali, ale ich zleceniodawcy.

Dlatego wlasnie zleceniodawcy kazali zamachowcom siedziec w glebi
pomieszczenia
i nigdzie nie wychodzic. Bali sie (zleceniodawcy), ze zamachowcy moga sie
zgubic,
albo ze moze im sie cos zlego stac.

Nullification

Data: 2011-10-01 22:21:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67r5q$3fj$3news.onet.pl...
W dniu 2011-10-01 21:42, pluton pisze:

No wlasnie dlatego ci zamachowcy byli tak przetraszeni: bali sie,
ze juz ich nikt nie znajdzie.

Myślę że nie sami zamachowcy się bali, ale ich zleceniodawcy.

Ależ. Zleceniodawca został właśnie przez nich powieszony!

Data: 2011-10-01 21:25:00
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?

> Przeciez juz na pierwszy rzut oka widac bylo, ze to zamarzniecie.

Na pierwszy rzut oka bylo widać tylko to że Premier Lepper nie żyje.

Bo zamarzl.

Nullification

Data: 2011-10-01 21:51:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 21:25, pluton pisze:
[...]

I znowu pan plutonowy ze swoimi mądrościami!.

Data: 2011-10-01 22:10:48
Autor: pluton
Czy to tylko teoria spiskowa?

> Bo zamarzl.

I znowu pan plutonowy ze swoimi mądrościami!.

Mam wglad do pierwszej wersji raportu Pana Antoniego Macierewicza.

Nullification

Data: 2011-09-30 11:58:49
Autor: Antenka
Czy to tylko teoria spiskowa?
On 29 Wrz, 19:05, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=EqUqPItzfMA&feature=related

Nie istnieją takie przypadki - facet nie miał powodu odbierać sobie
życia, bo za bardzo je kochał.
Całkiem realny schemat zbrodni. Co wiedział Lepper i jakimi "hakami"
dysponował?

Antenka :-?

Data: 2011-09-30 21:09:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy to tylko teoria spiskowa?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:185f0a21-a918-4c97-8543-4aaa0309af7fj20g2000vby.googlegroups.com...
On 29 Wrz, 19:05, Klin <""klin
\"@wp.pl, ,">
wrote:
[...]

Chyba tylko tym, na którym zawiesił sznur do powieszenia.

Data: 2011-09-30 21:22:30
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:09:57 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Chyba tylko tym, na którym zawiesił sznur do powieszenia.

Naprawdę tak sądzisz po tym, kiedy się okazało, iż się z niego śmiano
niesłusznie w sprawie jeńców amerykańskich w Polsce?
--
XL

Data: 2011-09-30 21:38:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:o76p7tfqrt69.1p49dajuh1xjf.dlg40tude.net...
[...]

"Legenda o Lepperze ujawniającym tajne więzienia CIA w Polsce pokazuje, jak wielu ludzi w Polsce nie potrafi skorzystać z kalendarza. Proszę spojrzeć na dwie daty.
Dzięki odnalezieniu książki ruchu z lotniska w Szymanach znana jest już data przylotu pierwszego tajnego amerykańskiego samolotu - 5 grudnia 2002. Przemówienie o "talibach kupujących wąglik w Klewkach" Lepper wygłosił w sejmie 29 listopada 2001."

więcej:
http://wo.blox.pl/2011/08/Talibowie-w-Klewkach.html

Data: 2011-09-30 21:43:41
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:38:04 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Weź mnie nie osłabiaj - a odkąd to TAJNE samoloty, zwłaszcza amerykańskie,
są odnotowywane(sic!) w książce ruchu lotniska???
A jesli jakiś jest, to już na pewno nie dlatego, aby cokolwiek się zgadzało
z faktami.

Sturlałeś się z zeszłorocznej choinki czy raczej z tej, co dopiero będzie?

Coraz bardziej zajmuje mnie myśl, że ludzka naiwność doprowadzi nasz kraj
do upadku prędzej, niż cokolwiek innego...
--
XL

Data: 2011-09-30 21:49:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17zlrplq8kuqa$.14vq7niv7zdo1$.dlg40tude.net...
[...]

Jesteś żenujący. No i zachowujesz się jak rasowy pisiaczek. Inwektywy z braku argunentów.
Żegnam i nie do usłyszenia

Data: 2011-09-30 20:21:51
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jesteś żenujący. No i zachowujesz się jak rasowy pisiaczek. Inwektywy z braku argunentów.

to kobieta jest, skleretyku i oszolomie esbecki:)

Żegnam i nie do usłyszenia

ale fanatyk...z PZPR:)

Data: 2011-10-01 08:40:30
Autor: .
Dnia Fri, 30 Sep 2011 20:21:51 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Popierdolony kamuchu, mógłbyś zamknąć tą swoją kacapską mordę?

Dominik

Data: 2011-09-30 21:56:06
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:49:04 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Wic to Ty masz argumenty? - to odpowiedz rzeczowo na jakiekolwiek z moich
pytań powyżej, co?
Dobre sobie.

Żegnam i nie do usłyszenia

Na pewno nie do usłyszenia.
Bo ja to głucha jestem jak pień. Ja tu tylko piszę :->
--
XL

Data: 2011-09-30 21:11:42
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 11:58:49 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie istnieją takie przypadki - facet nie miał powodu odbierać sobie
życia, bo za bardzo je kochał.

Jednak mógł mieć załamanie, bo miał WIELKIE kłopoty.
Nagły atak schizofrenii o tyle straszny, że uwieńczony samobójstwem? -
normalny człowiek mając chorego syna nie myśli o samobójstwie.

Całkiem realny schemat zbrodni. Co wiedział Lepper i jakimi "hakami"
dysponował?

To już dziś nieważne.
--
XL

Data: 2011-09-30 21:25:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:zriv3cehqvl1.1sigaa2om4qnp$.dlg40tude.net...
[...]

Normalny człowiek. A ty byłeś lekarzem Leppera i wiesz, że on był normalny aż do zawiśnięcia na sznukru?

A te babcie:
Ząbki pod Warszawą: Babcia ZABIŁA dwoje CHORYCH wnucząt i popełniła samobójstwo

Starsza pani nie chciała, żeby wnuk wychowywał się jako dziecko rozwodników. Dlatego utopiła chłopczyka w wannie.
 itd...

A ci ojcowie:
Z zazdrości o żonę ojciec zabił trójkę swoich synów.

dalej nie chce mi się szukać.

Data: 2011-09-30 21:34:17
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:25:45 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

No ależeco - że niby w. opisani byli normalni? Przecież ewidentnie chorzy! --
XL

Data: 2011-09-30 21:52:53
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:44:21 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Zdrowy psychicznie człowiek nie morduje nikogo z powodu pieprzyka na szyi.
:->
--
XL

Data: 2011-10-01 09:06:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 21:11, Ikselka pisze:

Jednak mógł mieć załamanie, bo miał WIELKIE kłopoty.

Bo tak podała "Gazeta"? Te Jego kłopoty to układ okrągłostołowy, zadarł z tymi z którymi nie powinien zadzierać.

Czy to tylko teoria spiskowa?